جاذبه‌های برتر تور استرالیا (بخش هفتم)




 

جاذبه‌های تور استرالیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با جاذبه‌های برتر تور استرالیا

 

گذر از میان جنگل‌های بارانی، آب‌های دیواره بزرگ مرجانی و سفر به طول جزایر شنی از جمله دلایل محبوبیت تور استرالیا در میان خریداران بلیط هواپیما می‌باشد. از دیگر قسمت‌های مهیج این کشور می‌توان به پارک‌های ملی و سه‌راه‌های سرخ ماجراجویی اشاره کرد. مردمان خونگرم و مهربان استرالیا، نقش بسزایی را در پربازدید بودن و فروش بلیط خارجی این کشور ایفا می‌کنند. با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های این کشور زیبا آشنا شوید.

 

ساحل معروف باندی

در ۷ کیلومتری شرق سیدنی، ساحل معروف باندی قرار گرفته است. این ساحل به عنوان یکی از پربازدیدترین سواحل استرالیا، بسیاری از گردشگران را با خرید بلیط هواپیما به سمت خود می‌کشاند و همه ساله مسابقات و فستیوال‌های زیادی در آن برگزار می‌شود. این ساحل زیبا هر ساله میزبان لیگ راگبی و همچنین مسابقه دو همگانی City to Surf می‌باشد که در ماه آگوست با ۶۰۰۰۰ داوطلب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تور استرالیا می‌توانند در ماه ژانویه از فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه Flickerfest که در ساحل باندی برگزار می‌شود، دیدن کنند بنابراین بهترین زمان برای تور استرالیا این ماه ها هستند. یکی دیگر از جاذبه‌های این ساحل برای خریداران بلیط خارجی استرالیا، بازدید از بازار ساحلی و بازار مواد غذایی کریسمس می‌باشد. خانواده‌های زیادی تعطیلات کریسمس خود را در این ساحل می‌گذرانند و از مناظر طبیعی آن لذت می‌برند.

 

 

رودخانه بریزبین

 

رودخانه بریزبین، عنوان طولانی‌ترین رودخانه کوئینزلند را که از میان شهر می‌گذرد را به خود اختصاص داده است. این رودخانه زیبا از کوه‌های Stanley سرچشمه می‌گیرد و در مسیر خود سدها و دریاچه‌های بسیاری را پر آب می‌کند. شاید برای گردشگران تور استرالیا و خریداران بلیط خارجی جالب باشد که کشتی بزرگ رابرت میلر در رودخانه بریزبین ساخته شده و پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه می توان از گاو کوسه‌هایی که گاهی در این رود تردد می‌کنند دیدن کرد. آن دسته از افرادی که به ماهیگیری علاقه دارند می‌توانند کاد ماهی و یا شش ماهی را در این رودخانه شکار کنند. روی این رودخانه ۱۶ پل وجود دارد و تونل Clem Jones اولین تونل ارتباطی و حمل و نقلی زیر رودخانه می‌باشد. شما به یک روز زمان برای بازدید از این منطقه و خوردن غذا در کنار رودخانه و لذت بردن از محیط اطراف نیاز دارید.

 

 

پارک ملی نامبونگ

 

در غرب استرالیا و ۱۷ کیلومتری جنوب شهر Cervantes، پارک ملی نامبونگ قرار گرفته است. این پارک به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا سام سیر، عجیب‌ترین تشکیلات آهکی در صحرای Pinnacles را در خود جای داده است. خریداران بلیط هواپیما استرالیا می‌توانند از سواحل خلیج Hangover و Kangaroo Point با گلزارها و تپه‌های ساحلی زیبا دیدن کنند. ممکن از بسیاری از خریداران بلیط خارجی استرالیا در مورد پیاده راه‌های نواحی شمالی این پارک شنیده باشند، جایی که می‌توان از ترومبولیت‌هایی با عمر بیش از سه میلیون سال دیدن کرد. هنگام بازدید از این پارک حتما آب و غذا به همراه داشته باشید و یک روز کامل را در نظر بگیرید. شما می توانید برای مشاهده قیمت های تور استرالیا وارد آدرس تور-استرالیا/https://samseir.com/net شوید.

 

 

استادیوم ورزشی ملبورن

 

استادیوم ورزشی پارک Yarra که در مرکز شهر ملبورن واقع شده است، دهمین استادیوم بزرگ دنیا و مهد کلوپ گوی بازی ملبورن می‌باشد. برای خریداران بلیط هواپیما باید بگوییم که این استادیوم بلندترین پروژکتورهای روشنایی در بین استادیوم‌های ورزشی را به خود اختصاص داده است. این ورزشگاه علاوه بر میزبانی بسیاری از رویدادهای مهم، میزبانی مراسم سالیانه Boxing Day Test را نیز بر عهده دارد. اگر قصد خرید بلیط خارجی استرالیا و شرکت در رویدادهای ورزشی این استادیوم را دارید، باید عملیات رزرو کردن را از قبل انجام دهید.



نظرتان را بنویسید







منو