برترین پارک های موضوعی در قاره ی اروپا را بشناسید! (بخش دوم)




 

پارک های موضوعی در اروپا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

برترین پارک های موضوعی در قاره ی اروپا را بشناسید! (بخش دوم)

 

یکی از جذاب ترین مکان هایی که در سراسر دنیا برای بالا بردن سطح آدرنالین و یک تجربه ی شگفت انگیز وجود دارند پارک های موضوعی هستند. در طی سال گدشگران زیادی با گرفتن بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما برای رفتن به این پارک ها سفر می کنند تا تجربه ای متفاوت را کسب کنند. بهترین پارک های موضوعی جهان در قاره ی اروپا قرار دارد که یک تجربه ی فراموش نشدنی و حیرت انگیز را برای گردشگران فراهم می کند.

 

 

5- لگولند ویندزور (LEGOLAND Windsor)، انگلستان

 

یکی دیگر از پارک های موضوعی که در کشور انگلستان قرار دارد و به نوعی محبوب ترین پارک برای بچه ها محسوب می شود پارک لگولند ویندزور است. در این پارک هتل و اقامتگاه نیز وجود دارد و ساخت آن به شکلی است که همه چیز در این پارک حتی هتل و اقامتگاه با موضوع اسباب بازی های لگو ساخته شده است.

حتما همه ی شما در خاطرات کودکیتان اسباب بازی لگو را به یاد می آورید پس می توانید با گرفتن بلیط هواپیما ارزان داخلی و یا بلیط ارزان هواپیما خارجی به اگولند ویندزور بروید و با مرور خاطرات کودکی، تجربه ای به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. از جمله بازی هایی که در پارک وجود دارد می توان به رودخانه خروشان وایکینگ ها، ترن هوایی اژدها، سفر دریایی زیردریایی آتلانیتس، عنکبوت چرخان و تاب تاندر بلیزر اشاره کرد.

 

 

6- فوتورو اسکوپ (Futuroscope)، فرانسه

 

اگر می خواهید با رفتن به یک پارک موضوعی سفر به آینده را تجربه کنید با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به کشور فرانسه سفر کنید و در آنجا به پارک موضوعی فوتورو اسکوپ بروید. این پارک پر از ماجراجویی های فوق العاده مانند ماشین زمان و رقص با روبات ها و غول های کوچک است که باعث می شود احساس اینکه به آینده رفته اید به شما دست دهد.

فوتورو اسکوپ از یک سری تکنولوژی استفاده م کند تا نمایش های سه بعدی و چهار بعدی را برای شما اجرا کند و هم چنین بازی های شگفت انگیزی را در اختیار گردشگران قرار دهد. از دیگر بازی هایی که در این پارک وجود دارد ماشین های داوینچی، کافه در ارتفاع، قطاری برای افراد شجاعف نمایش چهار بعدی دینامیک و ماجراجویی چهار بعدی آرتور است. جالب است بدانید این پارک در سال 1987 افتتاح شده است. گردشگران زیادی سالانه با گرفتن بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به دیدن این پارک می روند.

 

 

7- افتلینگ (Efteling)، هلند

 

یکی از بهترین پارک های موضوعی در قاره اروپا پارک افتلینگ واقع در کشور هلند است. این پارک دارای بازی ای منجصر به فرد و غیر معمولی است که هر بازدید کننده ای را به وجد می آورد. محیط این پارک شبیه به افسانه های پریان ساخته شده است اما نسبت به پارک های موضوعی دیگر از بازی های کمتری برخوردار است.

اگر زمانی با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به هلند سفر کردید بازدید از این پارک را فراموش نکنید چون با اینکه تعداد بازی های آن کم است اما هیچ کجای دنیا نمی توانید این بازی ها را پیدا کنید. این بازی های هیجان انگیز عبارت اند از: چرخ وفلک، ترن پرواز رویایی، رافتینگ پیرانا، ترن هوایی بارون 1898، تونل وحشت قفل ارواح، ترن هوایی پایتون، ترن هوایی جوریس و اژدها. با اینکه تعداد بازی ها در افتلینگ کم است اما سالانه 5 ملیون و 400 هزار نفر از آن دیدن می کنند. برای دانستن 24 نکته درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما روی لینک کلیک کنید.

 

 

8- اروپا پارک، آلمان

 

یکی دیگر از پارک های موضوعی در اروپا در کشور آلمان ساخته شده و سالانه 5 میلیون و 700 هزار نفر بازدید کننده دارد. طبق گفته ی مدیریت اروپا پارک تمام بازی هایی که در این پارک وجود دارند جوری طراحی شده اند که مناسب خانواده ها باشند.

اروپا پارک بزرگترین پارک در کشور آلمان است که می توانید زمانی که با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به آلمان سفر کردید، یک روز کامل را در این پارک به گشت و گذار بپردازید. از بازی های شگفت انگیز این پارک می توان به اژدهای چرخان کاروسل، قطار آلپن اکسپرس کاستیالیتی، قایق سواری ملکه آفریقایی، قطار آلپن اکسپرس انزیان و قایق بازی پائول اشاره کرد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو