با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش اول)




 

خوشمزه ترین غذاهای جهان

 

پرواز خارجی سام سیر

 

با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش اول)

 

یکی از مهم ترین روزمرگی های انسان ها خوردن غذاست. در سراسر جهان هر کشور و ملیتی با توجه به فرهنگ و موقعیت جغرافیایی که دارند دارای غذاهای مختلفی هستند که برخی از این غذاها در لیست بهترین و خوشمزه ترین خوردنی های جهان قرار می گیرند. اگر زمانی با پرواز خارجی به این کشورها سفر کردید حتما غذاهای گفته شده در این لیست را امتحان کنید. ناگفته نماند که برای صرفه جویی در مخارج سفر می توانید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

- پاپ کورن کره ای، آمریکا

 

پاپ کورن از آن دسته خوشمزه هایی است که سن و سال نمی شناسد و از کودکان تا سالمندان همه عاشق آن هستند. پاپ کورن جزو همراهان همیشگی کسانی است که بیشتر وقت خود را پای فیلم و سریال می گذرانند و عاشق فیلم دیدن هستند. اگر زمانی با پرواز خارجی به آمریکا سفر کردید حتما از پاپ کورن کره ای که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد بچشید.

 

 

- ماسالا دوسا (Masala dosa)، هند

 

ماسالا دوسا جزو غذاهای خوشمزه ای است که بیشتر هندی ها آن را برای صبحانه میل می کنند. برای پختن این غذا از خمیری استفاده می شود که از برنج و عدس سفید ساخته می شود. این خمیر را با سیب زمینی، پیاز و چاشنی های مختلف پر می کنند. به همراه این غذا معمولا سس ها و ترشی های مختلف سرو می شود و با خوردن آن تا ظهر حس گشنگی به شما دست نخواهد داد. با بلیط ارزان هواپیما به هند سفر کنید و این غذای خوشمزه را امتحان کنید.

 

 

- غذای دریایی پائلا (Seafood paella)، اسپانیا

 

یکی از غذاهای معروف اسپانیایی که گردشگرانی که با پرواز خارجی ارزان یا بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر می کنند حتما آن را امتحان می کنند پائلا می باشد. این غذا از سبزیجات، برنج، گوشت یا ماهی تشکیل شده است. پائلا دریایی که از میگو یا صدف پخته می شود از سایر پائلا ها معروف تر است.

 

 

- سام تام (Som tam)، تایلند

 

یکی از سالادهای معروف تایلند که اگر با پرواز خارجی یا بلیط ارزان هواپیما به آن سفر کردید حتما باید طعم آن را بچشید سام تام است. در این سالاد از سیر، فلفل، لوبیا سبز، گوجه گیلاسی و پاپایای خام استفاده می کنند.

 

 

- پلوی مرغ، سنگاپور

 

پلوی مرغ غذای ملی کشور سنگاپور است که بسیار طعم خوبی دارد. برای پختن این غذا مرغ را به روغن آغشته کرده و به صورت کامل پخته سپس آن را قطعه قطعه کرده و با برنج می پزند. معمولا برای اینکه غذا خوشمزه تر شود به آن زنجبیل و سس سویا هم اضافه می کنند. در صورتی که با پرواز خارجی به سنگاپور سفر کردید حتما این غذای خوشمزه را امتحان کنید.

 

 

- Poutine، کانادا

 

این غذا متعلق به استان کبک و شرق کانادا می باشد که از سیب زمینی سرخ شده و تکه هایی از یک پنیر خاص که از شیر ترش ساخته شده است تهیه می شود. برای خوش طعم شدن این غذا به آن آب گوشت نیز استفاده می کنند. برای کم کردن هزینه های سفرتان می توانید از بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی استفاده کنید.

 

 

- تاکو (Tacos)، مکزیک

 

محبوب ترین غذای برزیلی که در خارج از مرزهای مکزیک نیز پخته می شود تاکو می باشد. تاکو از نان تورتیلا که در وسطش گوشت، مرغ و سبزیجات به همراه سس سالسا و سس آوکادو تهیه می شود. اگر با پرواز خارجی یا بلیط ارزان هواپیما به مکزیک سفر کردید حتما به همراه خوردن تاکو از نوشیدنی های مکزیکی نیز استفاده کنید تا یک سفر به یادماندنی داشته باشید.

 

 

- توفو، آسیای جنوب شرقی

 

این غذا را از فرایند بستن شیر سویا تهیه می کنند. توفو که به آن پنیر لوبیا نیز گفته می شود در چین به فراوانی یافت می شود. از توفو در غذاها و پودینگ های مختلف استفاده می کنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو