آشنایی با زیباترین دریاچه‎ های موجود در اروپا (بخش دوم)




 

دریاچه های اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

آشنایی با زیباترین دریاچه‎ های موجود در اروپا (بخش دوم)

 

در منطقه اروپا میتوان جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی زیادی را مشاهده کرد که داشتن این جاذبهها سبب شده افراد زیادی همه ساله ترغیب شوند تا با استفاده از تور اروپا به این منطقه از جهان سفر کنند و از جاذبههای متنوع و چشم نواز موجود در آن لذت ببرند.

 

یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه دریاچههایی میباشد که در این منطقه وجود دارند و سالانه گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان جذب خود میکنند.

 

در ادامه به معرفی برخی بهترین و زیباترین دریاچههای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید تا بهترین دریاچهها که در این منطقه قرار گرفتهاند آشنا شوید.

 

 

دریاچه بلد

 

این دریاچه یکی از بهترین و زیباترین دریاچههای موجود در این منطقه میباشد که در کنار دهکدهای تاریخی با همین نام قرار گرفته است. داشتن نمایی منحصربفرد و زیبا سبب شده تا سالانه گردشگران زیادی با استفاده از تور اروپا گردشگری به این منطقه از جهان سفر کنند و از نزدیک شاهد زیباییهایی موجود در این منطقه باشند.

 

در صورتی که قصد دارید به دیدن این دریاچه منحصربفرد بروید باید به کشور اسلوونی سفر کنید. یکی از مزایای این دریاچه آن است که در تمامی فصول سال میتوانید از آن دیدن کنید و بدون شک در هر فصل زیبایی خاصی را در این منطقه مشاهده خواهید کرد.

 

این دریاچه که در کنار کوههای آلپ قرار گرفته است دارای جزیرهای در مرکز خود میباشد که بیشتر افراد این دریاچه را با این جزیره میشناسند. در صورتی که با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید میتوانید از مسیری که دور تا دور این دریاچه کشیده شده است برای دوچرخه سواری استفاده کنید و بیشتری لذت را بدست آورید.

 

استفاده از دوچرخه برای پیمودن این مسافت به شما کمک خواهد کرد تا با دقت بیشتری تمامی زیباییهای موجود در کنار این دریاچه را مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

 

در صورتی که در فصل بهار به این منطقه سفر کنید بدون شک با منظرهای فوقالعاده مواجه خواهید شد که توصیف آن دشوار است و در صورتی که نتوانستید در این فصل به دیدن این جاذبه طبیعی موجود در این منطقه بروید نگران نباشید زیرا در فصل زمستان تمامی سطح این دریاچه یخ میزند و منظرهای بینظیر را بوجود خواهد آورد.

 

در صورتی که به انجام ورزشهایی چون اسکی علاقهمند هستید میتوانید مدت زیادی را برروی این دریاچه به انجام این فعالیت مشغول شوید و لذت ببرید. ار مواردی که در طول این سفر انتظارتان را خواهد کشید کیکی مخصوص و خامهای است که به شکلی منحصربفرد در این منطقه تهیه خواهند شد.

 

در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور اروپا و بلیط هواپیما به گردش بروید پیشنهاد میکنیم حتما به دیدن این دریاچه زیبا بروید که در آن انواع مختلفی از شگفتیهای طبیعی وجود دارد.

 

 

دریاچه لینداو

 

در صورتی که بخواهیم یکی دیگر از بهترین جاذبهها و دریاچههای موجود در این منطقه را به شما معرفی کنیم بدون شک به دریاچه لینداو خواهیم رسید. این دریاچه که در مرز مشترک سه کشور آلمان، سوییس و اتریش قرار گرفته است یکی از بهترین جاذبههای طبیعی در این منطقه میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از بلیط هواپیما خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

 

یکی از معروفترین رودخانههای جهان رود راین میباشد که  در پای دامنه شمالی کوههای آلپ به این دریاچه منتهی خواهد. با توجه به آب و هوای موجود در این منطقه و همچنین خاک حاصلخیز در اطراف این دریاچه میتوان انواع مزارع کشاورزی را مشاهده کرد.



نظرتان را بنویسید







منو