بهترین سوغاتی های آفریقای جنوبی




 

سوغاتی آفریقای جنوبی

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

بهترین سوغاتی های آفریقای جنوبی

 

یکی از بهترین و جذاب ترین سفرهای خارجی که در این چند سال نیز بین ایرانی ها خیلی محبوب شده است سفر به آفریقای جنوبی می باشد. بیشتر مردم در سرتاسر دنیا این کشور را با حیات وحش بی نظیر و منابع الماس می شناسند اما باید بدانید این کشور علاوه بر این ها دارای فرهنگی غنی، متفاوت و تاریخی پر از فراز و نشیب است.

 

اگر قصد دارید با تور آفریقای جنوبی یا خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کنید باید با سوغاتی های معروف آنجا آشنا باشید تا بتوانید بهترین سوغاتی را برای عزیزانتان بیاورید.

 

 

- زیورآلات آفریقایی

 

این زیورآلات در همه ی قبایل آفریقایی مورد استفاده قرار می گیرد و به بخشی از آداب و رسوم و فرهنگ این کشور تبدیل شده است. در مراکز خرید، فروشگاه ها و بوتیک های این کشور زیورآلات بسیار زیبا و جالبی می توانید پیدا کنید که بین گردشگران تور آفریقای جنوبی بسیار محبوب هستند. اگر روزی با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کنید خواهید دید که نخریدن زیورآلات آفریقایی چقدر کار سختی است.

 

 

- سرامیک آرت آردمور

 

در سال 1985 سرامیک آردمور تاسیس شد و از همان موقع به دلیل داشتن محصولاتی رنگارنگ، بامزه و جذابش که در قالب کاسه، بشقاب، گلدان و ست چای به فروش می رسد بسیار مورد توجه واقع شد.

 

این محصولات به دست هنرمندان بومی ساخته می شوند و هر کدام از آن ها خاص و منحصر به فرد هستند. گردشگران تور آفریقای جنوبی و کسانی که با خرید بلیط هواپیما به این کشور می روند امکان ندارد که از این محصولات سرامیکی نخرند.

 

 

- صنایع منجوق کاری

 

یکی از صنایع دستی محبوب در این کشور که در سرتاسر آن مپیدا می شود منجوق کاری است. منجوق کاری به دلیل اینکه تماما به دست مردم محلی آفریقای جنوبی شکل می گیرد از ارزش زیادی برخوردار است.

 

صنایع منجوق کاری در این کشور طیف بسیار بزگری دارد و وسایل و حیوانات زیادی را در بر می گیرد که ه کدام از رنگ های متنوعی تشکیل می شوند. این سوغاتی ها بسیار ارزشمند هستند و قیمت مناسبی نیز دارند.

 

در صورتی که با تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کردید با خرید صنایع منجوق کاری هدیه با ارزشی به اطرافیانتان بدهید.

 

 

- سبدهای دست بافت

 

یکی از مهم ترین و بهترین کشورهای جهان در تولید سبدهای دست بافت آفریقای جنوبی است که در جهان نیز شهرت دارد. این سبدها را در طراحی داخلی خیلی استفاده می کنند و بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این سبدهای دست بافت را می توانید در طرح ها و سایزهای مختلف تهیه کنید.

 

این سبدهای دست بافت جزو محبوب ترین سوغاتی های این کشور است که با خرید آن ها در تور آفریقای جنوبی می توانید همیشه یاد این سفر را زنده نگه دارید. گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به آفریقای جنوبی سفر می کنند علاقه زیادی به خریدن این سبدها و زنده نگه داشتن خاطراتشان دارند.

 

 

- چای رویبوس (Rooibos)

 

یکی از محصولات معروف این کشور که می توانید هنگام سفر با تور آفریقای جنوبی آن را تهیه کنید چای رویبوس است. چای رویبوس یک چای معطر و بدون کافئین است که از برگ های گیاهی درست می شود و این گیاه فقط در کوهستان Cederberg رشد می کند. این کوهستان از کیپ تاون سه ساعت فاصله دارد.

 

جالب است بدانید این چای به همه دنیا صادر می شود و خواص بسیار زیادی دارد که مهم ترین خاصیتش این است که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. این چای به خوبی با دمنوش های گیاهی دیگر ترکیب و هماهنگ می شود. اگر با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید حتما مقداری از این چای را خریداری کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو