آشنایی با نان‌های کشورهای مختلف دنیا (بخش دهم)




 

نان‌های کشورهای مختلف دنیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با نان‌های کشورهای مختلف دنیا

 

در این مطلب قصد داریم افرادی که بلیط هواپیما برای پرواز خارجی رزرو کرده اند و قرار است به سفر خارجی بروند، با نان مقصد مورد نظرشان آشنا کنیم. البته ناگفته نماند که ممکن است فردی قصد سفر نداشته باشد و صرفا بخواهد با نان های کشور های مختلف آشنا شود، می تواند از این مطلب کمک بگیرد.

 

 

نان سرخ‌شده در ملت ناواهو

 

 

یکی از نان های معروف ملت ناواها، نان سرخ شده ی گرد و ترد و طلایی است که تقریبا در همه ی خانه های اهالی این منطقه پیدا می شود. این نان ها یاد آور تاریخ غم انگیز اهالی ملت ناواهو نیز است.

 

این نان های گرد و سرخ شده در واقع نمادی از پشتکار و سنت این مردم محسوب می شود.

 

وقتی مردم این منطقه در سال 1846 مجبور شدند به اجبار دولت آمریکا زمین های خود را ترک کنند، به منطقه نیو مکزیکو رفتند. این منطقه برای پرورش محصولات زارعی مانند لوبیا و سبزیجات مناسب نبود و آنها چاره جز اینکه از فروشگاه های دولتی، آرد سفید، چربی حیوانی و شکر تهیه کنند نداشتند. آنها با تهیه این مواد برای خود نان های سرخ شده گرد و طلایی درست می کردند.به همین دلیل این نان نماد پشتکار این مردم شده است. امروزه این نان جزو نان های محبوب آنها محسوب می شود و در مجالس و مهمانی های خانوادگی این مردم وجود دارد.

 

اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این منطقه را تهیه کردید حتما از این نان های لذیذ و خوشمزه میل کنید. حتما قبل از خرید بلیط هواپیما مطلب نکاتی درباره  بلیط هواپیما را بخوانید.

 

 

نان پلنگی در هلند

 

یکی از نان های هلند، نان پلنگی می باشد که به دلیل حالت ترد و شکننده ای که دارد مورد علاقه افاردی که این نوع نان ها را دوست دارند قرار گرفته است. این نان از موادی مثل آرد برنج، روغن کنجد،مخمر و آب تشکیل شده اند. نانواهای هلندی خمیر این نان ها را پهن کرده سپس آن را می پزند. حرارت موجود رویه ی این نان را ترد و پلنگی می کند. این نان به عنوان نان ساندویجی نیز استفاده می شود و بسیار لذیذ و خوش طعم است. جالب است بدانید که در سان فرانسیسکو که به اندازه یک اقایونس با آمستر دام فاظله دارد نیز از این نا برای نان سانوادیجی استفاده می کنند.

 

بنابراین اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به هلند را رزرو کردید و قرار است به این کشور سفر کنید، فراموش نکنید که حتما از این نان های خوش طعم میل کنید. شما می توانید برای مشاهده قیمت های بلیط وارد آدرس خرید-بلیط-هواپیما-داخلی/https://samseir.com شوید.

 

نان ریونا در نیوزیلند

 

 

یکی از نان های نیوزلند که مواد اولیه اش توسط مهاجران اروپایی به این کشور آمده است، نان ریونا می باشد. وقتی سیب زمینی و گنردم توسط مهاجران اروپایی وارد نیوزلند شد، مردم این منطقه تصمیم گرفتند با آنها نان نوآورانه ی مخصوص خود را بپزند. طرز تهیه این به این صورت است که آنها سیب زمینی را ابتدا می گذارند تا پخته شود سپس آن را با یک تخمیر ترش مخلوط می کنند. این کار باغث می شود طعمی ترش و شیرین به نان بدهد، سپس آن را برای پخت آماده می کنند. مردم نیوزلند این نان ها را بسیار دوست دارند زیرا که این نان بسیار خوش طعم و لذیذ است و با یک لایه کره و مربا بسیار دلچسب تر می شود. مردم مائوری این نان را با یک وعده غذا مثل ماهی خام میل می کنند و طعم آن را بسیار دوست دارند.

 

نتوجه داشته باشید که اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به نیوزلند را تهیه کردید و به اینجا سفر کردید حتما از این نان های خوش طعم میل کنید تا لذت ببرید. قبل از پرواز خارجی بهتر است مطلب واقعیت های عجیب و غریب در پرواز خارجی و داخلی را بخوانید.

 

 

نان لفسه درنروژ

 

اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به نروژ را تهیه کردید و قرار است به این کشور سفر کنید بهتر است بدانید که یکی از نان ها این کشور نان لفسه می باشد. این نان برخلاف تصور بیشتر افراد که گمان می کنند در کشورهای اروپایی نان های مسطح وجود ندارد، به شکل مسطح می باشد. این نان سیب زمینی نروژی یکی از خوراکی پر طرفدار در تعطیلات آنها است. طرز پخت این نان به این صورت است که خمیر این نان را باید با وردنه باز شو، سپس بر روی صفحه ای داغ پخته شود.

 

بنابراین اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به نروژ را تهیه کردید

 



نظرتان را بنویسید







منو