آشنایی با بهترین هتل های زیر آب (بخش دوم)




 

هتل های زیر آب

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین هتل های زیر آب (بخش دوم)

 

اگر از اقامت در هتل های معمولی که همگی یا منظره ای رو به شهر دارند و یا منظره ای رو به جنگل و دریا خسته شده اید و دوست دارید هتل متفاوتی را تجربه کنید باید یک شب اقامت در هتل های زیرآب را انتخاب کنید البته باید بدانید برای اقامت در چنین هتلی باید پولدار باشید چون اقامت در این هتل ها بسیار گران است. البته برای کم کردن هزینه هایتان می توانید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کرده و به سمت مقصد پرواز خارجی داشته باشید.

 

 

- تفرجگاه مانتا، تانزانیا

 

در سال 2013 تفرجگاه مانتا که تقریبا مثل یک جزیره ی شخصی کوچک است شروع به کار کرد. این تفرجگاه مانتا در ساحل زنگبار تانزانیا واقع شده است و با قایق فقط دو دقیقه تا ساحل فاصله دارد.

 

اگر قصد پرواز خارجی به سمت این تفرجگاه را دارید باید بدانید که قرار است در یک ویلای 3 طبقه که اتاق خوابش زیر آب قرار دارد اقامت داشته باشید. از داخل این اتاق خواب می توانید صخره های مرجانی فوق العاده زیبا را تماشا کنید و از روی سقف این ویلا نیز شب ها به تماشای ستاره های درخشان بنشینید. جالب است بدانید این هتل گردش های غواصی را برای علاقه مندان در نظر گرفته است که شامل کل جزیره ی پمبا می شود.

 

نکته ای که باید دبانید این است که کمتر از سه شب نمی توانید در مانتا اقامت داشته باشید و برای هر شب باید 1700 دلار بپردازید. البته می توانید باری کاهش هزینه های پرواز از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

- هووان فوشی، مالدیو

 

در اقیانوس هند مرکز اسپا لایم هووان فوشی قرار گرفته است که برای درمان مهمانانش منظره ی پانوراما از صخره های مرجانی را در اختیارشان قرار می دهد. گردشگران زیادی به اقامت در این کلبه ها علاقه دارند و به خاطر آن با پرواز خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما (قیمت پرواز خارجی به مقصد مالدیو) به مالدیو سفر می کنند. مهمانان می توانند از استخر آب شوری که با آب معدنی اقیانوس پر شده است نیز استفاده کنند. برای اقمت در کلبه های این اسپا باید شبی 1265 دلار پرداخت کنید.

 

 

- تفرجگاه ورلد سنتوزا، سنگاپور

 

برای اقامت در این تفرجگاه باید با پرواز خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما اکونومی به سنگاپور سفر کنید. ورلد سنتوزا دارای 11 سوئیت دو طبقه است که همه ی آن ها به آکواریوم خیلی بزرگ این تفرجگاه دسترسی مستقیم دارند.

 

با اقامت در این سوئیت ها هم می توانید دنیای فوق العاده ی زیرآب را تماشا کنید و هم با استفاده از تراس بزرگی که در طبقه ی بالا قرار دارد 40 هزار ماهی موجود در آکواریوم را مشاهده کنید. اگر قصد اقامت در این تفرجگاه را دارید باید 1750 دلار برای هر شب اقامت بپردازید.

 

 

- آتلانتیس، دبی

 

در جزیره ی نخل جمیرا هتلی ساخته شده است که آتلانتیس نام دارد. همه ی سوئیت های این هتل دارای پنجره های تمام قد هستند که یک دید 360 درجه از اعماق امبسدور لاگون را در اختیار مهمانان قرار می دهد. در این تالاب مصنوعی 65 هزار نوع گونه دریایی وجود دارد.

 

برای ماندن در این هتل باید شبی 8200 دلار پرداخت کنید البته اگر دو سوئیت نپتون و پوزئیدون را برای اقامت انتخاب کنید می توانید از 30 دقیقه آموزش شخصی، حمل و نقل رایگان به فرودگاه و امکان سفارش 24 ساعته غذا از اتاق هتل بهره مند شوید. برای سفر به دبی می توانید از پرواز خارجی سام سیر و بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید. چگونه بلیط ارزان هواپیما پیدا کنیم؟

 

 

- مسافرخانه Utter، سوئد

 

این مسافرخانه که در نزدیکی استکهلم سوئد قرار دارد دارای یک اتاق زیرآبی شناور روی دریاچه ی ملارن است. این مسافرخانه مثل هتل های دیگری که معرفی کردیم آنقدر لاکچری نیست اما یک اقامت بی نظیر و رمانتیک را برای زوج ها فراهم می کند. برای اقامت در این هتل کافی است شبی 165 دلار بپردازید و با پرواز خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما به سوئد سفر کنید.



نظرتان را بنویسید







منو