معرفی بهترین هواپیماهای ارزان در جهان (بخش اول)




 

بهترین هواپیماهای ارزان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

معرفی بهترین هواپیماهای ارزان در جهان (بخش اول)

 

هواپیماها امروزه تبدیل به یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه در جهان شدهاند که افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی موفق به استفاده از آنها میشوند و در کمترین زمان ممکن به مقاصد مورد نظرشان منتقل خواهند شد.

 

 داشتن ایمنی بالا و سریع بودن سبب شده است تا افراد بسیاری ترغیب شوند برای سفرهای خود از این نوع وسیله نقلیه استفاده کنند. در جهان و در ایرلاینهای مختلف هواپیماهای زیادی در حال فعالیت میباشند و همه ساله هزاران نفر با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما برای انجام انواع سفرهای هوایی از آنها استفاده میکنند.

 

 برخی ازاین هواپیماها دارای قیمتهای بسیار بالایی بوده و برخی دیگر از قیمتهای پائینتری برخوردار هستند. در ادامه به معرفی هواپیماهای ارزان موجود در انواع ایرلاینها خواهیم پرداخت در صورتیکه علاقه دارید تا با این نوع هواپیماها آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید.

 

در سال 2018 شرکت هواپیمایی سنگاپور توانست جایزه بهترین ایرلاین جهان را به خود اختصاص دهد. در این میان برخی از ایرلاینها وجود دارند که توانستند لقب ارزانترین ایرلاین را به خود اختصاص دهند. در ادامه جزئیات بیشتری در رابطه با این شرکتهای هواپیمایی ارائه خواهیم کرد.

 

 

شرکت هواپیمایی اسکوت

 

مشاهده کردن این شرکت در مجموعه ارزانترین شرکتهای هواپیمایی تعجبی ندارد زیرا این شرکت زیر مجموعهای از شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز بوده است و انواع خدمات پروازی را به مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد انجام سفرهای هوایی را دارند ارائه خواهد کرد. نکاتی درباره بلیط هواپیما وجود دارد که همه باید آن را بدانند.

 

با استفاده از خدمات این شرکت هواپیمایی مسافران میتوانند با استفاده از بلیط ارزان هواپیما موفق به انجام انواع مختلفی از سفرهای هوایی شوند. پروازهایی که توسط این شرکت هواپیمایی انجام میشود به 68 مقصد مختلف میباشد که بیشترین پروازهای انجام شده توسط این ایرلاین به کشور استرالیا و خاور دور که شامل مقاصدی چون سیدنی، ملبورن، پرت، مانیل، بانکوک و هنگ کنگ میباشد بوده است.

 

افراد زیادی همه ساله با استفاده از این شرکت هواپیمایی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی موفق میشوند با انجام سفر هوایی در کوتاهترین زمان به مقصد مورد نظرشان منتقل شوند.

 

افراد با استفاده از بلیط ارزان هواپیما و خدماتی که توسط این شرکت هواپیمایی به مسافران ارائه میشود میتوانند به شکلی مستقیم به آتن و  برلین سفر کنند.

 

در ناوگان هوایی این شرکت هواپیمایی از هواپیماهای مدرنی چون بوئینگ 787 استفاده میشود. تعداد 18 فروند از این نوع هواپیما در این شرکت هواپیمایی در حال فعالیت هستند و مسافران با استفاده از بلیط هواپیما و خرید بلیط خارجی میتوانند از خدماتی که توسط آنها ارائه میشوند در کمترین زمان ممکن به مقاصد مورد نظرشان منتقل شوند.

 

 اولین پروازی که توسط این شرکت هواپیمایی صورت پذیرفت در سال 2012 بوده است که با استفاده از بلیط ارزان هواپیما مسافران توانستند به مقصد خود منتقل شوند. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در کشور سنگاپور دایر میباشد و در ناوگان هوایی این شرکت هواپیمایی از 45 فروند هواپیما استفاده میشود که مسافران را به 68 مقصد متفاوت منتقل خواهند کرد.

 

این شرکت هواپیمایی یکی از ارزان قیمتترین ناوگان هوایی را دارد و خدمات پروازی را به مسافرانی که قصد دارند با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به انجام سفر هوایی بپردازند ارائه خواهد کرد.



نظرتان را بنویسید







منو