زیباترین قلعه هایی که برای عشق ساخته شدند (بخش چهارم)




 

زیباترین قلعه های عاشقانه

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

زیباترین قلعه هایی که برای عشق ساخته شدند (بخش چهارم)

 

 

۷. قلعه لارناچ (Larnach Castle)؛ نیوزیلند

 

در نیوزیلند تنها یک قلعه وجود دارد که آن هم قلعه ی لارناچ در جزیره جنوبی می باشد. این قلعه توسط ویلیام لارناچ که یک تاجر نیوزیلندی در قرن نوزدهم بود ساخته شد. هم اکنون لارناچ به یک جاذبه توریستی تبدیل شده که گردشگران زیادی برای دیدنش با خرید بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به نیوزیلند سفر می کنند.

 

با اینکه بین اروپا و نیوزیلند گستره ی عظیمی از دریا و زمین وجود داشت ما با این حال ویلیام لارناچ بیخیال ساخت قلعه ی لارناچ برای هسمرش الیزا نشد. او شروع به وارد کردن شیشه های ونیزی، کاشی های انگلیسی و سنگ مرمر ایتالیایی به جزیره جنوبی برای ساخت این قلعه ی زیبا کرد تا امروزه به جاذبه ای تبدیل شود که به خاطر آن مردم خرید بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما انجام دهند.

 

ساخت و ساز ساختمان اصلی قلعه لارناچ در شبه جزیره اوتاگو سه سال زمان برد که در این سه سال که از 1871 شروع شد 200 کارگر مشغول به کار بودند. پس از اتمام ساختن ساختمان اصلی به مدت 12 سال هنرمندانی خبره  به ساخت فضای داخلی قلعه پرداختند تا آن را به یک فضای پر نقش و نگار و بی نظیر تبدیل کنند. همانطور که گفتیم لارناچ تنها قلعه ای است که در نیوزیلند وجود دارد و امروزه این قلعه بازسازی شده است به همین دلیل در تمام ایام سال باز است و از مراسم ها و تورهای راهنما میزبانی می کند.

 

اگر زمانی به خرید بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به دیدن این قلعه رفتید می توانید در باغ های رمانتیک آن که پر است از غنچه های آزالیا و خرزهره هندی قدم بزنید تا روزی با شکوه و پر از عشق را تجربه کنید. این باغ مساحتی هفت هکتاری دارد یکی از جاهای مورد علاقه ی گردشگران است. قیمت بلیط بازدید از قلعه لارناچ برای بزرگسالان 22 دلار، برای کودکان 5 تا 14 سال 8 دلار و برای بچه های زیر 4 سال رایگان است. این قلعه هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 عصر آماده ی میزبانی از گردشگران است. نکاتی برای خرید بلیط هواپیما جزو مطالبی است که حتما باید قبل از خریدن بلیط آن را بخوانید.

 

 

۸. قلعه تورن وود (Thornewood Castle)؛ واشنگتن

 

در سال 1907 یک کاخ 400 ساله ی الیزابتی در انگلستان توسط یک بانکدار که در بانک ملی تاکوما کار می کرد خریداری شد. نام فردی که این کاخ را خرید چستر تورن بود که برای اینکه برای همسرش که آنا نام داشت قلعه ای به سبک تودور گوتیک بسازد بخش هایی از این کاخ مثل در ورودی، چارچوب ها و راه پله هایی که از جنس چوب بلوط بود را توسط یک کشتی به شمال غربی اقیانوس آرام انتقال داد. این قلعه که در واشنگتن قرار گرفته است به یک هتل تبدیل شده تا کسانی که با خرید بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به آنجا می روند بتوانند یک اقامت منحصر به فرد را تجربه کنند.

 

قلعه ی تورن وود به خاطر داشتن پنجره هایی با شیشه رنگی، مبل های قدیمی و عتیقه و باغی که نزدیک 100 سال سن دارد دارای جذابیت خاصی است. باغ صد ساله ای که در تورن وود وجود دارد را برادران اولمستد که جزو بهترین معماران قرن نوزدهم بودند طراحی کرده اند به همین دلیل برای کسانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی یا بلیط ارزان هواپیما داخلی در این هتل اقامت می کنند بسیار جذاب است. با اینکه تورن وود یک هتل سه ستاره است اما میتواند برای شما یک اقامت متفاوت و منحصر به فرد را رقم بزند.

 

این قلعه یا این هتل که با نام "خانه ای که عشق آن را ساخت" معروف است زمانی از ویلیام هاوارد و تئودور رزولت که از رییس جمهورهای سابق آمریکا هستند پذیرایی کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما و اقامت در این هتل را دارید باید بدانید به ازای هر یک شبی که بخواهید در آنجا بمانید 150 تا 500 دلار پرداخت کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو