معرفی بهترین جشنواره های گل های بهاری در دنیا (بخش دوم)




 

جشنواره های گل های بهاری

 

پرواز داخلی سام سیر

 

معرفی بهترین جشنواره های گل های بهاری در دنیا (بخش دوم)

 

 

- جشنواره آزالیای سلطنتی، کره جنوبی

 

کوهستان سوباک 12 قله دارد که یکی از آن ها سوباکسان است که در مرز دو استان چونگ بوک و گیونک بوک قرار دارد. برای برگزاری جشنواره گل های بهاری هر سال پارک ملی که در این منطقه وجود دارد را انتخاب می کنند. هر سال از اواخر ماه می تا اوایل ماه جون گردشگران زیادی برای دیدن گل های وحشی، انوع درختان و گل های آزالیای سلطنتی که این پارک را مثل یک بهشت می کنند با پرواز داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر می کنند.

 

زیبایی این پارک در ماه می به قدری زیاد می شود که خیلی از گردشگران آن را شبیه به کوه های آلپ سوییس می دانند. گردشگران می گویند زمانی که توی این پارک قدم می زنید فکر می کنید پا روی یک پارچه ی ابریشمی رنگارنگ و لطیف گذاشته اید. زمانی که با پرواز داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به این پارک می روید می توانید از برنامه های تفریحی آن مثل نمایش ها، کارگاه های هنری و مسابقات مختلف لذت ببرید.

 

 

- جشنواره گل لاله، اوتاوا، کانادا

 

در جریان جنگ جهانی دوم کانادا یک بندر امن برای خانواده سلطنتی فراهم کرد به همین دلیل پرنسس جولیانا برای تشکر از این کار 100000 شاخه گل لاله هلندی را به اوتاوا هدیه کرد. از آن سال تا الان شهر اوتاوا ا این هدیه با ارزش و هیجان انگیز به خوبی مراقبت کرده است و باعث شده این مکان به یکی از زیباترین جشنواره های گل بهاری تبدیل شود.

 

در حال حاضر هر سال در ماه می میلیون ها گل لاله در کنار کانال ریدو به چشم می خورد که یک صحنه ی خیلی زیبا و بهشتی را به وجود می آورد که گردشگران زیادی با پرواز داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما از آن دیدن می کنند. در این جشنواره هر سال برنامه های زیادی در نظر گرفته می شود مثل مراسم سالانه Tulip Ball، مسابقه آرایش مو با گل، سرگرمی های کودکانه مانند جستجوی گنج لاله ای، مهمانی چای دیوانه در روز مادر و ... .

 

 

- جشنواره گل، مادیرا، پرتغال

 

این جشنواره که هر سال در ماه می برگزار می شود به باغ شناور آتلانتیک معروف است و در جزیره مادیرا واقع در کشور پرتغال برپا می شود. بزرگترین شهر در جزیره مادیرا که فونچال نام دارد همه ساله میزبان گردشگرانی است که با پرواز داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به دیدن این جشنواره می آیند. در این جشنواره هنرمندان محلی دور هم جمع می شوند و با گل ها مجسمه های زیبا وفرش های رنگارنگ درست می کنند تا در خیابان اصلی آن ها را به نمایش بگذارند.

 

جشنواره مادیرا بخش های جذاب زیادی دارد که یکی از آن ها رژه و پیاده روی جوانان و کودکان است که لباس هایی ساخته شده از گل را به تن می کنند و به همراه کودکان به سمت تالار شهر رژه می روند سپس با استفاده از گل یک دیوار امید در آنجا می سازند. اگر زمانی با پرواز داخلی یا خارجی به این جشنواره رفتید می توانید از کارناوال های شاد، رقص، اجراهای فولکلور و ... لذت بسیاری ببرید.

 

 

- جشنواره ساکورا، کپنهاگ، دانمارک

 

از سال 2005 تا به امروز پارک لانگلین در کپنهاگ محل برگزاری جشنواره سالانه شکوفه های گیلاس است. این جشنواره پس از هدیه کردن 200 اصله درخت گیلاس از کنسول افتخاری هیروشیما در دانمارک به شهر کپنهاگ در حال برگزاری است.

 

هر سال در ماه اپریل گردشگران زیادی با پرواز داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما چارتر خود را به کپنهاگ می رسانند تا بتوانند در این جشنواره شرکت کنند و از برنامه های هیجان انگیز آن مثل رقص سنتی، موسیقی محلی و مسابقات جذاب بهره ببرند. در نزدیکی این پارک بازاری وجود دارد که خرده فروشان در آن صنایع دستی چوبی، مجسمه و تندیس های سیمی را برای فروش گذاشته اند.

 



نظرتان را بنویسید







منو