عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش چهارم)




 

عجیب ترین موزه های جهان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش چهارم)

 

به طور کلی موزه ها جزو مکان هایی هستند که با دیدن اشیا داخل آن ها به گذشته های دور سفر می کنیم و با تاریخ و فرهنگ هر کشور و هر دوره ای از زمان آشنا می شویم.

 

خیلی از گردشگرانی که با بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما سفر می کنند علاقه ی زیادی به بازدید از موزه ها دارند و با ددین اشیا آن شگفت زده می شوند. موزه های عجیبی در سراسر دنیا قرار دارد که قصد معرفی آن ها را داریم. برای بازدید از این موزه ها میتوانید بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما بخرید و با دیدن آن ها شگفت زده شوید.

 

 

- موزه زیر دریای کانکون، کانکون، مکزیک

 

یکی از عجیب ترین و شگفت آورترین موزه هایی که در دنیا وجود دارد موزه زیر دریای کانکون است که در آب های بسیار زیبای اطراف کانون، ایسلا موجرس و پونتا نیزوک قرار گرفته است.

 

نام این موزه ی زیردریایی که برای دیدن آن باید با بلیط ارزان خارجی یا بلیط ارزان هواپیما به مکزیک سفر کنید موسا است که مخفف Museo Subacuático de Arte می باشد. در این موزه بیشتر از 500 مجسمه ی بزرگ که زیر آب ساخته شدند وجود دارد.

 

هنرمندی به نام جیسون دیکرز تیلور با همکاری زیست شناسان توانست این موزه ی زیر آب را بسازد. جیسون متخصص ساخت صخره های مصنوعی است که این صخره باعث رشد و پرورش حیات دریایی می شود. این صخره های مصنوعی طراحی خاصی دارند و فقط برای رشد زیاد مرجان ها ساخته شده اند. برای خرید بلیط خارجی ارزان روی لینک https://samseir.com/ کلیک کنید.

 

وجود این صخره ها باعث افزایش هنر اقیانوسی می شود و چشم انداز زیر آب را مدام تغییر می دهد. گردشگرانی که با بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما به مکزیک سفر می کنند و برای بازدید از این موزه به کانون می روند باید با استفاده از زیردریایی های شیشه ای، اسنورکل و یا غواصی از مجسمه ها دیدن کنند.

 

 

- موزه بین‌المللی توالت سولابه، دهلی‌نو، هند

 

یکی از جالب ترین موزه ها که در دهلی نو پایتخت هند قرار دارد و گردشگران با بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما از آن دیدن می کنند موزه بین المللی توالت سولابه است. در واقع این موزه تاریخچه ای از بهداشت و درمان را در معرض دید عموم قرار داده که از 2500 سال پیش از میلاد تا به امروز است.

 

در موزه بین المللی توالت سولابه سیر تکاملی توالت ها به نمایش درآمده و در آنجا می توانید از توالت های طلای امپراتوری روم تا چهارپایه های قرون وسطی ای را مشاهده کنید. اگر به دهلی سفر کردید از این موزه دیدن کنید تا کارمندان آن تمام تاریخچه توالت ها را برایتان توضیح دهند.

 

 

- موزه شکنجه، آمستردام، هلند

 

در قلب آمستردام و بین آن همه کافه و هتل های زیبا موزه ی ترسناکی وجود دارد که بازدید کنندگان را به دورانی از اروپا می برد که شکنجه و اعدام بسیار رواج داشت.

 

اگر تصمیم به سفر با بلیط ارزان هواپیما با بلیط خارجی به هلند گرفتید و خواستید به دیدن این موزه گرفتید باید روحیه قوی داشته باشید چون در این موزه بیشتر از 40 ابزار شکنجه، صندلی های میخ دار و تیغ های اعدام به نمایش درآمده است.

 

بازدید کنندگانی که از موزه شکنجه دیدن می کنند با شکنجه های مدرنی که هم اکنون نیز در خیلی از کشورها انجام می شود آشنا می شوند و به حمایت از کنوانسیون سازمان ملل علیه شکنجه متعهد می گردند.

 

 

- موزه عروسک‌های سخنگو، فورت میچل، ایالت کنتاکی

 

از سال 1910 تا سال 1947 ویلیام شکسپیر برگر عروسک هایی را خریداری میکرد طوری که آنقدر این مجموعه بزرگ شد که مجبور شد گاراژ خود را بازسازی کند تا بتواند عروسک ها را در آن جا نگهداری کند. هم اکنون در این موزه 800 عروسک نگهداری میشود و علاوه بر آن عکس ها، نمایشنامه ها و کتاب های تاریخی مجموعه برگر را نیز به نمایش در آورده است.

 



نظرتان را بنویسید







منو