آشنایی با نان‌های کشورهای مختلف دنیا (بخش هفتم)




 

نان‌های کشورهای مختلف دنیا

 

خرد بلیط هواپیما سام سیر
 

 

آشنایی با نان‌های کشورهای مختلف دنیا

 

چنانچه قصد سفر به کشور های خارجی را دارید وقرار است با خرید بلیط هواپیما و با یکرپرواز خارجی به مقصد مورد نظر بروید بهتر است درباره غذاهای مقصد کمی اطلاعات کسب کنید. نان علاوه بر اینکه در کشور ما پخته می شود و مردم آنها را میل می کنندد در کشور های دیگر نیز وجود دارد فقط با مواد دیگر و طرز پخت متفاوت تر. در این مطلب نان های مختلف کشور ها را برای ما شرح دادیم پس با ما همراه باشید.

 

 

نان سودا در ایرلند

 

یکی از نان های موجود در ایرلند نان سودا می باشد که به وسیله یک تخمیر شیمیایی پخته می شود. به این صورت که به وسیله یک ترکیب انفجاری اسیدی که موجب اضافه شدن هوا به خمیر و پف کردن آن می شود. آمریکایی های بومی برای تخمیر نان از پتاس تصفیه شده استفاده می کنند که جزو نمونه های اولیه ی مخمر شیمیایی بوده است. بنابران با خرید بلیط هواپیما و با یک پرواز خارجی به این کشور سفر کنید و از خوردن این نان های پفکی لذت ببرید.

 

اما جالب است بدانید که این روشی که گفته شد به ایرلندی ها در زمان قحطی سیب زمینی ها توانست کمک بزرگی کند. با از بین رفتن سیب زمینی ها ایرلندی ها بسیار فقیر شدند. این موضوع باعث شد تا آنها به سمت پختن نان با آرد گندم و شیر ترش و جوش شیرین رفتند و در این کار نیز موفق شدند. امروزه این نان ها به یک نوستالژی تبدلیل شده است که مردم ایرلند آن را با کره شور که یک ترکیب کامل و فوق العاده است میل می کنند.

 

اگر قرار است خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به مقصد ایرلند را انجام دهید و به این کشور ثغر کنید حتما از این نان ها میل کنید تا از طعم متفاوت آن لذت ببرید. شما میتوانید خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین  انجام دهید.

 

 

نان سیاباتا درایتالیا

 

یکی از نان های موجود در ایتالیا نان سیاباتا است. با در نظر گرفتن غلات باستانی و مطالعه درباره تاریخ گدشتان متوجه می شویم پخت نان ازقرن ها پیش شروع شده است و با گذشتن نماز فقط تغییر شکل داده اند. به طور مثال همین نان سیاباتا را می توان نام برد که جزو نمادی از ایتالیا محسوب می شود. این نان در دهه ی 1980 برای اولین بار ابداع شد. یکی از نانواهای ایتالیایی به نام آرنالدو کاوالاری (Arnaldo Cavallari)  در سال 1982 به نان های به شکل باگت اعتراض کرد و شروع به تحریک کردن دیگر نانوا ها کرد و در نتیجه یک نان ارزان سفت تولید کرد. این اقدام آرنالدو نقطه ی عطفی شد برای برگشتن نان های سنتی و ریشه در واکنش های اعتراضی سال 1960 و 1970 برای افزایش سیستم غذایی صنعتی داشت.

 

بنابراین اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به ایتالیا را کردید، حتما ازاین نان سنتی میل کنید و لذت ببرید.شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما وارد آدرس خرید-بلیط-هواپیما-داخلی/https://samseir.com شوید.

 

نان بامی در جامائیکا

 

یکی از نان های موجود در جامائیکا نان بامی است. غذاهای ساده و در حین حال بسیار خوشمزه این کشور کیک های کاساوا است که خیلی راحت در داخل تابه سرخ می شوند و مکمل بسیار مناسبی برای غذاهای دریایی تازه این جزیره محسوب می شوند. اگر خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی چارتر به این مقصد کردید حتما از این غذاهای دریایی تازه میل کنید و لذت ببرید.

 

طرز پخت نان بامی به این صورت است که ابتدا فراوری کاساوا رارنده می کنند تا سیانور طبیعی آن از بین برود. بعد از این کار خمیر الک‌شده‌ی کاساوا را در داخل حلقه‌های فلزی به صورت فشرده قرار می دهند.  این دستور پخت برای این نان ریشه باستانی دارد و از مدت ها قبل از وارد شدن اروپایی ها، ماده ی کاساوا جزو ماده های غذایی مهم در آمریکای جنوبی محسوب می شده و همین طور مردم بومی آراواک نیز از این ریشه برای پخن نان استفاده می کردند.

 

پس اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد را کردید، حتما ازاین نان میل کنید زیرا طعم بسیار لذیذی دارد. برای مشاهده قیمت های پرواز خارجی آدرس https://samseir.com را کلیک کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو