آشنایی با سیدنی در استرالیا




 

سیدنی در استرالیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با سیدنی در استرالیا

 

 

یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای کشور استرالیا سیدنی می باشد که ینایر نظر بسیاری از مردم یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای دنیا می باشد. بندر سیدنی به قدری زیباست که بایستی از حتما برای یک بارم که شده از نزدیک آن را دید. بنابراین حتما با تور استرالیا یا با خرید بلیط خارجی استرالیا حتما از آن دیدن کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با شهر سیدنی در استرالیا آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

سیدنی جزو شهر های گران دنیا محسوب می شود و از لحاظ کیفیت زندگی در فهرست بهترین کشور های دنیا رتبه دهم را دارد. مساحت سیندی 4689 مایل مربع (12145 کیلومتر مربع) و همین طور جمعیت آن 4627000 نفر می باشد. سیدنی در حوزه گردشگری در استرالیا حرف اول را می زند و دارای موسسات و مکانهای فرهنگی گوناگونی می باشد. همین طور جاذبه های طبیعی و پوشش های جانوری این شهر بسیار منحصر به فرد و زیبا می باشد. بنابراین برای یک بارم که شده بایستی با تور استرالیا یا با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کنید.

 

شهر سیدنی تقریبا جزو شهر های جوان محسوب می شود. از معروف ترین بناهای این شهر تالار اپرای سیدنی و پل گراندهاربر را می توان نام برد. سیدنی شهری پر از تضاد های معماری است، در این شهر زیبا ساختمان های آسمان خراش مدرن تجاری را در کنار ساختمان های قدیمی میترانه ای مشاهده خواهید کرد. این شهر دارای باغ ها و پارک ها زیادی می باشد همین طور دارای سواحل پرشور و تعداد زیادی مناطق دیدنی می باشد که برای یک بارم که شده بایستی با تور استرالیا ارزان قیمت یا با خرید بلیط خارجی به این شهر زیبا سفر کنید.

 

سیدنی نیز جزو شهر های است که با داشتن آب و هوایی مطلوب و اقلیمی معتدل مشهور است. در ادامه با برخی از مکان های دیدنی سیدنی آشنا خواهید شد.

 

 

خانه اپرای سیدنی (Sydney Opera House)

 

 

 مرکز هنرهای چندگانه در نیو ساوت ولز استرالیا در خانه اپرای سیدنی می باشد.

این مکان دیدنی زیبا به وسیله معمار دانمارکی در سال 1958 شروع به ساختت کرده است و در سال 1973 افتتاح شده است.

اگر با تور استرالیا یا خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کردید حتما از این بنای زیبا دیدن کنید.

 

 

 پل بندرگاه سیدنی (Sydney Harbour Bridge) 

 

 

این پل در سیدنی دارای ارتفاع 134 متر می باشد که منطقه کسب و کار مرکزی را به ساحل شمالی سیدنی متصل می کند. این پل در سال 1923 شروع به ساخت کرده است و در سال 1932 افتتاح شده است. اگر با تور استرالیا یا خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کردید حتما از پل زیبا دیدن کنید.

 

 

 

باغ وحش تارونگا (Taronga Zoo)

 

 

این باغ وحش زیبا دارای 8 منطقه وابسته به جغرافیای حیوانی، در 21 هکتار می باشد. در این باغ وحش بزرگ و زیبا بیش از 6002 حیوان از 340 گونه وجود دارد. اگر با تور استرالیا یا خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کردید حتما از باغ وحش بزرگ و زیبا دیدن کنید.

 

 

لونا پارک سیدنی(Luna Park Sydney)  

 

 

یکی دیگر از بناهای تفریحی سیدنی لونا پارک سیدنی می باشد که در ساحل شمالی بندگاه سیدنی قرار دارد . این پارک تفریحی در سال 1935 افتتاح شده است تا به امروز فعالیت داشته و جزو پر طرفدارترین بناهای سیدنی می باشد. اگر با تور استرالیا یا خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کردید حتما از پارک منحصر به فرد دیدن کنید.

 

 

آکواریوم سیدنی (Sea Life Sydney Aquarium)

 

 

یکی دیگر از مکان های تفریحی و دیدنی جذاب سیدنی، آکواریوم می باشد. این آکواریوم دارای تنوع زیادی از آبزیان در استرالیا می باشد. در این آکواریوم بزرگ و جذاب بیش از 650 گونه موجودات دریایی استرالیا وجود دارد. اگر با تور استرالیا یا خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کردید حتما از این آکواریوم زیبا دیدن کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو