جزایر بی نظیر موجود در جهان (بخش ششم)




 

جزایر موجود در جهان

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با جزایر بی نظیر موجود در جهان

 

 

بیشتر افراد وقتی قصد سفر تفریحی را دارند می خواهند در سفر خود نهایت لذت و آرامش را کسب کنند. به این افراد باید بگویم بهتر است که برای خود بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی برای مقاصد جزیره ای رزرو کنند و از سفر خود لذت ببرند. در ادامه ما شما را با برخی از این جزیره ها آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

 

جزیره رییونیون (Reunion)

 

یکی از جزایر زیبایی که در جهان وجود دارد جزیره ی ریپونیون می باشد. این جزیره شباهت بسیاری با جزیره ماوریتوس دارد. اما این جزیره در فرانسه قرار دارد و جزئی از اروپا می باشد. جالب است بدانید که یکی از ترسناک ترین آتشفشان های جهان که پیتون دفورنیس (Piton de la Fournaise) است در این جزیره وجود دارد.

 

به شما پیشنهاد می کنم برای این مقصد بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی تهیه کنید و تماشای این جزیره زیبا را از دست ندهید.

 

 

جزیره پوکت در تایلند (Phuket)

 

برای بسیاری از این افراد این سوال پیش می آید که آیا پوکت یک جزیره است؟ باید بگویم که بله پوکت یک جزیره ی بزرگ در تایلند است که مساحتی حدود 570 کیلومتر مربع دارد. این جزیره مناظر زیبا و تفریحات آبی زیادی دارد. ساحل شرقی موجود در این جزیره بسیار زیبا است. همین طور در این جزیره هتل های وجود دارد که منظرش ماه کامل است.

 

حتما با رزرو بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به این جزیره زیبا سفر کنید و نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

جزیره کو سوکرن (Ku Sokorn)

 

جزیره کوسکرن نیز مانند جزیره پوکت در تایلند وجود دارد، ولی باید بگویم که دو زیره باهم فرق دارند و اگر بخواهیم باهم مقابسه کنیم زیبایی های جزیره پوکت در برابر زیبایی های جزیره کوسکرن، بسیار ناچیز است.

 

شما می توانید با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به این جزیره زیبا سفر کنید و از مناظر موجود در آن لذت ببرید

 

 

جزیره بالی (bali)

 

جزیره بالی یکی دیگر از جزایر موجود در اندونزی می باشد. اندنزی دارای 17504 جزیره می باشد که یکی از آنها بالی می باشد. این جزیره به داشتن ساحل های ساده معروف است. در جنوب بالی جزایر مدرن تری وجود که نام هایشان کوتا و سمینیاک است. این جزایر هتل ها و سونامی های زیبایی دارد که مسافران می توانند در آنها استراحت کنند.

 

ایت جزیره برای افرادی که می خواهند به ماه عسل بروند بسیار مناسب است زیرا هتل های زثیبا و رمانتیک زیادی دارد. بنابراین اگر قرار است برای ماه عسل سفر کنید بهتر ایت بلیط هواپیما خارجی یا بلیط داخلی به مقصد بالی را رزرو کنید.

 

 

جزیره سونگ سا (Song Saa)

 

این جزیره در محلی غیره منتظره به نام کمبوج قرار دارد. کامبوج پس از جنگ و خونریزی در قرن بیستم میلادی به منطقه ای گردشگری تبدیل شده است. یکی از مکان هایی که در این جزیره معروفیت زیادی دارد معبد انگکور می باشد که حنی از هتل های لوکس موجود در آن بیشتر مشهور است. جزیره سونگ سا یکی از جزایر خصوصی کامبوج است که ساحل جنوبی موجود در آن دارای 27 ویلای لوکس است و حال و هوایی شبیه به جزیره مالدیو دارد.

 

بنابراین اگر می خواهید مقصدی زیبا و در عین حال عجیب برای سفر خود انتخاب کنید، بهتر است برای جزیره سونگ سا بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی رزرو کنید و از تماشای آن لذت ببرید. شما می توانید برای خرید بلیط خارجی آنلاین به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

جزیره هیولاک (Havelock)

 

یکی دیگر از جزایر بی نظیر موجود در جهان جزیره هیولاک می باشد که بین هند و بورما در خلیج بنگال قرار دارد. این جزیره دارای مساحت کمی می باشد و به صخره های مرجانی زیبا و سواحلی که مختص دایو است معروف است.

 

به شما توصیه می شود حتما با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به این مقصد سفر کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو