شرکت هواپیمایی فری برد ایرلاینز در ترکیه (بخش دوم)




 

فری برد ایرلاینز در ترکیه

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با شرکت هواپیمایی فری برد ایرلاینز در ترکیه

 

 

این خدمات به صورت پروازهای چارتر به مسافران ارائه میشد و هدف از آن جذب توریست و گردشگران بیشتری به سمت کشور ترکیه بوده است که میتوان گفت این شرکت هواپیمایی تا حدودی نیز در این زمینه موفق بوده است و افراد زیادی همه ساله با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای دیدن این کشور به این منطقه از جهان سفر میکنند.

 

 همانطور که در ابتدای بحث گفته شد این شرکت یک شرکت خصوصی هواپیمایی میباشد که همه ساله با استفاده از خدماتی که توسط این شرکت به مسافران ارائه میشود میتوانند با تهیه بلیط ارزان هواپیما به انجام انواع سفرهای داخلی و یا خارجی بپردازند.

 

پروازهایی که این شرکت هواپیمایی انجام میدهد به مقاصدی چون ایران، لبنان و چند کشور اروپایی میباشد که بدلیل کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نوع پروازها و استفاده از هواپیماهای نو و لوکس افراد زیادی با خرید بلیط خارجی در این پروازها برای انجام سفر هوایی حضور پیدا میکنند.

 

 این شرکت در کشور ترکیه در حال فعالیت میباشد و در حال ارائه خدمات به این کشور میباشد. فرودگاه اصلی که این شرکت هواپیمایی در آن در حال فعالیت است و بیشتر پروازهایش را در آن انجام میدهد فرودگاه آتاتورک ترکیه میباشد که اصلیترین فرودگاه این کشور به حساب میآید.

 

 علاوهبر این فرودگاه در این کشور دو فرودگاه دیگر نیز وجود دارند که به عنوان قطبهای هواپیمایی این کشور به حساب میآیند و برخی از پروازهای مهم در آنها انجام میشوند.

 

فرودگاه بینالمللی آنتالیا و فرودگاه بینالمللی دالامان دو فرودگاه دیگر این کشور میباشند که همه ساله هزاران مسافری که استفاده از بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی و جابجایی توسط هواپیما را دارند از آنها استفاده میکنند. اما همانطور که گفته شد این فرودگاهها بعد از فرودگاه آتاتورک در استانبول در رتبههای دوم و سوم قرار خواهند گرفت و شرکتهای هواپیمایی زیادی در آنها در حال فعالیت میباشند.

 

گوزن هلدینگ مالکیت این شرکت هواپیمایی را در اختیار دارد و این شرکت هواپیمایی به شکلی مستقیم زیر نظر این شرکت گوزن هلدینگ در حال فعالیت و ارائه خدمات هواپیمایی خود به مسافران میباشد.

 

شرکت هواپیمایی فری برد توانسته در طی سالهای فعالیت خود گواهینامههای بسیاری را کسب کند و از این جهت یکی از پر افتخارترین شرکتهای هواپیمایی در این کشور میباشد که با ارائه خدماتی باکیفیت و قابل قبول به مسافران توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی در کشور ترکیه به مردم این کشور معرفی کند.

 

همانطور که گفته شد از این شرکت هواپیمایی پروازهایی به ایران نیز انجام میشود که تمامی آنها به شهر تهران و یا اصفهان منتهی میشوند. با توجه هب این موضوع گردشگرانی که قصد انجام سفر به کشور ترکیه را دارند میتوانند با استفاده از این هواپیما که در این شرکت هواپیمایی در حال فعالیت هستند شهرهای تهران و یا اصفهان را به مقصد ترکیه ترک کنند و با داشتن سفری آرام و دلنشین به این کشور بروند. برای آشنایی با خرید بلیط ارزان هواپیما اطلاعات کسب کنید.

 

در این شرکت هواپیمایی اهداف زیادی برای آینده وجود دارد که یکی از آنها انجام سفرهایی مستقیم به کشورهای اروپایی میباشد که با توجه به تصمیماتی که در این رابطه توسط شرکت هواپیمایی فری برد اتخاذ شده است به زودی شاهد انجام اینگونه پروازها توسط این شرکت هواپیمایی خواهیم بود.

 

درصورت انجام این مهم این شرکت هواپیمایی به یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی فعال در این کشور تبدیل خواهد شد و با اینکار میتواند به مسافران نقاط مختلف جهان خدمات لوکس و با کیفیت خود را ارائه دهد و همچنین سبب افزایش میزان گردشگر به کشور ترکیه نیز باشد.

 

علاوهبر فعالیتهای مستقیمی که این شرکت هواپیمایی در ارائه خدمات پروازی به مسافران و گردشگران ارائه میکند با بستن قرار دادههای گردشگری و هواپیمایی با دیگر شرکتهای هواپیمایی که به صورت خصوصی در حال فعالیت هستند این شرکت در حال گسترش زمینههای فعالیتی خود میباشد .

 

 به شکلی غیرمستقیم در این زمینه در حال فعالیت بوده است. امروزه بسیاری از شرکتهای معتبری که در زمینه گردشگری در حال فعالیت هستند با این شرکت هواپیمایی در حال همکاری میباشند. همانطور که گفته شد تمامی پروازهایی که توسط این شرکت هواپیمایی انجام میگیرد با استفاده از 7 فروند هواپیمایی که این شرکت در اختیار دارد به شکلی منظم صورت خواهد پذیرفت.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو