کشور فوق العاده و توریستی استرالیا




 

کشور استرالیا

 

تور استرالیا سام سیر

 

کشور فوق العاده و توریستی استرالیا

 

کشور استرالیا کشور پهناوری است که در اقیانوس آرام قرار دارد. سیدنی معروفترین شهر کشور استرالیا است اما پایتخت استرالیا شهر کانبرا است. در کشور استرالیا به دلیل مهاجرت اقوام گوناگون فرهنگ ها و آداب و رسوم متعدد و گوناگونی وجود دارد. کشور استرالیا یکی از معروف ترین و دیدنی ترین مکان ها برای گردشگری است. هر سال افرادی زیادی متقاضی سفر کردن به این کشور و اجرای تور استرالیا هستند.

 

 

جاذبه های طبیعی گردشگری تور استرالیا

 

تور استرالیا دارای جاذبه ها و مکان های دیدنی زیادی است، از جمله منطقه تماشایی اوت بک، که شما در می توانید کروکودیل ها، دره، دریاچه ها و بیابان های زیبایی را نظاره گر باشید. علاوه بر اوت بک شما در تور استرالیا صخره ماسه ای اولرو، بزرگترین جزیره ماسه ای فریزر، که به مکان مناسبی برای کمپینگ، دوچرخه سواری، شنا و غیره معروف است را ببینید و لحظات خود را با لذت بسیار سپری کنید. همچنین شما می توانید در تور استرالیا به دیواره بزرگ مرجانی بروید و در کنار آن به فعالیت هایی مانند غواصی بپردازید.

 

 

معرفی جاذبه هایی که به دست ساز بشر در استرالیا

 

در تور استرالیا شما می توانید علاوه بر گذران لحظات خود در جاذبه های زیبای طبیعی، جاذبه های مصنوعی و مکان هایی که به دست بشر ساخته شده است را تماشا کنید. از جمله این جاذبه ها می توان به خانه اپرای سیدنی اشاره کرد که به عنوان یکی از بهترین شاهکار های معماری در جهان شناخته می شود. دیگر جاذبه مشهور سیدنی پل بندرگاه سیدنی است. این پل دارای مهندسی فنی فوق العاده و منحصر به فردی است و به عنوان پنجمین پل قوسی جهان شهرت دارد. از دیگر جاذبه هایی که به دست بشر ساخته شده است موزه هنر ان اس دبلیو است که چهارمین موزه بزرگ کشور استرالیا است. منطقه راکس با بافت تاریخی منحصر به فرد، بندرگاه واتسون و بسیاری مناطقه زیبا و دیدنی دیگر که دارای شهرت جهانی هستند و شما می توانید در تور استرالیا و پرواز خارجی به این کشور آن ها را از نزدیک مشاهده کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

کافیست به سایت ما مراجعه کرده و با کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه برگزاری تور استرالیا و پرواز خارجی به این کشور زیبا سفر کنید.

 

 

آشنایی با شهر دیدنی سیدنی

 

شهر سیدنی واقع در کشور استرالیا به عنوان یکی از معروف ترین و توریستی ترین شهر های کشور استرالیا شناخته می شود. شهر سیدنی دارای فرهنگ، تاریخ و مناطق طبیعی بسیار جذاب و دیدنی است. وجود هتل های با کیفیت و زیاد در این شهر باعث شده که توریست های زیادی از سراسر جهان به شهر سیدنی جذب شوند مانند هتل لاکچری مریتون یا هتل پارک سیدنی. معماری شهر سیدنی در تمام جهان منحصر به فرد است. همچنین شما می توانید در هتل های سه ستاره سیدنی نیز که دارای قیمت مناسب تر است اقامت کنید. سیدنی دارای بهترین رستوران ها و کافه هایی مانند رستوران دریایی ساردین، بکستر و ... است که دارای غذاهای معروف و خوشمزه ای هستند.  

 

مدارک مورد نیاز برای تور استرالیا

 

  • اصل گذرنامه و گذرنامه های قبلی که دارای مدت اعتبار 6 ماهه باشد
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • کپی کارت نظام وظیفه
  • گواهی تمکن مالی که ترجمه شده به زبان انگلیسی باشد و حساب جاری که دارای کارکرد شش ماهه اخیر باشد، هر نفر باید دارای حداقل موجودی 50000000 ریال باشند.
  • اصل مدارک شغلی و ترجمه آن
  • اصل سند مالکیت افراد به همراه ترجمه آن
  • رضایتنامه محضری برای فرزندان زیر 18 سال
  • تهیه بلیط پرواز خارجی

 

قبل از هر چیز شما باید اطلاعات جامعی از کشور استرالیا و پرواز خارجی به این کشور کسب کنید. شما می توانید از طریق سایت سام سیر با کشور استرالیا آشنا شده و اطلاعاتی را برای ویزای استرالیا و پرواز خارجی به دست بیاورید. پس برای داشتن بهترین پرواز خارجی به کشور استرالیا با کارشناسان زبده ما در سام سیر در تماس باشید.



نظرتان را بنویسید







منو