دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش دوم)




 

جاذبه های ناشناخته ی اروپا

 

پرواز خارجی سام سیر

 

دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش دوم)

 

 

5- ماهورهای یورکشایر (Yorkshire)، انگلستان

 

اگر می خواهید با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به جایی سفر کنید که برایتان مانند خواب و خیال باشد پیشنهاد ما سفر به ماهورهای یورکشایر است. سالانه دوچرخه سواران زیادی برای دوچرخه سواری در مسیرهای ورودی که با سنگ های سخت پوشیده شده است به این منطقه می روند. گردشگرانی که علاقه مند به پیاده روی در طبیعت هستند عاشق پستی بلندی های تپه های این منطقه هستند و بدون اینکه به شرایط آب وهوایی توجه کنند به پیاده روی در آنجا می پردازند. یورکشایر به دلیل داشتن جاذبه هایی مثل خور مالهم و شکاف گوردیل به یکی از زیباترین نقاط انگلستان تبدیل شده است.

 

 

6- کوه های آپوسنی (Apusani)، رومانی

 

اگر به دیدن مناطق ناشناخته و مرموز علاقه مند هستید با یک پرواز خارجی ارزان یا پرواز داخلی به رشته کوه های کارپات که مرموزترین قسمت اروپای شرقی است بروید. آپوسنی دارای رودخانه های زیرزمینی می باشد که کوه ها، جنگل های باستانی و غارهای آهکی هرکدام به یکی از این رودخانه ها ختم شده اند. زمانی که به این ناحیه سفر می کنید احساس می کنید زمان از حرکت ایستاده است چون هیچ کار دیگری به جز نفس کشیدن در هوای تازه، نگاه کردن به حیوانات مختلف و عقاب هایی که در آسمان پرواز می کنند ندارید.

 

 

7- دره لوئار (Loire)، فرانسه

 

در این دره کاخ های مشهوری مثل کاخ چمبورد و کاخ شنونسو وجود دارد که به این ناحیه از فرانسه شکوه و عظمت داده است. این دو کاخ با داشتن مناره هایی کلاسیک، دریاچه هایی برای قایق رانیريا، برج های دیده بانی و باغ های بسیار زیبای سنتی به یکی از مناطقی تبدیل شده که می توانید با پرواز داخلی و پرواز خارجی به آنجا رفته و از چشم اندازی بی نظیر و فوق العاده لذت ببرید.

 

 

8- بام اروپا (Picos De Europa)، اسپانیا

 

با اینکه بام اروپا در کشور اسپانیا مورد استقبال زیادی از طرف گردشگرانی که با پرواز خارجی و پرواز داخلی سفر می کنند قرار نگرفته است اما با این حال کوهنوردان و کسانی که عاشق پیاده روی هستند و از قله های بلند لذت می برند از نظرشان این منطقه از جذابیت خاصی برخوردار است. اگر زمانی به این مکان زیبا و شگفت انگیز سفر کردید می توانید با اقامت در پناهگاه های کوهستانی که در آنجا قرار دارند از طلوع خورشید لذت ببرید.

 

 

9- آدلبودن (Adelboden)، سوئیس

 

کسانی که اهل سفر و گشت و گذار به کشورهای مختلف هستند حتما از معروفیت آدلبودن خبر دارند اما با این حال جاذبه هایی در این منطقه وجود دارد که توجه زیادی به آن ها نمی شود. جالب است بدانید خانه ی خیلی از یخ نوردانی که در کوه های آلپ به این سرگرمی مشغولند در دره های این منطقه قرار دارد. اگر به دنبال ماجراجویی نیستید و می خواهید با آرامش زیاد در دریاچه های منجمد و جنگل های کاج قدم بزنید با پرواز داخلی ارزان یا پرواز خارجی به این منطقه از سوئیس رفته و لذت ببرید.

 

 

10- هن استراند (Henne Strand)، یوتلند غربی، دانمارک

 

این مکان در سواحل یوتلند غربی قرار دارد و به شن های روانش معروف است. هن استراند به مکانی تبدیل شده که دانمارکی ها برای گذراندن تعطیلات خود به آنجا می روند. این مکان زیبا کمترین تعددا گردشگر را دارد به همین دلیل باعث شده تا زمانی که با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به هن استراند سفر کردید هیچ گونه تجمع و ازدحام جمعیتی را نمی بینید. دریاچه ی بازسازی شده ای برای پرندگان در نزدیکی فیلسو ساخته شده است که پرنده شناسانی که به تازگی صاحب شغل شده اند می توانند با استفاده از برج های دیده بانی پرستوهای دریایی، مرغ های ماهی خوار و حواصیل ها را مورد بررسی قرار دهند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو