استفاده از بخش فرست کلاس و یا هواپیمای شخصی(بخش دوم)




 

بخش فرست کلاس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با استفاده از بخش فرست کلاس و یا هواپیمای شخصی

 

هزینهای که با استفاده از یک هواپیمای شخصی در پیمودن این مسیر باید پرداخت شود چیزی حدود 5 هزار دلار خواهد بود که در مقایسه با مبلغ فرست کلاس اختلاف زیادی دارد و هزینه بیشتری را به مسافران اعمال خواهد کرد.

 

البته باید در استفاده از فرست کلاس هواپیما که با استفاده از بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی صورت میگیرد به این موضوع توجه داشته باشید که شما در این پرواز تنها یک صندلی را خریداری کردهاید و در صورتیکه شخص دیگری نیز به همراه شما باشد نیاز است تا با همین مبلغ صندلی دیگری را نیز خریداری بنمایید. البته درباره بلیط هواپیما بیشتر بدانید.

 

 

 در صورتیکه در طول این پرواز شما به همراه 7 نفر با استفاده از بلیط خارجی در فرست کلاس حضور پیدا کنید باید مبلغی حدود 12 هزار دلار را پرداخت کنید و این در حالی است که با پرداخت نبلغ کمتری میتوانید یک هواپیما را به شکلی کامل در اختیار بگیرید.

 

این موضوع یعنی شما و همراهانتان با استفاده از بلیط ارزان هواپیما میتوانید سفرتان را به اتمام برسانید و در طول سفر از یک جت شخصی استفاده کنید.

 

در استفاده از جت خصوصی اگر شما تنها یک نفر باشید و یا 7 نفر دیگر شما در طول سفر همراهی کنند باید مبلغی ثابت را پرداخت نمایید. در صورتیکه در فرست کلاس پروازها این گونه نخواهد بود و با افزایش افراد هزینهها افزایش پیدا خواهد کرد. شما می توانید بلیط خارجی ارزان نیز پیدا کنید.

 

 با استفاده از جت خصوصی شما و هم سفرانتان میتوانید 2 ساعت را با آرامش و با بیشترین راحتی ممکن به پرواز کردن بپردازید و هزینه بیشتری را پرداخت نکنید.

 

 این موضوع سبب میشود تا بتوانید با پرداخت مبلغ کمتری و با بلیط ارزان هواپیما به سفر هوایی خود بپردازید. البته این موضوع همیشه صادق نخواهد بود و در زمانهایی استفاده از فرست کلاس بهینهتر خواهد بود و شما میتوانید با استفاده از بلیط ارزان هواپیما نسبت به جت خصوصی از آن استفاده کنید و آن هم در سفرهای طولانی خواهد بود که ساعات زیادی را در حال پرواز کردن خواهید بود.

 

در صورتیکه بخواهید با استفاده از جت خصوصی به این نوع سفرها بروید نیاز دارید تا از هواپیماهای بزرگتری استفاده کنید و همین موضع یعنی پرداخت هزینه بیشتر. علاوهبر این با توجه به این موضوع که هزینه این نوع هواپیماها با توجه هب ساعات پرواز متغییر خواهد بود در سفرهای طولانی اصلا به صرفه نیست و بهتر است مورد استفاده قرار نگیرد.

 

 البته در این نوع سفرها در ضصورتی که افراد زیادی شما را در این سفر همراهی میکنند به صرفه خواهد بود و میتوانید در این صورت با خرید بلیط ارزان هواپیما از این جت خصوصی استفاده کنید. در صورتیکه به تنهایی و یا با تعداد کمی همسفر قصد سفر دارید بهتر است از فرست کلاس هواپیما استفاده کنید.

 

 

امکانات

 

اگر بخواهیم امکاناتی که در فرست کلاس یک هوپیما در اختیار شما گذاشته خواهد شد را با امکانات جت خصوصی مقایسه کنیم در برخی از موارد جت خصوصی بهتر به نظر خواهد رسید. آدام تویدل مدیر عامل یکی ز شرکتهایی است که جت خصوصی اجاره خواهند داد در این مورد چنین گفته است:

 

در هر پرواز خصوصی چارتری که شما در آن حضور پیدا میکنید غذای وی آی پی در یافت خواهید کرد که در بیشتر پروازها از گوشت، سالاد، میوه، ساندویچ، شیرینی و گونههای مختلفی از نوشیدنی مانند چای، قهوه، آبمیوههای مختلف و دیگر نوشیدنیها خواهد بود  استفاده خواهد شد.

 

با توجه به این که جت خصوصی به شکلی سفارشی میباشد میتوانید در خصوص خدماتی که در آن ارائه شود تصمیم بگیرید. این خدمات به شکلی میباشند که امکان کم یا زیاد شدن آنها در طول پرواز وجود دارد و افراد میتوانند با توجه به نیازشان از خدماتی که در طول پرواز به آنها ارائه میشود بهرهمند شوند.

 

 بیشترین تلاش ما در این زمینه خواهد بود که اطمینان حاصل کنیم تمامی درخواستها مسافران و مشتریان در طول پرواز برآورده شود و افراد در طول سفرشان با مشکلی روبرو نشوند. البته باید توجه داشت که در بخش فرست کلاس یک هواپیما نیز خدمات متنوع و خوبی ارائه خواهد شد اما میزان این خدمات به اندازه خدماتی که در یک جت خصوصی ارائه میشود نخواهد بود و مسافران در جت خصوصی از رفاه بیشتری برخوردار هستند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو