بازدید از زیباترین باغ های دنیا با تور مجازی (بخش اول)




 

زیباترین باغ های دنیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

بازدید از زیباترین باغ های دنیا با تور مجازی (بخش اول)

 

فصل بهار یکی از بهترین فصل های سال است که در آن تمام باغ ها به نهایت زیبایی خود می رسند. گردشرگان زیادی برای دیدن معروف ترین باغ های دنیا در این فصل با بلیط هواپیما و پرواز خارجی سفر می کنند اما امسال با وجود شیوع گسترده ی ویروس کرونا این امکان از گردشگران گرفته شده است و دیگر نمی توانند به جایی سفر کنند.

 

به همین دلیل تورهای مجازی به راه افتاده که در آن همه می توانند به صورت رایگان از زیباترین باغ های جهان دیدن کنند و در زمان قرنطینه لذت بسیاری از دیدن این باغ ها بگیرند. یکی از خوبی های قزنطینه این بوده است که دیگر نیازی به خرید بلیط هواپیما و سفر با پرواز خارجی برای دیدن مکان های معروف دنیا ندارید و می توانید به صورت مجازی از خیلی مکان ها دیدن کنید.

 

 

- باغ گیاه شناسی پادشاهی کیو، ریچموند، لندن

 

درانگلستان باغی به نام کیو وجود دارد که از تمام باغ های آن برتر است و حتی در فهرست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است. وسعت این باغ 150 کیلومتر مربع می باشد که در آن 14 هزار درخت و 50 هزار گونه ی مختلف از گیاهان وجود دارد و هر سال گردشگران زیادی با تهیه بلیط هواپیما چارتری و پرواز خارجی به دیدن این باغ می روند. در این باغ کاخی وجود دارد که حدود 400 سال قبل ساخته شده و دارای تاریخ غنی می باشد.

 

در باغ کیو کتابخانه ای با نام آربریتم وجود دارد که یک کتابخانه ی زنده از درختان است و یکی از بخش های مهم این باغ به حساب می آید علاوه بر آن 800 نقاشی با موضوع گل و گیاه نیز در گالری مرین نورث نگهداری می شود. سازه های تزئینی زیادی نیز در باغ کیو وجود دارد که هر کدام به دلیل خاصی ساخته شده اند. برای دیدن این باغ دیگر لازم نیست بلیط هواپیما بگیرید و با پرواز خارجی به انگلستان سفر می کنید فقط کافی است در تور مجازی آن شرکت نمایید.

 

 

- باغ کلود مونه، روستای ژیورنی، فرانسه

 

یکی از نکات جالب درباره این باغ که گردشگران را مشتاق به گرفتن بلیط هواپیما و بلیط پرواز خارجی می کند این است که الهام بخش 250 تابلوی نقاشی شگفت انگیز بوده است که همگی توسط نقاش فرانسوی معروف کلود مونه کشیده شده اند. این 250 نقاشی به مجموعه تابلوهای نیلوفرهای آبی مونه معروف هستند و همه ی آن ها را کلود مونه با الهام از این باغ در روستای ژیورنی نقاشی کرده است.

 

مردمی که در این روستا زندگی می کنند می گویند مونه هنگامی که در حال عبور از این منطقه بوده است مناظر روستای ژیورنی را می بیند و شیفته ی آن ها می شود. مونه دارای آثار هنری زایدی است که یکی از معروف ترین این آثار تابلو نقاشی واتر لیلی پوند می باشد. در این تابلو یک پل ژاپنی کمانی روی حوضچه ای که پر از نیلوفرهای آبی است کشیده شده است.

 

جالب است بدانید این نقاش معروف سی سال پایانی عمر خود را در روستای ژیورنی گذراند و در تمام این سال ها مشغول کشیدن نقاشی های فوق العاده ای بود که همگی با الهام از این باغ کشیده شده بودند. گردشگران زیادی سالانه برای دیدن این باغ با بلیط هواپیما و پرواز خارجی به فرانسه سفر می کنند تا از زیبایی های باغی که الهام بخش تعداد زیادی نقاشی بوده است بی نصیب نمانند. برای کسب اطلاعات درباره پرواز خارجی روی لینک https://samseir.com/ کلیک کنید.

 

کلود مونه بعد از کشیدن این نقاشی ها طی صحبت هایی گفته است که باغ من، زیباترین و بهترین اثر هنری من است به همین دلیل گردشگران زیادی به دیدن این باغ علاقه مندند. امسال با وجود این بیماری و قرنطینه بودن همه ی کشورها دیگر کسی نمی تواند از این باغ دیدن کند به همین دلیل همه ی مردم در سراسر جهان می توانند به صورت مجازی از این باغ دیدن کنند.



نظرتان را بنویسید







منو