سفر آبی در رود سن و بازدید از موزه رودین




 

جاذبه های گردشگری فرانسه

 

تور فرانسه سام سیر

 

سفر آبی در رود سن و بازدید از موزه رودین

 

پاریس یکی از شهرهای فرانسه میباشد که با توجه به آماری که در رابطه با میزان جمعیت آن در سال 2013 منتشر شد جمعیتی حدود 2164994 نفر در آن ساکن هستند. این شهر از شهرهای بسیار قدیمی موجود در فرانسه به حساب میآید که بدلیل داشتن آثار تاریخی گردشگری بسیار مورد توجه گردشگرانی قرار گرفته است که با تور فرانسه راهی این شهر میشوند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از نزدیک دیدن کنند.

 

در صورتیکه قصد دارید با تور فرانسه و با استفاده از پرواز خارجی به پاریس سفر کنید بهتر است اینکار را در ماه ژوئن تا آگوست انجام دهید زیرا در این ماهها پاریس دارای بهترین و مطلوبترین آب و هوا میباشد. بسیاری از افرادی که از شهرهای دیگر فرانسه با پرواز داخلی به دیدن پاریس میروند این ماهها را برای سفر خود در نظر میگیرند.

 

همانطور که میدانید این شهر پایتخت فرانسه میباشد و از نظر اقتصادی اولین شهر اروپا به حساب میآید و در جهان مقام پنجم را به خود اختصاص داده است. در این شهر جاذبههای گردشگری بسیاری وجود دارد که برای دیدن آنها همه ساله هزاران نفر با تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبههای گردشگری خواهیم پرداخت. برای اطلاع از قیمت تور فرانسه روی لینک کلیک کنید.

 

 

رود سن و تجربه یک سفر آبی

 

رود سن از بزرگترین رودخانههای فرانسه میباشد که مسافتی حدود 800 کیلومتر را در این کشور طی میکند و در انتها به کانال بریتانیا ختم میشود. این رود نیز یکی از جاذبههای گردشگری موجود در پاریس میباشد که گردشگرانی که برای دیدن آثار و جاذبههای گردشگری موجود در این شهر با تور فرانسه و با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی سفر میکنند از این رودخانه نیز بازدید میکنند.

 

یکی از کارهایی که در این منطقه بسیار مورد علاقه گردشگران است قایق سواری میباشد که فضایی بسیار رومانتیک را برای مسافرانیکه با تور فرانسه به این منطقه سفر کردهاند بوجود خواهد آورد. زمانی که با استفاده از صایص بر روی رود سن شناور هستید از کنار مناطق گردشگری فراوانی عبور خواهید کرد . قایق سواری در این رودخانه تقریبا یک ساعت بطول خواهد انجامید و بهترین زمان استفاده از آن بعد از غروب آفتاب است تا زیبایی و آرامش موجود در این منطقه را به بهترین شکل ممکن احساس کنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

موزه رودین

 

این موزه یکی دیگر از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد که جهانگردان زیادی برای دیدن آن با تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی برای دیدن آن به این منطقه سفر میکنند. ممکن است نسخههای تقلبی مجسمه مرد متفکر را دیده باشید با سفر به این شهر با پرواز داخلی و پرواز خارجی سام سیر میتوانید نسخه اصلی آن را در این موزه پیدا کنید و از نزدیک مورد بازدید قرار دهید.

 

این مجسمه در قرن بیستم به دست هنرمندی مشهور با نام آگوستو رودان ساخته شد که بدلیل زیباییهای منحصربفردش مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در این موزه شما علاوهبر این مجسمه میتوانید از 6000 اثر هنری دیگر نیز بازدید بعمل آورید که هرکدان از آنها زیباییهای مربوط به خود را دارند.

 

موزه رودین که در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است در سال 1919 در استودیوی شخصی رودین بنا شده است. در اطراف موزه و باغهای آن میتوانید مجسمههای بسیار زیبایی را مشاهده کنید که به جذابیت این منطقه افزوده است. این موزه همه ساله پذیرای گردشگرانی است که از سراسر جهان برای دیدن آثار موجود در آن به پاریس سفر میکنند. در صورتیکه به آثار هنری به جای مانده از هنرمندان بزرگ علاقهمند هستید میتوانید به دیدن این موزه در پاریس بروید.



نظرتان را بنویسید







منو