معرفی 10 کشور شاد موجود در جهان(بخش دوم)




 

کشور های شاد

 

پرواز داخلی سام سیر

 

آشنایی با 10 کشور شاد موجود در جهان

 

افرادی که قصد دارند برای سفر خود خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی انجام دهند، بهتر است بدانند که کدام کشور ها در جهان هستند که بسیار شاد و خشنود هستند تا آنها را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. با ما همراه باشید تا در این مقاله با این کشور ها آشنا شوید.

 

همانطور که گفته شد استرالیا نیز جزو کشور های شاد دنیا محسوب می شود. شما می تونید در این کشور ها با تورهای باربیکو با استرالیایی ها به گردش بروید و ببینید چه مردمان شادی دارد. همچنین می توانید با تور های موجود شام خود در زمان غروب خورشید در کشتی کروزی که از دریاچه ی کونونورا در غرب استرالیا عبور می کند، میل کنید.

 

خلاصه اگر قصد سفر به استرالیا دارید برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی اقدام کنید.

 

کشور نیوزلند

 

یکی دیگر از کشور های شاد دنیا نیوزلند است که به شکل جزیره ای می باشد و 800 سال است که  توسط انسان ها به مکانی مسکونی تبدیل شده است. کشور نیوزلند دارای طبیعت بسیار زیادی است. طبیعت هایی مثل کوهستان هایی به رنگ آبی، پنگوئن های وحشی در جنوب کشور و ... . امروز این کشور دارای آلودگی کمی می باشد و تنوع زیستی زیادی دارد. یکی از ویژگی های مهمی که این کشور دارد این است که مردمان به طیعت کشور خود افتخار می کنند و برای حفظ آن بسیار تلاش می کنند.

 

اگر قرار شد با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی به نیوزلند سفر کنید حتما از آتشفشان ها و پارک های ملی تونگارپرو، دیدن کنید تا نهایت لذت را از سفر خود ببرید و تجربه دیدی را کسب کنید.

 

 

کشور هلند

 

یکی دیگر از کشور های شاد دنیا، کشور هلند است. هلند یکی از کشورهایی که بیشترین فعالیت بدنی را دارد، محسوب می شود. یکی از افتخاراتی که کشور هلند دارد این است که سالانه دوپرخه سواری بیشتر از 32000 کیلومتر به وسیله مردم با ایمنی بالا است. نکته ی دیگری که درباره هلند وجود دارد این است که استفاده از دوچرخه در این کشور بیشتر از هر کشور دیگر در جهان است. مسیرهای تردد برای دوچرخه سواران در این کشور بسیار ایمن است و دوچرخه سواران می توانند به راحتی در سطح کشور دوچرخه سواری کنند.

 

اگر قرار شد خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی به مقصد هلند انجام دهید و به این کشور سفر کنیذ، حتما دوچرخه ای کرایه کنید و تجربه جدید و لذت بخشی از دوچرخه سواری در خیابان های هلند کسب کنید. شما می توانید با دریافت نقشه یا کرایه کردن راهنما از مکان های دیدنی موجود در این کشور دیدن کنید.

 

 

کشور کانادا

 

یکی دیگر از کشور های شاد دنیا کشور کانادا می باشد که از نظر بزرگی و مساحت جزو دومین کشور بزرگ جهان محسوب می شود. این کشور از شمال کره زمین تا وسط آن کشیده شده است. در کانادا تنوع آب و هوایی و همین طور تنوع در فرهنگ وجود دارد. در برخی از بخش های کانادا مرم می توانند در فصل های سرد سال از ورزش های جالبی مثل سورتمه بر روی برف با سگ های دونده استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند. اگر قرار است خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی به مقصد کانادا انجام دهید حتما این ورزش را امتحان کنید تا نهایت لذت را تجربه کنید.

 

اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید در برف ها پیاده روی کنید می توانید به پارک ملی بنف کانادا، بروید و بر روی برف ها قدم بزنید و همین طور بر روی تپه های برفی کوهنوردی کنید.

 

 بنابراین شما می توانید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی برای یکی از مقصد های شاد دنیا سفری خاطره انگیز برای خود بسازید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو