چگونه یک سفر هوایی بدون استرس را تجربه کنیم؟ (بخش سوم)




 

سفر هوایی بدون استرس

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با یک سفر هوایی بدون استرس 

 

تقریباً همه‌ی افرادی که بلیط هواپیما تهیه‌کرده‌اند و قرار است با هواپیما سفر کنند قبل از پرواز و همین‌طور در حین پرواز داخلی یا خارجی دچار استرس می‌شوند. این افراد برای اینکه در سفرهای هوایی کمتر دچار استرس شوند بایستی یکسری نکات را رعایت کنند.

 

در ادامه قصد داریم شمارا با دیگر موارد لازم برای حفظ آرمش در سفر هوایی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 

مورد هفتم: همه‌ی پروتکل‌های امنیتی را رعایت کنید

 

مورد دیگری که باید بدانید این است بیشترین کاری که در فرودگاه وقت شمارا می‌گیرد و منجر به افزایش استرس شما می‌شود، مراحل امنیتی و عبور از آن است. این بخش جزو وقت‌گیرترین بخش‌های فرودگاه است. برای اینکه وقت شما خیلی در این مراحلِ گرفته نشود بهتر است از قبل آماده شوید.

 

شما زمانی که بلیط هواپیما رزرو کردید و قرار است با یک پرواز داخلی یا خارجی به مقصد موردنظر سفر کنید بایستی درباره‌ی وسایل مجاز قابل‌حمل در هواپیما اطلاعات لازم را کسب کنید تا در گیت‌های امنیتی دچار مشکل نشوید.

 

برای آماده شدن برای مرحله‌ی امنیتی بهتر است مایعاتی که با خود حمل کرده‌اید را در بطری‌ها و اندازه‌های مجاز قابل‌حمل بریزید و همه‌ی آن‌ها را در یک مشما شیشه‌ای قرار دهید. تا سریعاً برسی های لازم انجام شود. برخی از افراد در این بخش استرس زیادی دارند باید بگویم که آن‌قدر هم تصور می‌کنند بخش سختی نیست و عبور از آن راحت است.

 

 

مورد هشتم: از وسایل خود به‌درستی مراقبت باشید

 

نکته‌ی قابل‌توجه که باید بسیار به آن دقت کنید این است که حتماً مواظب چندان و کیف و وسایل خود باشید زیرا باگم شدن کیف اتان هرچند که چیز با ارزشی در آن وجود نداشته باشد شمارا بسیار ناراحت می‌کند. در برخی موارد نیز باگم شدن کیف اتان تمام مدارک شناسایی و بلیط هواپیما اتان گم می‌شود و شما دیگر نمی‌توانید خرید بلیط هواپیما انجام دهید وسوار هواپیما شوید.

 

بنابراین برای جلوگیری ازاین‌گونه مشکلات بهتر است از وسایل خود به‌درستی مراقبت کنید تا دچار این‌گونه مشکلات نشوید. یکی از وسایلی که خیلی باید مراقب باشید تا گم نشود بلیط هواپیما و مدارک شناسایی اتان است پس در یک جای مناسب قرار دهید.

 

 

مورد نهم: از خدمات فرودگاه استفاده کنید

 

چنانچه در فرودگاه می‌توانید از سالن استراحتگاه مخصوص مسافران استفاده کنید، حتماً به آنجا بروید تا قبل از پرواز داخلی یا خارجی آرامش ذهنی کسب کنید و استرس اتان کمتر شود. این سالن‌ها سالن‌های راحت‌تر و مناسبی است تا افراد کمی در آن استراحت کنند و به آرامش ذهنی برسند.

 

نکته‌ی دیگری که باید قبل از پرواز داخلی یا خارجی آن  را رعایت کنید این است که به‌هیچ‌عنوان نوشیدنی‌های کافئین دار میل نکنید. زیرا در طول پرواز داخلی یا خارجی آب بدنتان را کم می‌کند.درباره واقعیت های عجیب و غریب در پرواز داخلی و خارجی بیشتر بدانید.

 

 

مورد دهم: در حین پرواز کارهای سرگرم‌کننده انجام دهید

 

بیشتر مسافران از نشستن بر روی صندلی‌های هواپیما در مدت‌زمان زیاد حوصله اشان را سر می‌برد و دچار خستگی می‌شوند و استرس نشان نیز بیشتر می‌شود. ما به مسافرانی که بلیط هواپیما تهیه‌کرده‌اند و قرار است با هواپیما سفر کنند توصیه می کنیم حتماً برای داخل هواپیما وسایل سرگرم‌کننده‌ای با خود به همراه داشته باشند.

 

افراد بهتر است در حین پرواز داخلی یا خارجی سرشان گرم کاری باشد تا کمتر دچار استرس شوند. بنابراین افراد می‌توانند در هواپیما فیلم ببینند، کتاب بخوانند و یا با گوشی همراه یا تبلتشان بازی کنند. اگر پروازهای طولانی‌مدت شمارا عصبی می‌کند بهتر است کمی استراحت کنید برای استراحت و خوابیدن در هواپیما بهتر است با خود وسایل راحتی را حمل کنید، وسایلی مثل بالش دور گردنی، جوراب مخصوص، چشم‌بند و ... .

 

مهم نیست که در طول پرواز به دنبال استراحت کردن یا لذت بردن هستید مهم این است که با انجام کاری ذهن خود را درگیر استرس نکنید و سفری بهتر را تجربه کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو