سفری یک روزه تور فرانسه در شهر پاریس(بخش دوم)




 

سفری به شهر پاریس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با سفری یک روزه تور فرانسه در شهر پاریس

 

پاریس از بهترین و معروفترین شهرهای فرانسه میباشد که همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه برای دیدن آن به این کشور سفر خواهند کرد. این شهر با داشتن آثار گردشگری فراوان و متعدد به یک موزه زیبا و منحصر بفرد تبدیل شده است که افراد زیادی برای دیدن آنها با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند.

 

 میزان جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به قدری زیاد است که برای دیدن تمامی آنها باید وقت زیادی را صرف کنید. در ادامه به ارائه یک برنامه یک روزه برای گردش در شهر پاریس خواهیم پرداخت که در صورت تمایل میتوانید زمانیکه با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما و از طریق پرواز خارجی به این شهر سفر کردید از این برنامه استفاده کنید و از برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورید.

 

همین که با استفاده از تور فرانسه ارزان و با خرید بلیط هواپیما وارد فرودگاه شارل دوگل این شهر شدید زیباییها و دیدنیهای این شهر آغاز خواهد شد. در طراحی و ساخت این فرودگاه از طراحی منحصربفرد و خاصی استفاده شده است که بسیاری از مسافران را که برای بار اول وارد آن میشوند مجذوب خود خواهد کرد.

 

این مکان میتواند اولین جایی باشد که سعی در بازدید از تمامی مکانهای مختلف آن خواهید داشت اما بهتر است که زمانتان را از دست ندهید تا بتوانید در این سفر که از آن از تور فرانسه استفاده کردهاید بیشترین استفاده را بکنید.

 

مردم در این شهر به سبکب خاص و منحصربفرد زندگی میکنند و دلیل این رفتار هنوز مشخص نشده است که آیا این سبک زندگی به خاطر خود مردم است یا دلیلی دیگر دارد. همین موضوع سبب شده تا گشت و گزار در این شهر برای افرادیکه با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند بسیار لذت بخش باشد.

 

 

گشت و گزار صبحگاهی در این شهر

 

در این شهر افراد بسیار سحرخیز هستند و زمانیکه در این شهر در ساعات ابتدایی روز در حال قدم زدن باشید افراد زیادی را خواهید دید که در کافه تریاها و یا غذاخوریها حضور دارند و در حال صرف وعده صبحانه میباشند. در بیشتر هتلهایی که برای اقامت مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند در نظر گرفته شدهاند خدمات غذایی ارائه میشود که مسافران میتوانند از آنها بهرهمند شوند.

 

 اما برای یک روز هم که شده برای صرف وعده صبحانه از هتلتان خارج شوید و در بین مردم پاریس به صرف این وعده غذاییتان مشغول شوید.

 

در فرانسه برای صرف صبحانه از نانهای باگت و یا نانهایی که در دسته کراکرها میباشند استفاده میشود . در این منطقه این نانها را با انواع تارت که از پوست پرتقال، انجیر، توت فرنگی و میوههای مختلف دیگر تهیه شدهاند مصرف میکنند.

 

در صورتیکه با بلیط خارجی به این شهر سفر کنید در هنگام صرف صبحانه در کنار فرانسویها لبنیاتی چون کره و خامه سفت را نیز مشاهده خواهید کرد.

 

 این افراد در این وعده غذایی از چای، قهوه، آب پرتقال و یا آب گریپ فروت نیز استفاده میکنند. در این سفر یکروزه بهتر است کافه ترایی که برای خوردن صبحانه انتخاب میکنید بهتر است در امتداد رود سن باشد تا در ادامه این سفر یک روزه بتوانید به دیدن نتردام و برج ایفل بروید.

 

 این دو مکان از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشند که افراد زیادی برای دیدن آنها با بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند. بعد از خوردن وعده صبحانه میتوانید به سراغ سوغاتی فروشیهایی که در اطراف رود سن قرار گرفتهاند بروید و در صورت تمایل از آنها خرید کنید.



نظرتان را بنویسید







منو