معرفی بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو (بخش چهارم)




 

هتل های برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو

 


همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور برزیل به این کشور سفر میکنند. این کشور به دلیل داشتن مکانها و جاذبههای گردشگری فراوان از دیرباز یکی از مناطق مورد توجه گردشگران بوده است که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر میکردند. سائوپائولو یکی از شهرهای محبوب این کشور میباشد که همه ساله پذیرای هزاران مسافری است که با استفاده از تور برزیل و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در آن از نزدیک دیدن کنند.  در این شهر هتلهای بسیاری وجود دارد که گردشگران میتوانند در این سفر خود از آنها استفاده کنند. در ادامه به معرفی بهترین و مشهورترین هتلهای 5 ستاره موجود در این شهر خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این شهر با خرید بلیط هواپیماو بلیط خارجی با اطلاعات بیشتر به انتخاب محل اقامت خود بپردازید.

 

 

هتل 5 ستاره اینترکانتینتال در سائوپائولو

 

در طراحی و ساخت این هتل 5 ستاره که در شهر سائوپائولو قرار گرفته است از 195 اتاق استفاده شده است. این هتل در 20 طبقه مجزا طراحی و ساخته شده است که به ارائه خدمات هتلداری به گردشگرانی که با تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند مشغول است. این هتل 5 ستاره در سال 1996 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. یکی از مزیتهای این هتل نزدیک بودن آن به مرکز تجاری آونیدا میباشد که یکی از مهمترین مراکز تجاری در این شهر میباشد.

 

در اطراف این هتل جاذبه3های گردشگری بسیاری وجود دارد که در صورت اقامت در این هتل میتوانید در کمترین زمان به آنها دسترسی داشته باشید. این هتل با فرودگاه بینالمللی گوارالوس تنها 28 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتلهای موجود در این شهر میباشد که همه ساله افراد زیادی که با تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند و از خدماتی که این هتل در این زمینه ارائه میدهد بهرهمند میشوند.

 

یکی از خدمات جالب و منحصربفردی که در این هتل ارائه میشود خدمات عروسی میباشد که میتوان از آن استفاده کرد. علاوهبر این مسافران میتوانند از خدمات خشکشویی و اتوشویی که در این هتل ارائه میشود نیز استفاده کنند. در این هتل تمامی مسافرانی که با تور برزیل و با بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند و برای اقامت به این هتل مراجعه کردهاند میتوانند از اینترنت بیسیم پرسرعتی که در تمامی نقاط این هتل در دسترس است بهرهمند شوند.

 

در این هتل سالنهای کنفرانس و  اتاقهای جلسهای تعبیه شده است که میتوان از انها در صورت لزوم استفاده کرد. در این هتل 5 ستاره خدمات نگهبانی به شکلی 24 ساعته ارائه میشود و در صورت نیاز میتوانید به شکلی 24 ساعته به پذیرش این هتل دسترسی داشته باشید و از خدامت ارائه شده توسط آن بهرهمند شوید. در این هتل برای نگهداری چمدانها انبارهایی وجود دارد که در اختیار مسافران قرار داده میشود. مسافرانی که برای اقامت این هتل را انتخاب کردهاند میتوانند وعده صبحانه را با پرداخت هزینه اضافه در همین هتل صرف کنند.

 

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این هتل مراجعه کردید میتوانید با زبانهای ایتالیایی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی و انگلیسی با خدمه این هتل ارتباط برقرار کنید. این هتل برای زمانهای استراحت مسافران نیز خدمات ورزشی و تناسب اندام را ارائه میکند و مسافران میتوانند با مراجعه به مراکز ورزشی در این هتل از این خدمات استفاده کنند.  در این هتل استخری روباز نیز وجود دارد که گردشگران میتوانند از آن بهره ببرند. ساعت ورود به هتل 15 و ساعت خروج 12 میباشد.



نظرتان را بنویسید







منو