جاذبه ‎های برتر استرالیا (بخش نهم)




 

جاذبه های استرالیا

 

تور استرالیا سام سیر

 

جاذبههای برتر استرالیا (بخش نهم)

 

استرالیا یکی از کشورهای جهان میباشد که به دلیل داشتن انواع مختلفی از جاذبههای طبیعی و گردشگری مورد توجه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان قرار گرفته است و همه ساله هزاران گردشگر با تور استرالیا به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد. در این کشور جاذبههای گردشگری فراوانی وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از مهمترین آنها خواهیم پرداخت. در صورت تمایل در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

اسکای دایو

 

اسکای دایو یکی از تفریحات هیجانانگیز و پرطرفدار در سرتاسر جهان میباشد که در این منطقه نیز میتوان آن را تجربه کرد. در صورتی که با خرید بلیط هواپیما به خلیج بایرن در این کشور سفر کردید میتوانید از انجام این فعالیت در آن لذت ببرید. داشتن مناظر عالی و بینظیر برای عکاسی سبب شده تا افراد زیادی بدون این که قصد پرش داشته باشند به این ارتفاع بروند و از بالا از دیدن مناظر منحصربفرد موجود در این منطقه لذت ببرند و به ثبت تصاویری خاص و شگفتانگیز بپردازند.

 

در صورتی که تمایل دارید تا در طول سفرتان به این خلیج با بلیط خارجی اقدام به پریدن کنید پرش شما 60 ثانیه به طول خواهد انجامید که در این زمان میتوانید مناظری شگفتانگیز را در شرایطی خاص مشاهده کنید.این امکان برای شما وجود دارد تا در طول پرشتان فیلم و یا عکس تهیه کنید که بدون شک ثبت این مواقع در سفرتان با تمامی لحظات دیگر آن متفاوت خواهد بود و حسی متفاوت را به شما منتقل خواهد کرد. برای پیدا کردن بهترین تور استرالیا روی لینک https://samseir.com/net/تور-استرالیا کلیک کنید.

 

اگر با دوستانتان با تور استرالیا به این خلیج سفر کردید و قصد پرش ندارید مطمئن باشید با دیدن افرادی که در حال انجام آن هستند وسوسه به انجام این کار خواهید شد و سرانجام آن را انجام خواهید داد. بهتر است قبل از آن که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنید بهتر است برای اسکای دایو از قبل بلیط رزرو کنید. در طول تعطیلات از این ورزش هیجانانگیز بسیار استقبال صورت خواهد گرفت و رزرو کردن بلیط سبب میشود تا زمان کمی را برای انجام این فعالیت سپری کنید.

 

 

پارک حیات وحش لوین پاین

 

این پارک یکی دیگر از جاذبههای گردشگری در این کشور میباشد که میتوانید با بلیط خارجی به دیدن آن بروید. در این پارک حیات وحش حدود 130 کوالا نگهداری میشود که همین موضوع سبب شده تا این پارک به عنوان بزرگترین مرکز نگهداری کوالا در جهان شهرت پیدا کند و از محبوبیت بالایی در بین گردشگرانی که با تور استرالیا به این منطقه سفر کردهاند برخوردار شود.

 

سپری کردن زمان در این پارک حیات وجش میتواند بسیار لذت بخش باشد بخصوص زمانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی به شکلی خانوادگی به این سفر رفته باشید.یکی از نکاتی که در این پارک وجود دارد آن است که در این مکان هرزمانی  که دوست داشته باشید میتوانید با کوالاهای موجود در این مکان به بازی کردن بپردازید و به کانگروهای آن نیز غذا بدهید. وجود انواع مختلفی از حیوانات سبب شده تا این پارک حیات وحش در این کشور به یکی از بهترین مکانهای تفریحی تبدیل شود که در آن میتوانید گونههای نادری از حیوانات را مشاهده کنید.

 

اردک پلاتیپوس یکی از گونههای جانوری میباشد که در این پارک حیات وحش میتوانید از آن دیدن کنید. در صورتی که با بلیط خارجی به دیدن این پارک حیات وحش بروید نیاز دارید تا زمانی یک روزه را برای دیدن تمامی بخشهای آن صرف کنید. نکته دیگری که در رابطه با این مکان گردشگری مورد اهمیت است آن میباشد که برای تمامی سنین مناسب بوده و همه افراد میتوانند در آن لحظاتی لذتبخشی را سپری کنند و از نزدیک با حیوانات مختلفی آشنا شوند.



نظرتان را بنویسید







منو