10 هتل لوکس هند




 

10 هتل لوکس هند

 

 

در تور هند شاهد اتفاقات جالبی خواهید بود. شما به کشوری سفر می کنید که عجایب هفتگانه در آن جای گرفته است.  بخشی از میراث ثبت شده یونسکو مثل تاج محل متعلق به هندوستان است. طوطی های سخنگو، طبیعت هیمالیا، استوایی  و حیات وحش شگفت انگیز، مردمان و آداب حیرت انگیز، غذاهای گیاهخواری، شادمانی و پایکوبی خلاصه ای از تور هند است. برای سفر به هند گزینه های متنوعی از اقامت را می توانید داشته باشید. از ارزان ترین هتل تور هند گرفته تا گرانترین آنها در سام سیر موجود است. رزرو بلیط هند از همین لینک.  در این مقاله با 10 هتل لوکس هند آشنا شوید، اگر قصد یک اقامت شیک را دارید.

 

 

 

 هتل    UMAID BHAWAN PALACE JODHPUR 

 

 

گروه هتل های جودپور در شهرهای مختلف هندوستان و دنیا میزبان توریست ها هستند. اگر مسافر شهرهای آگرا، جیپور، کلکته، احمدآباد، دارجیلینگ، بمبئی، دهلی و گوا هستید اقامت در این هتل را تجربه کنید. جودپور نام خود را از موسس هندی خود برگرفته است. این هتل نمادی از معماری هند ی است. دارای امکانات بی نظیر مثل سرو غذای رویال، بازی اسکواش، نوشیدنی های محبوب دنیا و سر بر بالین گذاشتن هتلی چون موزه است.

 

 

 

 

هتل  THE OBEROI NEW DELHI

 

 

هتل اوبروی در شهر دهلی واقع شده است. هتل در سال 2018 پس از بازسازی کامل بازگشایی شد. دارای اتاق های مجلل  و پر نور از آفتاب است. تفریح ملوکانه مثل بازی گلف در کنار رستوران Threesixty  با صرف غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت فوق العاده ای از تور هند را به شما می دهد. این هتل ترکیبی از معماری سنتی و پیچیدگی های ساختار مدرن دارد.

 

 
 

AMAN-I-KHAS, RHANTAMBORE NATIONAL PARK   هتل 

 

 

اقامت در این هتل از جنس دیگری است. آمان هتل در نزدیکی شهر شیپور راجستان و پارک ملی رانتامبور  قرار دارد. این هتل 5 ستاره به سبک ویلایی ساخته شده است. اقامت در سافاری آمان هتل هیجان انگیز تر از دیگر اقامت ها است. چرا؟ چون به سبک و سیاق هتل های شهری نیست. در اطراف رودخانه ی چامبال و معابد روحانی هندی چادرهای توریست های ماجراجو در قالب یک هتل مستقر شده است. میهمانان به طبیعت گردی و جستجو در حیات وحش پارک ملی می پردازند و آخر کار به اقامتگاه سافاری لاکچری خود باز می گردند.

 

 
 
 
 

THE TAJ MAHAL PALACE MUMBAI  هتل    

 

 

درست در قلب شهر بمبئی هتل تاج محل واقع شده است. سبک معماری موری، شرقی و فلورانسی با شکوه لوسترهای بلژیکی و نقاشی ها و نمادهایی از تاج محل شکوهی بی نهایت به هتل داده است. از راهروها و گالری های اینجا دیدن کنید. از جای جای آن مثل آب گرم جیوا و ماساژ لذت ببرید.

 

 
 

ANANDA IN THE HIMALAYAS  هتل 

 

 

در دامنه ی هیمالیا هتل لوکس آناندا قرار دارد. از جذابیت های اینجا چشمه های آب گرم، ماساژ، جوانسازی، مدیتیشن و یوگا است. اگر می خواهید به جسم و روح خود بیشت ررسیدگی کنید. بلیط هند و یا رزرو تور هند را از همین لینک انجام دهید. فعالیت های دیگری مثل رفتینگ، پیاده روی در طبیعت، حیات وحش و تعمق در معابد انتظار توریست متفاوت سام سیری  را می کشند.

