اطلاعاتی در مورد شهر مورسیا در کشور اسپانی(بخش سوم)




 

شهر مورسیا در اسپانیا

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با اطلاعاتی در مورد شهر مورسیا در کشور اسپانی

 


اسپانیا یکی از کشورهایی در جهان میباشد که همه ساله پذیرای افراد زیادی است که با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی  به آن سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن بعمل خواهند آورد. در این کشور شهرهای مختلفی وجود دارند که هرکدام از آنها دارای جاذبههای گردشگری منحصربفرد و مخصوص به خودشان هستند و توجه جهانگردان زیادی را به سمت خود جلب کردهاند. شهر مورسیا یکی از شهرهای تاریخی موجود در این کشور میباشد که در آن انواع مختلفی از آثار و جاذبههای گردشگری تاریخی و طبیعی وجود دارد و همین موضوع سبب شده تا گردشگران زیادی برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کنند.

 

در ادامه به معرفی بشتر و ارائه جزئیاتی در رابطه با این شهر توریستی که در کشور اسپانیا قرار گرفته است خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این کشور سفر کنید و یا تمایل دارید اطلاعات بیشتری نسبت به این شهر بدست آورید در ادامه با ما همراه باشید.حتما از جاذبه های گردشگری تور اسپانیا دیدن کنید.

 

 

راههای ارتباطی مورسیا

 

یکی از ویژگیهای این شهر دسترسی آسان به آن میباشد و وجود همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی ترغیب شوند که از راههای مختلف به این شهر سفر کنند و در طول سفرشان از طریق تور اسپانیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی از جاذبههای گردشگری موجود دراین شهر نیز دیدن بعمل آورند. این شهر به شهرهای بزرگ موجود در اسپانیا راه دارد و افراد میتوانند از طریق آن شهرها به این منطقه منتقل شوند. شما می توانید برای تهیه تور اسپانیا وارد آدرس تور-اسپانیا/https://samseir.com/net شوید.

 

 

چگونگی سفر از مادرید به مورسیا

 

برای این که از شهر مادرید به این شهر منتقل شوید میتوانید از اتوبوس و یا قطار استفاده نمایید. در صورتی که قصد دارید به سمت مورسیا حرکت کنید در طول روز 3 الی 4 قطار از شهر مادرید به سمت این شهر حرکت خواهند کرد که با استفاده از هرکدام از آنها میتوانید وارد این شهر گردشگری در اسپانیا شوید. در صورتی استفاده از این قطارها باید به ایستگاه آتوچا بروید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این قطارها باید تقریبا 45 یورو هزینه پرداخت نمایید. راه دیگیر که برای انتقال به شهر مورسیا از طریق شهر مادرید در اختیار گردشگرانی که با استفاده از تور اسپانیا سام سیر و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار دارد استفاده از اتوبوسها میباشد که این مسیر را در زمانی 4 الی 6 ساعته با توجه به نوع اتوبوس خواهند پیمود.

 

هزینه پرداخت شده برای اتوبوسها کمتر از هزینه قطار بوده و برای استفاده از آنها باید چیزی حدود 30 الی 40 یورو پرداخت نمایید. در صورتی که قصد دارید با استفاده از این نوع وسیله نقلیه به شهر مورسیا سفر کنید باید به ایستگاه اتوبوس مندزآلوارو بروید. البته برای رسیدن به این شهر راه دیگری وجود دارد که با استفاده از آن نیز میتوانید به این شهر سفر کنید. ماشین وسیله نقلیه دیگری است که میتوانید از آن استفاده نمایید. مسیر شهر مادرید تا شهر مورسیا حدود 400 کیلومتر میباشد که در صورت استفاده از ماشین میتوانید این مسیر را در حدود 4 ساعت طی کنید. البته توجه داشته باشید که در این مسیر زیباییهای طبیعی زیادی وجود ندارد و ممکن است برایتان خسته کننده باشد. برای جلوگیری از این موضوع میتوانید از مسیر شهر کوئنسا به شهر مورسیا بروید که در طول مسیر آن جاذبههای دیدنی بیشتری وجود دارد و میتواند مسیر را برایتان لذتبخش3تر کند. البته یک ساعت به زمان سفرتان اضافه میشود.

 



نظرتان را بنویسید







منو