آشنایی با هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی در سائوپائولو(بخش اول)




 

هتل بلو تری مرومبی برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی در سائوپائولو

 

کشور برزیل یکی از کشورهایی در جهان میباشد که در آن جاذبههای گردشگری فراوانی وجود دارد و افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور برزیل به این کشور سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از نزدیک دیدن بعمل آورند. داشتن جاذبه3های گردشگری متنوع و مختلف در این کشور سبب شده تا این منطقه از جهان به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شود و افراد زیادی با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنند.

 

 

سائوپائولو یکی از شهرهای برزیل میباشد که همه ساله پذیرای هزاران گردشگری است که با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند. در این شهر انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی وجود دارد که در طول سفرتان میتوانید از آنها دیدن کنید. با توجه به این که هر سائوپائولو یکی از شهرهای توریستی در کشور برزیل میباشد و افراد زیادی با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر میکنند انواع مختلفی از خدمات گردشگری در آن به مسافران ارائه خواهد شد و افراد زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند.

 

یکی از خدماتی که به گردشگران ارائه خواهد شد خدمات مربوط به هتلداری میباشد. در این شهر انواع مختلفی از هتلها قرار دارند که انواع مختلفی از خدمات با کیفیتهای مختلفی را به گردشگرانی که با استفاده از تور برزیل ارزان و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند ارائه خواهند کرد. هتل بلو تری مرومبی یکی از این هتلها میباشد که در این شهر قرار گرفته است و انواع مختلفی از خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این هتل خواهیم پرداخت. در صورتی که علاقه دارید ب استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنید و یا متایل دارید در رابطه با این هتل اطلاعات بیشتری را کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

خدمات هتل بلو تری مرومبی

 

در این هتل 4 ستاره انواع مختلفی از خدمات به افرادی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی سام سیر به این شهر سفر کردهاند و برای اقامتشان به این هتل مراجعه کردهاند ارائه خواهد شد. یکی از خدمات ارائه شده در این هتل اینترنت بیسیم و پرسرعت در این هتل میباشد که مسافران میتوانند در تمامی نقاط هتل به آن دسترسی داشته باشند. خدمات خشکشویی یکی دیگر از امکاناتی است که در این هتل در اختیار مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار داده شده است. در صورتی که تمایل دارید از این نوع خدمات استفاده نمایید باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

 

در این هتل 10 اتاق مخصوص جلسات و یک سالن بزرگ به مساحت 1103 متر مربع برای برگزاری کنفرانس در نظر گرفته است که در صورت سفر به این شهر با استفاده از بلیط خارجی برای انجام فعالیتهای تجاری میتوانید از آنها استفاده نمایید. در این هتل 4 ستاره به مسافران خدمات حمل و نقل رایگان و نگهبانی نیز ارائه خواهد شد که میتوانند از آنها استفاده نمایند. میز پذیرش در این هتل به شکلی 24 ساعته در حال فعالیت میباشد و در تمامی ساعات روز و شب میتوانید به آن مراجعه نمایید.

 

در این هتل امکاناتی چون دستگاه فکس و فتوکپی وجود دارد که در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد و هزینهی جداگانه دریافت میشود. در صورتی که چمدانهای زیادی به همراه دارید میتوانید از انبار چمدان موجود در این هتل استفاده نمایید. برای صرف وعده صبحانه در این هتل نیازی به پرداخت هزینه و کاملا رایگان است.

 



نظرتان را بنویسید







منو