با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش سوم)




 

خوشمزه ترین غذاهای جهان

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش سوم)

 

یکی از راه ها برای آشنا شدن با فرهنگ یک کشور چشیدن طعم غذاهای آن کشور است. در بین این غذاها خوردنی های خوشمزه ای وجود دارند که در سراسر جهان معروف شده اند و در این بخش می خواهیم با این غذاها آشنا شویم.

 

 

- آنکیمو (Ankimo)، ژاپن

 

یکی از غذاهایی که گردشگرانی که با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به ژاپن سفر می کنند دوست دارند آن را امتحان کنند آنکیمو می باشد. آنکیمو غذایی است که از جگر یک ماهی به نام پلید ماهی تهیه می شود و بین ژاپنی ها بسیار محبوب است. برای درست کردن این غذا ابتدا جگر ماهی را با نمک می سایند و پس از آن با یک نوشیدنی محلی آن را می شویند. بعد از انجام این مرحله رگ های موجود در جگر را درآورده و آن را بخار پز می کنند.

 

 

- ژامبون پارما (Parma ham)، ایتالیا

 

یکی از معروف ترینو لذیذترین ژامبون هایی که در کشور ایتالیا یافت می شود پارما یا Prosciutto می باشد که در طول یک فرایند طولانی تهیه می شود. اگر زمانی با خرید بلیط هواپیما ارزان به این کشور زیبا سفر کردید حتما خوردن این ژامبون را امتحان کنید.

 

 

- اسپرینگ رول (Goi cuon)، ویتنام

 

گردشگرانی که به ویتنام سفر کرده اند اسپرینگ رول را یکی از معروف ترین و لذیذترین غذاهای این کشور می دانند. اسپرینگ رول را از موادی مثل گوشت، میگو و خرچنگ که در کنار آن ها از انواع سبزیجات و طعم دهنده ها نیز استفاده می شود تهیه می کنند. اسپرینگ رول نیمه شفاف یک نوع جنوبی دارد که در آن رشته های کباب شده ی گوشت به همراه موز سبز و سس بادام زمینی وجود دارد. مسافرانی که با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به ویتنام می روند تمایل زیادی به خوردن این غذا دارند.

 

 

- استیک اوهمی (Ohmi steak)، ژاپن

 

یکی از مواردی که باعث شده این استیک طعم متفاوت و خوشمزه تری نسبت به سایر استیک ها داشته باشد طعم چربی آن است چون اوهمی از گوشت گاو سیاه ژاپنی که در یک محیط طبیعی رشد کرده است تهیه می شود. علاقه مندان استیک زمانی که به با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به ژاپن می روند حتما این استیک را امتحان می کنند.

 

 

- سوپ Pho، ویتنام

 

همانطور که پاستا برای مردم ایتالیا اهمیت ویژه ای دارد سوپ Pho نیز برای مردم ویتنام بسیار با اهمیت است. برای تهیه این سوپ از آب مرغ یا گوشت گوساله، نودل لینگوئینی، برنج، ادویه های مختلف مثل زنجبیل، بادیان ختایی و تخم گشنیز استفاده می کنند. برای سرو این سوپ از چاشنی های مختلفی کمک می گیرند که بسیار خوشمزه هستند. گردشگرانی که برای سفر به ویتنام می روند و بلیط هواپیما می خرند این سوپ را یک غذای اشتهابرانگیز معرفی می کنند.

 

 

- لچون (Lechon)، فیلیپین

 

برای خوردن یک غذای بی نهایت لذیذ لچون را امتحان کنید. این غذا در حقیقت ریشه ای اسپانیایی دارد اما در فیلیپین و آمریکای لاتین نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. برای تهیه ی این غذا ابتدا گوشت را سیخ می زنند و سپس برای مدت زیادی آن را روی ذغال چوب کباب می کنند. فیلیپینی ها این غذا را در مناسبت های خاص می خورند شما هم اگر با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به فیلیپین سفر کردید خوردن این کباب را فراموش نکنید. 24 نکته درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما که باید بدانید.

 

 

- فاجیتا (Fajitas)، مکزیک

 

یکی از غذای سالم و بسیار مقوی مکزیکی که معروفیت زیادی هم دارد فاجیتا می باشد. این غذا از تکه های مرغ، فلفل دلمه ای، پیاز خرد شده و ادویه های مختلف و فراوان تهیه می شود که آن را بدون روغن و فقط با آب طبخ می کنند. در مکزیک فاجیتا را به همراه نان سرو می کنند و تقریبا همه ی مکزیکی ها عاشق این غذا هستند. برای سفر به مکزیک می توانید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود.



نظرتان را بنویسید







منو