حقایقی از فرانسه که باید بدانید! (بخش اول)




 

حقایقی درباره فرانسه

 

تور فرانسه سام سیر

 

حقایقی از فرانسه که باید بدانید! (بخش اول)

 

فرانسه از بزرگترین قاره های سبز اروپا است که در غرب این قاره واقع شده است و یکی از کشورهای اروپایی است که تاریخ بسیار غنی دارد. قدیمی ترین آثاری که نشان دهنده زندگی انسانی در این محل هستند مربوط به 1.8 میلیون سال قبل است.

 

امروزه کشور فرانسه را با عنوان جمهوری فرانسه می شناسند که پایتختش یعنی پاریس بزرگترین شهر و مرکز تجاری و فرهنگی این کشور است. اگر قصد سفر به این کشور با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما را دارید باید حقایقی را درباره آن بدانید.

 

 

حقایقی درباره ی جغرافیای کشور فرانسه

 

نام این کشور از یک کلمه لاتین فرانسیا آمده است که به معنای سرزمین پادشاهی فرانک است. شما شرکت در تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما به بزگرترین کشور قاره اروپا سفر می کنید که 643 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و شامل گویان، جزایر گوادلوپ، مارتینیک، مایوت و رونیون می باشد.

 

جالب است بدانید بلندترین نقطه ای که در قاره اروپا وجود دارد در کشور فرانسه است که مونت بلانک نام دارد و 4807 متر ارتفاع دارد. این کشور دارای 22 منطقه شهری است که 5 منطقه آن خارج از فرانسه قرار گرفته اند.

 

سالانه 75 میلیون توریست از کشور فرانسه دیدن می کنند به همین علت پر بازدید ترین کشور از نگاه گردشگران است و در جهان از لحاظ درآمد گردشگری رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

 

 

حقایقی درباره ی استقلال کشور فرانسه

 

روز 14 ژوئیه به عنوان روز استقلال کشور فرانسه جشن گرفته می شود. در تاریخ 14 ژوئیه سال 1789 شورشی در زندان باستیل به پا شد که منجر به جنگ انقلابی فرانسه شد.

 

یکی از نکات جالب درباره این کشور این است که دولت فراسنه به والدینی که فرزاند با شرافتی را تربیت کرده اند مدال La Médaille de La Famille Française اهدا می کند.

 

اگر با تور فرانسه گردشگری و خرید بلیط هواپیما به این پاریس سفر کنید متوجه می شوید که در کل این شهر فقط یک تابلوی ایست وجود دارد. یکی از حقایق جالب فرانسه این است که لویی نوزدهم فقط برای 20 دقیقه پادشاه این کشور بوده است.

 

 

حقایقی درباره ی ویژگی های خاص فرانسه

 

یکی از عجیب ترین چیزهایی که در این کشور وجود دارد این است که یک فرد می تواند به صورت کاملا قانونی با شخصی که مرده است ازدواج کند.

 

از موقعی که جنگ جهانی دوم به پایان رسید تا به امروز فرانسه یکی از پنج عضو ثابت شورای امنیت سازمان ملل بوده است. کشور فرانسه و اسپانیا جزو کشورهایی هستند که زنان در آن ها بلاترین امید به زندگی را دارند.

 

فرانسه بازی های سنتی به نام پتانک و بولز دارد که یک کتاب قانون 70 صفحه ای درباره ی آن ها نوشته شده است. این بازی ها را مردان روستایی در زمین شنی و ماسه ای انجام می دهند و برای هردوی آن ها مسابقات جهانی برگزار می شود. برای شرکت در تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما فرانسه می توانید به سام سیر مراجعه کنید.

 

یکی از مطالب جالبی که باید درباره ی این کشور بدانید این است که نام رییس جمهور سابق فرانسه یعنی شارل دوگول در گینس ثبت شده است آن هم به این دلیل که از 32 عملیات تروریستی نجات پیدا کرده است.

 

در همه ی جهان تنها کشوری که بزرگترین مصرف کننده ی برق از سوخت های هسته ای است فرانسه می باشد.

 

 

حقایقی درباره ی هنر در فرانسه

 

در پیاده روی اطراف کلیسای نوتردام یک ستاره برنزی وجود دارد که محل دقیق نقطه صفر همه جاده های فرانسوی است و در سفری که با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما به پاریس می روید آن را مشاهده خواهید کرد.

 

نخستین دولت ملی فرانسه را لویی شانزدهم به وجود آورده که به آن پادشاه خورشید هم می گفتند. قصر ورسای که در 14 کیلومتری جنوب پاریس قرار دارد نیز توسط لویی شانزدهم ساخته شده است.



نظرتان را بنویسید







منو