راهنمای شروع جهانگردی و سفر به کشور های خارجی




 

شروع جهانگردی و سفر

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

معرفی راهنمای شروع جهانگردی و سفر به کشور های خارجی

 

تقریبا همه ما آرزوی سفر کردن به خارج از کشورمان ایران و سفر به کشور های خارجی را در سر می پرورانیم و برایمان سوال است که برای شروع سفرهای خارجی باید از کجا آغاز کرد؟ اکثر ما فکر می کنیم با پول زیاد می توانیم چنین کاری انجام دهیم و اگر پول کافی نداشته باشیم سعی می کنیم کار کنیم و پس اندازی برای رفتن به سفر خارجی و خرید بلیط هواپیما داشته باشیم. اما ما باید به شما بگوییم که لازم نیست پول زیادی برای رفتن به خارج از کشور آماده کنید برای این که بدانید چگونه با پس انداز کمتری و بلیط ارزان هواپیما می توانید سفری به خارج داشته باشید بهتر است با ما همراه باشید.

 

شاید فکر کنید که برای آغاز یک سفر به خارج از کشور و خرید بلیط هواپیما ارزان باید در ابتدا اهدافتان را تعیین کنید اما ممکن است فکر کردن زیاد و بررسی این افکار کمی خسته کننده و آزاردهنده باشد، باید بدانید که سفر به یک کشور جدید با جاذبه ها و فرهنگ های متفاوت آنقدر جذاب است که لازم به تعیین هدف و آوردن دلایل دیگر نیست. در مسافرت و خرید بلیط هواپیما مهم تر از مشخص کردن اهداف سفر این است که بدانید سبک سفرتان چگونه است. آیا با تور مسافرت کردن برایتان جذاب است یا علاقه دارید خودتان برای سفر برنامه ریزی کنید. توصیه می کنیم تور هایی را پیدا کنید که در برنامه آن ها کمی ماجراجویی و تنوع وجود داشته باشد.

 

در سفر کردن خیلی مهم است که بدانید برای یک سفر چقدر هزینه و وقت دارید؟ آیا به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستید یا موارد دیگر؟ قطعا سفری چهار یا پنج روزه با سفری یک ماهه خیلی متفاوت است و در هزینه و وقت شما تأثیر زیادی می گذارد.

 

بعد از این که سبک سفر، تعیین هزینه ها و خرید بلیط هواپیما را مشخص کردید، ممکن است در رابطه با سفرتان به تحقیق و مطالعه بپردازید اما بهترین کار این است قبل از هر تحقیقی سفر خود را شروع کنید و خودتان همه چیزرا تجربه کنید و اطلاعات به دست آورید. بهترین مکان برای شروع کشور خودمان ایران است شما می توانید با یک بلیط ارزان هواپیما لحظه آخری و یا قطار، اتوبوس یا حتی اتومبیل خودتان سفری با هزینه کمتر در سراسر ایران داشته باشید و تجربه های فراوانی کسب کنید. شما می توانید حتی سفری یک روزه یا دو الی سه روزه به شهر یا روستایی که در همسایگیتان قرار دارد داشته باشید و در سفرهای بعدی روزهای طولانی تری را اختصاص دهید. بهتر است که به همان سبکی که می خواهید سفر خارجی داشته باشید در ایران سفر کنید و به خرید بلیط هواپیما یا تهیه بلیط ارزان هواپیما بپردازید. اگر دوست دارید سفر بک پکری در اروپا داشته باشید بهتر است از طبیعت گردی در ایران آغاز کنید.

 

 

چه زمانی برای سفر مناسب است؟

 

هر زمان به این نتیجه رسیده اید که تجربه کافی را کسب کرده اید و اعتماد به نفس آغاز سفر به خارج از کشور و خرید بلیط هواپیما را پیدا کرده اید بهتر است سفر خود را به یک کشور نزدیک که در همسایگی شما قرار دارد و هزینه های ارزان تری دارد شروع کنید و بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنید. کشور هایی مثل ارمنستان، گرجستان و ترکیه کشورهای مناسبی هستند که برای سفر نیازی به ویزا ندارند و هم نسبتا سفرهای ارزانی برای ایرانیان محسوب می شوند و هم دارای امنیت نسبی برای شما می باشد. شما در این کشورها می توانید بجای خرید بلیط هواپیما از طریق اتوبوس رفت و آمد کنید تا هزینه های کمتری برای سفر بپردازید و خودتان را برای سفر به کشورهای دورتر و پرهزینه تر آماده کنید و اگر به مشکلی برخوردید به راحتی می توانید به کشورتان برگردید.

 

 

پس برای شروع یک سفر مهیج بهتر است این موارد را رعایت کنیم:

 

  • تعیین کردن سبک سفری که می خواهید انجام دهید
  • به دست آوردن تجربه سفر در ایران
  • رفتن به کشور های همسایه به عنوان اولین سفر خارجی

 

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما و یافتن بلیط ارزان هواپیما به سایت سام سیر مراجعه کنید و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو