خودداری از نشستن کنار یک کودک تا سفر به ایتالیا




 

خودداری از نشستن کنار کودک

 

بلیط خارجی سام سیر

یکی از مهماندارانی که به مدت 2.5 سال در این زمینه در حال فعالیت است چنین گفته است: هیچ راه فراری در برابر جیغهای یک کودک در هنگام پرواز وجود نخواهد داشت. تنها کاری که میشود در رابطه با این اتفاق انجام داد ایجاد بیشترین فاصله از آن کودک میباشد که با اینکار میتوانید از جیغهای یک کودک در امان باشید. در برخی از هواپیماها بخشی خاص و منحصر بفرد برای افرادی که دارای کودک خردسال هستند وجود دارد که این افراد میتوانند در آن حضور پیدا کنند و گهواره کودک خود را در آن منطقه قرار دهند و با این کار خود مزاحمت کمتری برای دیگر مسافران حاضر در هواپیما بوجود آورند.

 

 

مبارزه با جت لگ

 

یکی از مسایلی که یک مهماندار باید با آن مبارزه کند جت لگ میباشد یکی از مهمانداران در رابطه با این موضوع چنین اظهار نظر کرده است: موضوعی که من را در برابر جت لگ کمک خواهد کرد مراحلی بای خواب میباشد. بهتر است یک ساعت قبل از خواب از استفاده کردن وسایل و لوازم الکتریکی خودداری کنید.

 

 استفاده از یک فنجان چای و کمی مطالعه میتواند شما را در این موضوع کمک کند. در بسیاری از مواقع با استفاده از این نوع ترفندها جت لگ از بین خواهد رفت اما اگر بعد از یک ساعت نتوانستم بخوابم از جای خود بلند شده و مشغول به انجام کاری خواهم شد و دوباره تمامی این مراحل را طی خواهم کرد.

 

 

استفاده از چمدانی سبک

 

در رابطه با سنگینی چمدانها در طول سفر یکی از مهماندارانی که دارای 3 سال تجربه است چنین گفته است: هرچه کمتر بهتر! در صورتیکه قصد انجام سفر را دارید بهتر است در هنگام بستن چمدانتاتن لوازمی را بردارید که واقعا در طول سفر به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد و از برداشتن لوازمی غیرضروری جدا پرهیز کنید.

 

 این کار سبب میشود در طول سفر راحتتر جابجا شوید و با چالشهای کمتری روبرو شوید. داشتن چمدانهایی سنگین میتواند در طول سفر شما را اذیت کند و دچار خستگی شوید.

 

 

استفاده درست از ظرفیت چمدانها

 

یکی از مهماندارانی که سالین زیادی را در این صنعت در حال فعالیت میباشد در رابطه با استفاده درست از ظرفیت چمدانها چنین گفته است: بهترین و درستترین راه استفاده از ظرفیت یک چمدان قطعا لوله کردن لباسها و قرار دادن آنها در چمدان خواهد بود.

 

وی در رابطه با این گفته: من به شخصه چندین روز را از خانه دور هستم و برای اینکه بتوانم وسایل مورد نیاز بیشتری را با خود حمل کنم لباسها را به جای تا کردن آنها به شکلی لوله کرده و در داخل چمدان قرار خواهم داد. با این کار لباسها فضای کمتری را اشغال خواهند کردو برای دیگر وسایل فضای مناسب باقی خواهد ماند که میتوان از آن استفاده کرد.

 

 

کشور ایتالیا

 

در صورتیکه در طول سفرتان به این کشور ایتالیا قصد اقامت در هتلهای بزرگ و چند ستاره را دارید و نمیخواهید از بازارهای محلسی خریدی انجام دهید اصلا نیازی نیست که دلارتان را به روفیه تبدیل کنید و میتوانید تمامی هزینههای مورد نیاز را با دلار پرداخت کنید.

 

در این کشور برخی از خدمات محبوب در میان گردشگران نیز با استفاده از دلار قابل دسترس میباشند. یکی از این خدمات و تفریحات غواصی در آبهای فیروزهای رنگ این منطقه میباشد که با استفاده از دلار میتوانید هزینه آن را پرداخت کنید. در صورتیکه قصد دارید در طول سفرتان از رستورانهای کوچک استفاده کنید باید از روفیه استفاده ننمایید.

 

در صورتیکه به گل و گیاه علاقهمند هستید پیشنهاد میکنیم با استفاده از بلیط هواپیما و با بلیط خارجی به این منطقه از این کشور سفر کنید و در این مکان هزاران گل که برخی از آنها گونههایی نادر و کمیاب هستند را در کنار درختان بینظیر و نادر این منطقه مورد بازدید قرار دهید.

 

در این منطقه خرابههایی وجود دارد که متعلق به قرون وسطا میباشند و این آثار تاریخی به جای مانده از صدههای گذشته با محیط اطراف خود به خوبی خو گرفتهاند و تلفیقی چشمنواز را بوجود آوردهاند. رودخانهای زیبا و پرآب در این منطقه وجود دارد که آب آن بسیار شفاف و زلال بوده و تمیزی و زلالی آب بقدری میباشد که میتوان حتی چرعهای از آن را نوشید.

 

علاوهبر مناظر طبیعی در این منطقه همانطور که گفته شد آثار تاریخی بینظیری نیز وجود دارند که دیدن آنها خالی از لطف نیست و میتوان با دیدن آنها اطلاعات بسیار خوبی را در مورد ساکنان قدیمی در این محل بدست آورد و با آداب و رسوم انها بیشتر آشنا شد. پیشنهاد میشود در طول سفر به این کش.ر حتما از این منطقه دیدن کنید.

 

این باغها به سبک باغهای موجود در انگلستان طراحی شدهاند که تاریخ انها به 1921 میلادی برخواهد گشت. داشتن زیباییهای خاص و منحصر بفرد این باغها را به یکی از جذابترین مناطق گردشگری در ایتالیا تبدیل کرده است که برای دیدن آن مسافرانی از سراسر جهان با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به لاتزیو سفر میکنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو