آشنایی با بهترین هتل های زیر آب (بخش اول)




 

هتل های زیر آب

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین هتل های زیر آب (بخش اول)

 

در سراسر جهان هتل هایی وجود دارد که منظره آن ها با تمام منظره های هتل هایی که تا الان در آن ها اقامت داشته اید فرق دارد. این هتل ها پنجره هایی دارند که رو به یک دنیای کاملا متفاوت است این دنیا جایی نیست جز دنیای زیر آب.

 

هتل های زیر آب برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی سفر کرده و در آن ها اقامت می کنند شرایطی را فراهم می کنند  که بتوانند از پنجره ی اتاقشان ماهی ها را در یک فضای لاکچری تماشا کنند و زمانی که روی تخت خواب خود هستند در آرامش کامل آب های خوش رنگ دریا را ببینند.

 

اگر روزی بلیط هواپیما برای کشوری که دارای چنین هتلی است گرفتید و به سمت آن پرواز خارجی داشتید حتما یک شب را در هتل زیر آب سپری کنید تا به راحتی با دنیای زیر آب آشنا شوید و حتی لحظه های رمانتیکی را تجربه کنید.

 

 

- هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند، چین

 

این هتل که برای ساخت آن 300 میلیون دلار هزینه شده است در وسط یک حفره ی عمیق که در گذشته معدن سنگ بوده ساخته شده است و در کشور چین قرار دارد. فاصله ی هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند از مرکز شهر شانگهای 32 کیلومتر است و در واقع در منطقه ی سانگژیانگ قرار دارد.

 

هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند (InterContinental Shanghai Wonderland) در طبقات بالایی خود دارای بالکن هایی است که مشرف به معدن و آبشار هستند.

 

دو طبقه زیرین هتل در زیر آب قرار دارد و شمال سوئیت ها و اتاق هایی است که منظره ای شگفت انگیز از زیر آب دارند. اگر زمانی با گرفتن بلیط هواپیما به سمت چین پرواز خارجی داشتید و خواستید در این هتل اقامت داشته باشید باید بدانید هزینه ی یک شب اقامت در این هتل 15 هزار یورو می باشد.

 

 

- زیردریایی لاورز دیپ، سنت لوسیا

 

زیردریایی لاورز دیپ برای زوج هایی که دوست دارند یک اقامت رمانتیک در زیر آب را تجربه کنند بسیار مناسب است و توسط شزکت بریتانیایی الیورز تراول ساخته شده است.

 

در این هتل اتاق خواب های دونفره ای وجود دارد که یک چشم انداز بی نظیر از اقیانوس دارند و گردشگران زیادی برای اقامت در این هتل با بلیط هواپیما و پرواز خارجی به سمت سنت لوسیا می روند. مسافران می توانند برای کسب اطلاع درباره قیمت بلیط هواپیما به آدرس https://samseir.com/خرید-بلیط-هواپیما-داخلی مراجعه فرمایند.

 

یکی از ویژگی های باورنکردنی این هتل زیردریایی این است که مهمانان می توانند انتخاب کنند که در کجای دریا اقامت داشته باشند تا زیردریایی در همان منطقه لنگر بیندازد. یعنی آن ها می توانند از صخره های مرجانی شگفت انگیز در سواحل سنت لوسیا تا کشتی غرق شده در دریای سرخ را نظاره گر باشند.

 

اگر زمانی بلیط هواپیما خریدید و به سمت سنت لوسیا پرواز خارجی ارزان داشتید برای اقامت در این هتل باید شبی 230 هزار دلار بپردازید که مبلغ بسیار بالایی است اما ارزشش را دارد. شرکت الیورز تراول قصد دارد در آینده ای نزدیک دکوراسیون داخل اتاق ها را طبق مشخصات زوجی که در آن اقامت می کنند تغییر دهد.

 

 

- موراکا، مالدیو

 

موراکا (Muraka) در زبان محلی به معنای مرجان می باشد و در سال 2018 در مادیو افتتاح شده است. موراکا در واقع یک سوییت لاکچری دو طبقه است که در عمق 5 متری زیر آب ساخته شده است.

 

در طبقه بالای این سوییت یک فضای نشیمن در بالای آب وجود دارد و اتاق خواب اصلی آن که مخصوص زوج هاست در زیر آب قرار گرفته که توسط دیوارهای آکریلیک ساخته شده و به همین دلیل به مهمانان اجازه می دهد یک منظره ی پانوراما از اقیانوس داشته باشند. فقط با مراجعه به آدرس https://samseir.com/ سفر دلپذیری را تجربه کنید.

 

اگر زمانی با بلیط هواپیما و پرواز خارجی به سمت مالدیو سفر کردید و دلتان خواست یک شب در این سوییت اقامت داشته باشید باید شبی 50 هزار دلار بپردازید.

 



نظرتان را بنویسید







منو