با آداب غذا خوردن در اروپا آشنا شوید (بخش اول)




 

آداب غذا خوردن در اروپا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با با آداب غذا خورد در اروپا

 

هر فرد بالغ گمان می کند که در رابطه با آداب غذا خوردن به انداه کافی لطلاعات دارد و این آداب را به درستی انجام می دهد ولی باید بدانید که این آداب در هر یک از نقاط جهان متفاوت است و موارد جالبی در هر جایی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با آداب غذا خوردن در اروپا آشنا کنیم تا اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی به این مقصد سفر کردید با آداب آن آشنا باشید.

 

در ادامه مطلبی از زبان کریس کیولی (Chris Ciolli) اسپانیا نوشته شده است که ما آن را برای شما ترجمع کرده ایم.

 

در زمان جوانی گمان می کردم که در هنگام غذا خوردن در مواقعی که از دستانم قرار نیست استفاده کنم بایستی آنها را روی پاهایم یا در زیر میز قرار دهم، ولی در کشورهای اروپایی مثب فرانسه و یونان دست های شما بایستی در معرض دید باشد و پنهان کردنم آنها در زیر میز اصلا کار مودبانه ای از نظر آنها نیست. بنابراین اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما  به این کشورها سفر کردید بدانید که بایستی دست های خود را بر روی میز قرار دهید.

 

 

آداب غذا خوردن در اروپا

 

 

توجه داشته باشید که این موضوع مهم نیست که شما قرار است به کدام کشور سفر کنید، به هر کشوری که قرار است سفر کنید بهتر است آداب غذا خوردن در آنجا را رعایت کنید. یکی از بهترین راه های ارتباطی با مردم محلی منطقه ای این است که با آنها غذا میل کنید به همین علت بهتر است آداب غذا خوردن آنها را بدانید تا نداسته یک رفتار غیر مودبانه انجام ندهید. در این مطلب عجیب ترین آداب های غذا خوردن در اروپا را برای شما شرح می دهیم تا اگر با تور اروپا شگفت انگیز یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد سفر کردید با آنها آشنایت داشته باشید.

 

 

در اسپانیا، فرانسه و ایتالیا سریع غذا نخورید

 

 

اگر به کشورهای فرانسه و ایتالیا یا اسپانیا سفر کردید توجه داشته باشید که اگر قرار است با دوستان یا همکارانتان وعده ی غذایی میل کنید، امکان دارد میل کردن این وعده 3 ساعت طول بکشد. در این کشورها رسمی وجود دارد که بعد از خوردن غذا چایی یا قهوه میل می کنند و با یکدیگر گفت و گو می کنند. بنابراین اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقاصد سفر کردید و قرار شد با آنها غذا میل کنید درخوردن غذا هیچ عجله ای نکنید که این کار اصلا مودبانه نیست.

 

 

 

در فرانسه، آلمان، اسپانیا و پرتغال میتوانید آب سفارش دهید

 

 

به یاد داشته باشید که بسیاری از کشورهای اروپایی تنها در ص.رتی که شما همراه با غذایتان آب سفارش دهید روی میزتان غذا سرو می شود. البته بپاین به این معنا نیست که آب رایگان می باشد. البته اگر بودجه کافی ندارید می توانید آب لوله کشی سفارش دهید؛ ولی این مار نشانه خسیس بودن است بهتر است این کار را انجام ندهید اگر بودجه کافی دارید. بنابراین اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقاصد سفر کردید، به این نکته ها توجه کنید.

 

 

در آلمان و فرانسه رومیزی را تمیز نگه دارید

 

 

اگر به کشور فرانسه سفر کردید توجه کنید که اول باید میزبان دستمال را باز کند و روی پاهایش قرار دهد، بعد از اینکه میزبان این کار را کرد شما اجازه دارید این کار را انجام دهید. اگر به کشور آلمان سفر کردید بدانید که مچاله کردن دستمال و قرار دادن آن روی صندلی یا میز اصلا کار مودبانه ای نیست. بنابراین اگر قرار است از دستمال استفاده نکنید آن را تا کنید و در سمت چپ بشقاب قرار دهید. بنابراین اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقاصد سفر کردید، به نکات توجه کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو