آشنایی با بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پائیز(بخش سوم)




 

بهترین شهرهای اروپایی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پائیز

 


اروپا از مناطق گردشگری در جهان میباشد که افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور اروپا و با استفاده از بلیط خارجی و بلیط داخلی به آن سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن بعمل خواهند آورد. یکی از فصلهایی که برای سفر به اینمنطقه از جهان بسیار مناسب میباشد و در آن فصل میتوان چهرهای متفاوت از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه را مشاهده کرد فصل پائیز میباشد. همه ساله افراد زیادی در این فصل با استفاده از تور اروپا و با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به دیدن این مکانهای گردشگری طبیعی خواهند رفت. در ادامه به معرفی برخی از جاذبه‏های گردشگری طبیعی در این منطقه از جهان خواهیم پرداخت که در فصل پائیز میتوانید با استفاده از تور اروپا و تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به آن سفر کنید و از آنها دیدن کنید. در صورتی که تمایل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

پیمونت در ایتالیا

 

یکی از فصلهای بینظیر برای سفر به ایتالیا فصل پائیز میباشد که در آن میتوانید به شکم گردی در این کشور بپردازید و با آرامش هرچه بیشتر از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن بعمل آورید. ترافل و قارچف شاه بلوطها و انواع مختلفی از شکلات خوراکیهایی هستند که در این فصل از سال در ایتالیا به وفور در فستیوالهایی که در آن برگزار میشود یافت میشود. البته در این فصل زمان برداشت محصولات تاکستانهای موجود در این کشور نیز میباشد که در صورتی که با استفاده از تور اروپا و تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی در این منطقه حضور داشته باشید میتوانید به دیدن آنها بروید. می توانید برای مشاهده قیمت تور اروپا وارذ سایت سام سیر شوید

 

پیمونت یکی از مناطق گردشگری در این کشور میباشد که میتوانید در فصل پائیز به دیدن ان بروید و از چشماندازهای بینظیر آن لذت ببرید و لحظاتی منحصربفرد را در این منطقه از کشور ایتالیا سپری کنید. همه ساله افراد زیادی در فصلهای مختلفی از سال با استفاده از تور اروپا و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این منطقه از ایتالیا سفر خواهند کرد. این منطقه که در شمال غرب ایتالیا قرار گرفته است دارای غذاهایی منحصربفرد و خوشمزه میباشد که میتوانید در طول سفرتان از آنها استفاده نمایید. این منطقه توسطکوههای آلپ احاطه شده است که همین ویژگی سبب شده تا در این منطقه بتوانید از راههای مختلف به پیاده روی و کوهنوردی بپردازید و از مناظر بکر و زیبا موجود در این منطقه لذت ببرید.

 

 

آراگون در کشور اسپانیا

 

یکی دیگر از جاذبههای گردشگری در این منطفه که میتوانید در فصل پائیز به آن سفر کنید و از جاذبههای گردشگری طبیعی موجود در آن لذت ببرید منطقه آراگون در کشور اسپانیا میباشد. این منطقه در شمال شرقی این کشور قرار گرفته است و در مکانی که اسپانیا با فرانسه هم مرز بودهاند واقع شده است. دمای هوا د راین منطقه در طول سال بین 18 تا 22 درجه متغییر بوده است و با توجه به این موضوع این منطقه ازز کشور اسپانیا میتواند یکی از مقاصد گردشگری مناسب در تمامی فصول سال باشد. این منطقه در دل کوههای پیرنه قرار گرفته است و با توجه به زیباییهای منحصربفردی که در آن وجود دارد میتوان گفت بهترین مکان برای دیدن زیباییهای موجود در این منطقه میباشد. می توانید برای تهیه بلیط وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

در منطقه آراگون کوههای مرتفع و خشنی وجود دارند که در همسایگی آنها زیباترین مناطق طبیعی جای گرفته است که تلفیق این دو منظره سبب منحصربفرد شدن این منطقه شده است و افراد زیادی برای دست پیدا کردن به چنین چشم اندازی به این منطقه از اسپانیا سفر خواهند کرد. بیشک این منطقه یکی از زیباترین مناطق روی زمین خواهد بود که میتوانید به دیدنش بروید.



نظرتان را بنویسید







منو