عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش دوم)




 

عجیب ترین موزه های جهان

 

پرواز خارجی سام سیر

 

عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش دوم)

 

احتمالا دفعات زیادی نام مشهورترین موزه های جهان را شنیده اید و حتی شاید با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به دیدن آن ها رفته باشید اما جالب است بدانید موزه هایی در جهان وجود دارند که بسیار عجیب هستند و شاید کمتر کسی از آن ها خبر داشته باشد. در این مطلب به معرفی عجیب ترین موزه ها می پردازیم.

 

 

- موزه ی بین المللی جاسوسی، واشنگتن

 

یکی از جالب ترین و عجیب ترین موزه هایی که برای عموم آزاد است موزه ی بین المللی جاسوسی است که 6317 مترمربع مساحت دارد. در این موزه ابزارهای جاسوسی زیادی به نمایش درآمده است که حیرت انگیز است. در این موزه می توانید به یک جاسوسی زنده راه پیدا کنید که در آن مجبور می شوید واکنش نشان دهید و همکاری داشته باشید.

 

در این موزه بین المللی می توانید صدها گجت جاسوسی و ابزارهای تله پنهانی و سلاح های مخفی را از نزدیک ببینید. در بخش دیگری از نمایشگاه به نام بخش کاملا شیطانی روش های جاسوسی که برگرفته از فیلم های جیمز باند است و اشیا متعلق به این روش ها در معرض دید عموم قرار دارد. برای یک سفر به یاد ماندنی با پرواز خارجی یا پرواز داخلی می توانید به سایت سام سیر مراجعه فرمایید.

 

 

- موزه ی داروخانه نیواورلئان، نیواورلئان، لوئیزیانا

 

این موزه که در لوئیزیانا قرار دارد دارای قفسه هایی است که همگی از عطرها و لوازم آرایش قدیمی، داروهای چشم زخم، بطری های دارویی، ابزار جراحی قدیمی و ... پر شده اند. این موزه ظاهری شبیه به مغازه های قدیمی دارد و در مرکز محله ی فرانسوی ساخته شده است.

 

زمانی که با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به دیدن این موزه می روید احساس می کنید وارد قرن 19 میلادی شده اید. بعد سپری کردن چند ساعت در این موزه و دیدن قفسه ها احتمالا برخی از شیوه های درمانی قدیمی به نظرتان وحشتناک باشد. موزه داروخانه نبش خیابان سنت لوییس و تولوز قرار گرفته است.

 

 

- موزه ی جاروبرقی، سنت جیمز، میسوری

 

برای اطلاع از تاریخ خانه داری باید به موزه ی جاروبرقی در سنت جیمز بروید تا یک سفر فوق العاده را با دیدن این موزه تجربه کنید. برای اشتیاق داشتن برای بازدید از این موزه کافی است بدانید 600 جاروبرقی مختلف در آنجا قرار دارد که هر کدام آن ها بیشتر از 100 سال قدمت دارند. اگر زمانی با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به میسوری سفر کردید بازدید از این موزه خالی از لطف نیست. برای خواندن واقعیت های پرواز داخلی کلیک کنید.

 

 

- موزه ی توپ نقره‌ای، پارک اسبری، نیوجرسی

 

در موزه ی توپ نقره ای تعداد زیادی دستگاه پین بال وجود دارد که طبق گفته ی خودشان بعضی از دستگاه ها بسیار قدیمی هستند و به سال 1950 تعلق دارند. وسایلی که در این موزه قرار دارد فقط برای مشاهده نیست و بر خلاف سایر موزه ها روی آن ها کاغذی که نوشته باشد لطفا دست نزنید وجود دارد چون در این موزه علاوه بر تماشا می توانید با این دستگاه ها بازی هم بکنید.

 

اکثر گردشگرانی که با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به نیوجرسی می روند و از این موزه دیدن می کنند دوست دارند باز هم به آنجا بروند تا سرگرمی هایی که سری قبل نتوانستند تجربه کنند را مورد بررسی قرار داده و با آن ها بازی کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره پروازهای داخلی و خارجی به آدرس https://samseir.com/1194/Blog/پرواز-خارجی-داخلی/دانستنی-های-سفر مراجعه نمایید.

 

 

- موزه ی ملی تاریخ مراسم خاکسپاری، هوستون، تگزاس

 

در موزه ی تاریخ ملی مراسم خاکسپاری همه چیز را درباره ی تشییع جنازه های مختلف مثلا جزئیات تشییع جنازه رییس جمهورهای آمریکا و حتی تاریخچه مومیایی کردن را مشاهده می کنید که بسیار شگفت زده تان می کند.

 

یکی از موارد جالب این موزه نعش کش های قدیمی هستند که حتی یکی از آن ها کالسکه ای است که به قرن 19 تعلق دارد. اگر با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به هوستون سفر کردید بازدید از این موزه خالی از لطف نیست.



نظرتان را بنویسید







منو