معرفی بهترین جشنواره های گل های بهاری در دنیا (بخش اول)




 

جشنواره های گل های بهاری

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

معرفی بهترین جشنواره های گل های بهاری در دنیا (بخش اول)

 

یکی از جذابیت های فصل بهار شکوفه ها و گل های بهاری هستند که بزرگی طبیعت و قدرت خداوند را در این فصل به نمایش می گذارند. هر سال در فصل بهار جشنواره های گل زیادی در سراسر دنیا برگزار می شود که در آن ها انواع گل های بهاری را می توان پیدا کرد.

 

این جشنواره ها یکی از بهترین مکان هایی هستند که می توانید گل ها و شکوفه های بهاری را تماشا کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین جشنواره های دنیا را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به خارج از کشور را داشتید این جشنواره ها را نیز در نظر بگیرید.

 

 

- جشنواره شکوفه گیلاس، ژاپن

 

هر سال از اواخر ماه اپریل تا اواسط ماه می در پارک ماتسومائه کوئن ژاپن جشنواره بی نظیر سکوفه های گیلاس برگزار می شود. در ژاپن به شکوفه گیلاس ساکورا می گویند و گل ملی ژاپن است که هر ساله گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به دیدن این شکوفه های زیبا می روند. جشنواره شکوفه گیلاس در این کشور قدمت 1500 ساله دارد.

 

در جزیره هوکایدو از اواخر فوریه شکوف های گیلاس شروع به باز شدن می کنند و تقریبا اوایل ماه می این جزیره غرق در شکوفه های صورتی و زیبا می شود که چشم انداز بی نظیری را به وجود می آورد. در کشور ژاپن جشنواره های زیادی برگزار میشود اما باشکوه ترین و زیباترین جشنواره ای که برگزار می شود ماتسومائه است که با بیشتر از 10000 درخت گیلاس باعث غرف شدن این شهر ساحلی در شکوفه ها می شود. اگر با خرید بلیط هواپیما خارجی یا بلیط ارزان هواپیما در این فصل به ژاپن سفر کردید دیدن این جشنواره را از دست ندهید.

 

 

- جشنواره ملی شکوفه گیلاس، واشینگتن

 

یکی از بهترین جشنواره های گل دنیا هر سال از ماه مارچ تا اپریل در واشینگتن دی سی برگزار می شود که گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما از آن دیدن می کنند. اولین باری که این جشنواره برگزار شد در سال 1927 بود و علت برگزاری آن قدردانی از 3000 درخت گیلاسی بود که کشور ژاپن در سال 1912 به آنجا اهدا کرد.

 

در این جشنواره علاوه بر دیدن کوفه های زیبا می توانید به فعالیت های دیگر مثل بادبادک بازی و مسابقات هیجان انگیز دیگر نیز بپردازید. یکی از تفریحاتی که در این مجموعه برای بازدید کنندگان و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به آنجا رفته اند در نظر گرفته است قایق سواری با قایق های پارویی در یک دریاچه ی زیبا که با شکوفه های گیلاس تسخیر شده است می باشد.

 

 

- جشنواره گل آزالیا، کارولینای شمالی

 

هر سال در ماه اپریل یکی از جذاب ترین و معروف ترین جشنواره های گل در کارولینای شمالی برگزار می شود. همانطور که از اسمش پیداست این جشنواره فقط به گل های آزالیا تعلق دارد و اولین بار در سال 1948 برپا شد که امروزه گردشگران زیادی را با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به سمت خود جذب می کند. در این جشنواره به جز گل های آزالیا سرگرمی هایی مثل سیرک و مسابقات جالب هم وجود دارد.

 

جالب است بدانید هر سال بیشتر از 200000 نفر برای دیدن پیاده روی این فستیوال در این جشنواره شرکت می کنند. افتتاح جشنواره گل آزالیا بدین صورت است که یک تور نمادین در یکی از خیابان های شهر به راه می افتد و در آخر ملکه آزالیا به طور نمادین این جشنواره را افتتاح می کند و پس از آن گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به آنجا آمده اند می توانند از برنامه های جالب و گل های زیبا لذت ببرند.

 



نظرتان را بنویسید







منو