علت تفاوت ستاره های هتل ها در چیست؟ (بخش اول)




 

تفاوت ستاره های هتل ها

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با علت تفاوت ستاره های هتل ها 

 

همان طور که می دانید هر پیزی که در دنیا قرار دارد بر اساس یکسری معیار های وجود داشته رده بندی می شوند. مکان هایی مثل هتل ها یا رستوران و یا حتی مهد کودک ها نیر درجه بندی می شوند. اما نکته ای که وجود دارد این است که برای هر زمینه ای یکسری معیار ها و قوانین خاصی برای درجه بندی وجود دارد و بر اسا آنها ارزیابی می شوند و درجه مربوزه را دریافت می کنند.

 

مثلا یکی از این معیار ها که تقریبا در همه ی زمینه ها ارزیابی می شود، نوع خدمت رسانی و امکانات و کیفیت آنهاست. در این مطلب ما می خواهیم شما را با رده بندی هتل ها آشنا کنیم تا اگر قرار است خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی انجام دهید بدانید که اصلا این رده بندی هتل ها به چه معناست و چه تفاوتی باهم دارند.

 

تقریا همه یافرادی که خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی انجام داده اند و قرار است به سفر بروند دغدغه جا و مکان خود در سفر هستند. این افراد مدام به این فکر می کنند که چه هتلی را رزرو کنند یا چه هتلی برای آنها مناسب تر است یا اصلا هتل  5 ستاره با هتل 3 ستاره چه تفاوتی دارد. این افراد دچار سردگمی می شوند و نمی دانند چه کاری بهتر است در ادامه ما شما را تا جای ممکن راهنمایی می کنیم.

 

مسافرانی که خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی انجام داده اند وقتی به هتل 5 ستاره برای رزرو فکر می کنند آن را هتلی عالی با بهترین خدمات و کیفیت بی نظیر تصور می کنند و از خدمات هتل های کم ستاره نیز اطلاعاتی ندارند.

 

همان گونه که در بالا گفتیم ارزیابی هتل ها برای دریافت ستاره باهم گوناگون است. برای نمنه ممکن است هر هتلی از یک نهاد خاص یا از سایت گردشگری ستاره دریافت کند. افرادی که خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی کرده اند و قرار است به شهر مورد نظر سفر کنند باید بدانند که حتما قبل از سفر بایستی هتل های مختلف را برسی کنید و یکی را به داخواه انتخاب کنید.

 

شما می توانید برای برسی هتل ها به سایت رادار ۳۶۱ مراجعه کنید و یک جست و جوی کوچک انجام دهید. با این کار قطعا با انواع هتل های مقصد و خدمات های آن آشنا می شوید و یم توانید بهترین و مناسب ترین آن را برای خود رزرو کنید.

 

حتما قبل از رزرو هتا خدمات آن را با دقت مطالعه کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

 

علت تفاوت ستاره های هتل ها چیست؟

 

اقامتگاه های مختلفی در جهان وجود دارد که مشهور ترین آنها هتل است بعد از هتل، متل، مسافرخانه، هتل آپارتمان، پانسیون، و در آخر اقامتگاه هایی های بومگردی در اختیار مسافران قرار می گیرد. باید بدانید که همه ی این اقامتگاه ها بر اساس موارد خاصی مورد برسی قرار می گیرند و رتبه یندی می شوند.

 

بنابراین بعد از خرید بلیط خارجی یا بلیط هواپیما داخلی تصمیم بگیرید که قرار است در هتل اقامت کنید یا مسافرخانه و یا ... و بعد از تصمیم نهایی اقدام به رزرو آن کنید.

 

قبل از اینکه بخواهیم به تفاوت هتل ها در ستاره هایشان بپردازیم می خواهیم ببینیم که اصلا هتل ها به چه معناست و هتل چیست. بعد از اینکه معنی هتل را برای شما به طور کامل شرح دادیم به تفاوت آنها در ستاره هایشان می پردازیم.

 

 

هتل چیست؟

 

لغت هتل ریشه در فرانسه دارد و به معنای میزبان است. باید بدانید که در زبان فارسی به هتل ها مهمانخانه می گویند. به طور کلی هتل شامل اتاق های مجهیزی است که به مسافران اجاره داده می شود تا مدتی در آن زندگی کنند و در کنارآن یکسری خدمات و امکاناتی به مسافران داده می شود.

 

 

وجود این امکانات و خدمات در هتل ها باهم متفاوت است پس اگر خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی انجام اده اید، هتلی را رزرو کنید که خدمات و امکانات آنها برای شما مناسب باشد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو