اطلاعاتی در مورد شهر مور سیا در اسپانیا (چهارم)




 

شهر مورسیا در اسپانیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با اطلاعاتی در مورد شهر مور سیا در اسپانیا

 


مورسیا یکی از شهرهای تاریخی موجود در کشور اسگانیا میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبههای گردشگری و تاریخی موجود در آن با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط تک یا بلیط هواپیما سیستمی و بلیط داخلی به این شهر سفر میکنند. داشتن دسترسی آسان از سه شهر مهم در کشور اسپانیا به شهر کمک کرده تا به یکی از شهرهای مهم گردشگری در این کشور تبدیل شود و از سرتاسر جهان گردشگرانی با تهیه تور اسپانیا و با استفاده از بلیط تک یا بلیط هواپیما سیستمی و بلیط داخلی عازم این منطقه از این کشور شوند و از نزدیک از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورند.

 

در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این شهر تاریخی و گردشگری در کشور اسپانیا خواهیم پرداخت و نحوه دسترسی به این منطقه را از شهرهای مهم این کشور بیان خواهیم کرد. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط تک یا بلیط هواپیما سیستمی و بلیط داخلی به این منطقه سفر کنید و از تماشای جاذبه های گردشگری تور اسپانیا لذت ببرید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

دسترسی به شهر مورسیا از شهر بارسلونا

 

 

 

یکی از شهرهای مهمی که از آن میتوان به شهر مورسیا سفر کنید شهر بارسلونا میباشد. همه ساله افراد زیادی که با تهیه تور اسپانیا و با استفاده از بلیط تک یا هواپیما و بلیط داخلی به بارسلونا سفر کردهاند از طریق راههای ارتباطی موجود در بین این دو شهر به شهر تاریخی مورسیا سفر خواهند کرد و در آن لحظاتی منحصربفرد را سپری میکنند. برای این که از این شهر به مقصد مورسیا حرکت کنید وسایل نقلیه متفاوتی وجود دارند که میتوانید از آنها بهره ببرید.

قطار یکی از این وسایل نقلیه میباشد که با استفاده از آن با سپری کردن زمانی تقریبا 7 ساعته به مورسیا منتقل شوید. در صورتی که تمایل دارید در طول سفرتان به این کشور از طریق تور اسپانیا و با خرید بلیط تک یا بلیط هواپیما و بلیط داخلی از این نوع وسیله نقلیه استفاده نمایید باید مبلغی حدود 60 یورو را پرداخت نمایید. برای استفاده از قطار برای سفر از بارسلونا به مورسیا باید به ایستگاه سنتس در شهر بارسلونا مراجعه کنید.

 

برای انتقال پیدا کردن به شهر مورسیا میتوانید از اتوبوسهایی که برای جابجایی مسافران در شهر بارسلونا قرار داده شده است استفاده نمایید و با سپری کردن تقریبا زمانی نزدیک به 9 ساعت به شهر مورسیا برسید. هزینهای که برای پیمودن این مسیر با استفاده از اتوبوس باید پرداخت کنید حدود 50 یورو میباشد. اتوبوسهایی که از شهر بارسلونا به مقصد مورسیا حرکت خواهند کرد در ایستگاه بارسلونا نورد و سنتس قرار دارند و در صورتی که با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط تک یا هواپیما و بلیط داخلی به این شهر سفر کردید در صورت تمایل میتوانید با استفاده از این نوع وسیله نقلیه به شهر مورسیا منتقل شوید.

 

برای سفر به شهر مورسیا میتوانید از ماشین شخصی نیز استفاده نمایید و این مسیر را در حدود 6 ساعت بپیمایید. فاصلهای که باید طی کنید 600 کیلومتر میباشد. نکته قابل توجه در رابطه با این مسیر آن است که بیشک این مسیر جادهای یکی از بهترین و زیباترین جادههای موجود در این کشور میباشد که دارای جاذبههای طبیعی بسیاری بوده است به همین دلیل پیشنهاد میشود در هنگام استفاده از این جاده برای انتقال بین دو شهر از جاذبههای گردشگری موجود در بین راه نیز دیدن بعمل آورید.

 

به عنوان مثال شهر والنسیا یکی از شهرهایی است که در بین مسیر این دو شهر قرار گرفته است و دارای جاذبههای گردشگری بسیاری میباشد که در طول سفرتان میتوانید از آنها نیز دیدن کنید و لحظاتی منحصربفرد و شگفتانگیزی را در آن سپری کنید. از شهر مالاگا نیز میتوان به مورسیا سفرکرد.



نظرتان را بنویسید







منو