استفاده از بخش فرست کلاس و یا هواپیمای شخصی (بخش اول)




 

بخش فرست کلاس

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با استفاده از بخش فرست کلاس و یا هواپیمای شخصی

 

 

امروزه افراد زیادی با استفاده از خدماتی که توسط هواپیماها ارائه میشود موفق به انجام انواع مختلفی از پروازهای داخلی و یا خارجی خواهند شد. این افراد با تهیه بلیط هواپیما میتوانند از این نوع وسیله نقلیه بهرهمند شوند.

 

در برخی از هواپیماها کلاسهای پروازی مختلفی در اختیار مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد پرواز دارند قرار داده خواهد شد که با پرداخت هزینه بیشتری میتوانند از خدماتی که در این کلاسهای پروازی ارائه میشود بهرهمند شوند.

 

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که در صورت قصد انجام سفر هوایی بهتر است از پروازهای فرست کلاس استفاده کنیم و یا از هواپیماهای خصوصی استفاده کنیم.

 

استفاده از فرست کلاس هواپیماها و همچنین بهره بردن از هواپیماهای شخصی از راههایی میباشند که در پروازهای تجاری در مجموعه روشهای گران قیمت برای انجام سفر هوایی قرار خواهند گرفت و همین موضوع سبب میشود که این سوال بوجود آید که استفاده از کدام یک از آنها بهتر میباشد و مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد انجام پرواز هوایی دارند در استفاده از کدامیک در طول پرواز از راحتی بیشتری برخوردار هستند.

 

 در صورتیکه با استفاده از از بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد انجام سفر هوایی په برای انجام فعالیت تجاری و یا تفریحی استفاده از یک هواپیمای خصوصی که به شکلی چارتری در اختیار شما قرار داده خواهد شد میتوانید با سرعت بیشتری به مقصد مورد نظرتان منتقل شوید.اساسی ترین نکات در رابطه با بلیط هواپیما

 

اما در صورتیکه با استفاده از بلیط ارزان هواپیما برای انجام سفر هوایی خود بخش فرست کلاس یک هواپیما را انتخاب کیند خدماتی لوکس و متنوعی را در طول سفر دریافت خواهید کرد و احتمالا از راحتی بیشتری برخوردار خواهید بود.

 

 در ادامه به بررسی دقیقتر این دو خدمتی که در انجام سفر هوایی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی در اختیار مسافران قرار داده شده است خواهیم پرداخت. در صورتیکه توانایی انجام این گونه سفرها را دارا میباشید و یا علاقهمند هستید در این رابطه اطلاعات بیشتری دریافت کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

در صورتیکه شخصی بتواند هزینه مور دنیاز برای این نوع پروازها را پرداخت کند مساله تفاوت هزینه در این نوع پروازها زیاد مطرح نخواهد بود اما دانستن این نکته خالی از لطف نخواهد بود که استفاده از هواپیماهای شخصی گرانتر از استفاده از فرست کلاس یک پرواز خواهد بود.

 

 همه ساله افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی ارزان از این نوع پروازها استفاده میکنند. خدماتی که در این نوع کلاسها پروازی ارائه میشود تنها به مسافران خاص ارائه میشود و افرادی که با استفاده از بلیط ارزان هواپیما در این هواپیما حضور پیدا میکنند نمیتوانند از آنها بهرهمند شوند.

 

گرگ ریچمن که مدیر شرکت هواپیمایی اسکای جت میباشد در رابطه با این موضوع چنین گفته است: قیمت جتهای سبک که در اختیار افراد قرار داده میشود از ساعتی 2800 دلار شروع خواهد شد. برای جتهای متوسط این قیمت به ساعتی 3800 دلار خواهد رسید و در صورتیکه قصد استفاده از جتهای متوسط سوپر را داشته باشید باید هزینهای 4500 دلاری را به ازای هر ساعت پرداخت نمایید.

 

 در صورتیکه قصد استفاده از جتهایی با کابین بزرگ را داشته باشید باید هزینهای 6500 دلاری را برای هر ساعت پرواز پرداخت نمایید. در صورتیکه بخواهید با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی از فرست کلاس یک پرواز که از لس آنجلس به سمت لاس وگاس در حال پرواز است استفاده کنید تنها باید هزینهای 1500 دلاری را پرداخت نمایید.

 

 این مبالغ به شکلی میباشد که افرادی که میخواهند با خرید بلیط ارزان هواپیما در پرواز شرکت کنند قادر به پرداخت آنها نخواهند بود و متقابلا از خدماتی که در این کلاس پروازی ارائه خواهد شد نیز برخوردار نمیشوند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو