نکاتی در خصوص انجام سفر هوایی از زبان مهمانداران هواپیما (بخش اول)




 

نکات سفر هوایی

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

نکاتی در خصوص انجام سفر هوایی از زبان مهمانداران هواپیما (بخش اول)

 

هواپیما را میتوان یکی از پرمصرفترین وسایل نقلیه در جهان دانست که همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که توسط این وسیله نقلیه ارائه خواهد شد بهرهمند میشوند و موفق به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند شد. در طول انجام سفرهای هوایی  و یا قبل از آن نکاتی وجود دارد که بهتر است به آنها توجه شود.

 

 در رابطه با این نوع فعالیتها که ممکن است در طول پرواز و یا قبل از آن مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را داشته باشند با آن مواجه شوند و در مواجه با آنها چه اقداماتی بهتر است انجام دهند با برخی از مهمانداران هواپیما مشاورههایی گرفته شده است که در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما در طول اقدام به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی میکنید بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید.

 

در رابطه با این موضوع با مهمانداران هواپیما سوالاتی شده است زیرا این افراد در ماه بیش از 80 ساعت از عمر خود را در حال انجام انواع پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند بود و در رابطه با نحوه سفر کردن اطلاعات بسیار خوبی را بدست آوردهاند که در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 

بهترین سرویسهایی که در هواپیما ارائه میشود

 

بیشتر افرادی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما وارد این نوع وسیله نقلیه میشوند ردیفهای جلویی هواپیما را برای نشستن خود انتخاب میکنند زیرا با این کار میتوانند زودتر از هواپیما خارج شوند و جزو اولین کسانی هستند که سرویسهای هواپیما به آنها ارائه خواهد شد.

 

اما برخلاف تصور مسافرینی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا خرید بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند مهمانداران هواپیما اعتقاد دارند که بهترین سرویسها به افرادیکه در انتهای هواپیما حضور دارند ارائه خواهد شد.

 

در رابطه با این موضوع یکی از مهمانداران که دارای 2.5 سال تجربه در این زمینه میباشد چنین گفته است: دلیل این موضوع بسیار ساده میباشد. بیشتر مهمانداران علاقه دارند تا از درخواستهای زیادی که توسط مسافرانی که در جلوی هواپیما قرار دارند چشمپوشی بعمل آورند.

 

 زیرا در صورتی که به یک مسافر پاسخ دهید به شکلی بالقوه باعث میشود هرچیزی که هر مسافر دیگری درخواست کرد برای وی فراهم شود.

 

این موضوع در بسیاری از مواقع سبب بروز مشکلاتی در طول پرواز خواهد شد زیرا در هواپیما وسایل رفاهی مانند بالش به تعداد تمامی مسافران وجود ندارد. انجام این نوع اقدامات در پروازهایی که کوتاه هستند سبب میشود مهمانداران از رسیدن به وظایف اصلی خود باز بمانند.

 

 اما این موضوع برای مسافرانی که در انتهای هواپیما حضور دارند این مساله مشکلی پیش نخواهد آورد و با توجه به این موضوع میتوان سرویسهای بیشتری را به آنها ارائه کرد.

 

 

استفاده از اتو

 

در صورتی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارید ودیرتان شده میتوانید از اتو مو برای اتو زدن و صاف کردن لباسهایتان استفاده کنید. این ایده فوقالعاده ار یکی از مهماندارانی مطرح کگرده است که در این زمینه بیش از 30 سال است که در حال فعالیت میباشد و خدماتی زیادی را به مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما خارجی یا داخلی در هواپیما حضور پیدا میکنند و قصد انجام انواع پرواز داخلی و یا پرواز خارجی دارند ارائه کرده است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو