با معروف ترین اقامتگاه هایی که در دل طبیعت هستند، آشنا شوید (بخش سوم)




 

اقامتگاه هایی در دل طبیعت

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با با معروف ترین اقامتگاه هایی  که در دل طبیعت هستند

 

افرادی که می خواهند بعد از خرید بلیط خارجی یا داخلی برای یک پرواز داخلی یا خارجی، وقتی به مقصد رسیدند در یک هتلی که در دل طبیعت وجود دارد اقامت کنند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند، بهتر است این مطلب را بخوانند و با انواع این اقامتگاه ها آشنا شوند. توجه داشته باشید که این اقامتگا ها کاملا سازگار با محیط زیست طراحی شده اند.

 

 

اقامتگاه کریستالینو (Cristalino Lodge)در برزیل

 

یکی از اقامتگاه های سازگار با محیط زیست، اقامتگاه کریستالینو می باشد. این اقامتگاه واقع در بخش جنوبی جنگل های آمازون در برزیل در کنار رودخانه کریستالینو در بین ذخایر طبیعی جنگل های بارانی است. این اقامتگاه شامل ویلاهایی مجزا است که سازگار با محیط زیست طراحی شده اند. این اقامتگاه درواقه دارای 16 اتاق یا ویلا می باشد که کاملا از گونه های بومی گیاهی و پرندگان محافطت می کند. تاثیر تخریب انسان به محیط زیست در این اقامتگاه به حداقل رسیده است.

 

اگر میخواهید در این اقامتگاه، اقامت کنید بهتر است بلیط خارجی یا داخلی مربوط به پرواز داخلی یا خارجی این مقصد را رزرو کنید و از اقامت در این هتل ها لذت ببرید.

 

 

اقامتگاه لاگونا (Laguna Lodge)در گواتمالا

 

یکی دیگر از اقامتگاه هایی که سازگار با محیط است و همین طور بسیار لوکس است، اقامتگاه لاگونا است که در کنا دریاچه ی آتیتلان (Atitlán) در گواتمالا واقع شده است. این اقامتگاه به گونه ای طراحی شده است که با حفاظت از محیط زیست بتواند مانع گرم شدن و تخریب کره زمین شود. یکی دیگر از ویژگی های این اقامنگاه این است که از 180 پنل خورشیدی برای تولید برق و سیستم گرمایشی استفاده می کند. جالب است بدانید که غذاهایی که در این اقامتگاه سرو می شود و در اختیار مسافران قرار می گیرد بدون گوشت و با مواد ارگانیک است.

 

اگر قصد خرید بلیط خارجی ارزان یا داخلی به پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد را دارید حتما در این اقامتگاه بمانید تا لذت واقعی را تجربه کنید.

 

 

 اقامتگاه پاکوا (PACUARE)در کاستاریکا

 

یکی دیگر از اقامتگاه هایی که در دل طبیعت و سازگار با محیط زیست ساخته شده است، اقامتگاه پاکوا است که در 25 هزار هکتاری از جنگل های بارانی که تنوع زیستی زیادی دارد در کوه های تالامانکا قرار دارد.این اقامتگاه سازگار با محیط زیست نیط توسط پنل های خورشیدی سیستم گرمایشی و آب گرم را تامین می کند. در این اقامتگاه برای حمام کردن از صابون ها و شامپوهای شیمیایی استفاده نمی شود. دیگر نکته ای که برای این اقامتگاه وجود دارد این است که برای ساخت آن حتی یک درخت نیز قطع نشده است.

 

اگر میخواهید از مناظر و اقامت در این اقامتگاه لذت ببرید حتما بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی چارتر یا خارجی به این مقصد را تهیه کنید و از اقامت در آن لذت ببرید.

 

 

اقامتگاه جنگل‌های بارانی پلایا نیکوئسا در کاستاریکا

 

یکی دیگر از اقامتگاه های اسزگار با محیط زیست موجود در جهان، اقامتگاه پلایا نیکوئسا است که بسیار زیبا و دیدنی می باشدو این اقامتگاه واقع در 165 هکتاری جنگل های زیبا و بارانی موجود در شبه جزیره اوسا پنینسولا (Osa Peninsula)است. جالب است بدانید که رفت و آمد به این جزیره و اقامتگاه فقط توسط قایق می باشد. این جزیره در کاستاریکا قرار گرفته است. این اقامتگاه برا ی افرادی که قرار است بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی تهیه کنند و علاقه مند هستند ماجراجویی را تجربه کند و در عین حال در اقامتگاهی اقامت کنند که در دل طبیعت باشد ُ بسیار مناسب و انتخاب درستی است.

 

این اقامتگاه به گونه ای طراحی شده است که مسافران این امکان را داشته باشند که به آسانی با دنیای طبیعی جنگل های بارانی و اقیانوسی ارتباط بگیرند و نهایت لذت را تجربه کنند.

 

اگر می خواهید از سفر خود نهایت لذت را ببرید بهتر است رزرو بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد را انجام دهید.



نظرتان را بنویسید







منو