 

 
 
 

TAJ FALAKNUMA PALACE, HYDERABAD هتل 

 
 

یکی از هتل های سلطنتی راجستان با عنوان تاج فلک نما پیشنهاد روی میز است! قطعا باید درآمد یا سرمایه ی بالایی برای این نوع تور هند و اقامت در همچنین هتلی داشته باشید. تابلوهای نقاشی انگلیسی روی دیوارهای هتل، صرف خوراک های هندی و ایتالیایی، قدم زدن در باغ همایونی و درمان های جسمی و پوستی مثل ماساژ و حوضچه ی آب گرم کلیات اقامت در تاج فلک نما است. رستوران Adaa واقع در این هتل به عنوان هشتاد و پنجمین رستوران ممتاز جهان در سال 2017 شناخته شد.

 

 
 

THE OBEROI AMARVILAS هتل   

 

در فاصله ی 600 متری تاج محل، معماری شگفت انگیز دیگری با نام ابروی آمارویلاز قرار دارد. اقامت در این هتل حتی پس از مرگ هم از خاطر آدمی نخواهد رفت. اینجا، جایی برای تجدید خاطرات عاشقانه است. 9 هکتار باغ، مناره ها، آلاچیق ها و فواره ها، چمن های پلکانی و استخری که تصویر هتل را منعکس می کند برای تماشا کافی است. چه برسد به اینکه چند روزی را در اتمسفر مثال زدنی هتل اوبروی تجربه کنید.

 

 
 
 

TAJ LAKE  PALACE , UDAIPUR هتل    

 
 

کاخ هتل دریاچه ی تاج در شهر اودایپور یکی دیگر از اقامتگاه های رویال است. این مکان توسط ماهارانا جاگات سینگ دوم در سال 1746 تاسیس شد. هنوز هم خانواده های سلطنتی به این هتل رفت و آمد می کنند. آروماتراپی، جسم درمانی، روح درمانی و غرق تماشای زیبایی تالاب اودایپور از پشت پنجره های اتاق هتل، رستوران فضای باز Bhairo هتل برای رزرو تور هند کافی نیست؟!

 
 
 

AMANBAGH, RAJASTHAN هتل    

 
 
این هتل زمانی مقر ماهاراجه الوار برای شکار ببر بوده است. فاصله ای تا شهر جیپور ندارد و هم جوار درختان خرما است. سایه ی اکالیپتوس ها بر آب استخر هتل امان باغ سایه افکنده. طاق ها و گنبدهای طلایی با سنگ مرمر صورتی بازمانده از دوران مغول ها، نمایی مسحور کننده ارائه داده است. انگار که در زمان قدم می زنید. اقامت در این هتل و قدم زدن در باغ امان را با کلیک بر این لینک از دست ندهید.
 
 
 
 
THE OBEROI UDAIVILAS, UDAIPUR هتل  
 
 

گروه هتل های اوبروی در شهر اودایپور این بار اوادی ویلاز را برای هواداران سفرهای لاکچری ارائه می دهد. 50 هکتار فضا در کنار دریاچه ی Pichola  و شکارگاه 200 ساله ی ماهارانا قرار دارد. قایق سواری سنتی، رستوران های سر پوشیده و باز،اسپا درمانی، دوره های آموزش آشپزی و اسپا درمانی همان چیزی است که این سفر را خاطره انگیز می کند.

 

 
 

با سام سیر به هند سفر کنیم؟

 

هند یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری دنیاست. بهترین فصل سفر به هند پاییز و زمستان است. باران های موسمی در تابستان موقعیت گشت و گذار به همه جا را فراهم نمی کند. هتل های متنوعی در هند برای توریست ها موجود است. اما همه ی آنها ممکن است مناسب افرادی که به لوکسی و تمیزی اهمیت می دهند نخواهد بود. اگر به هند سفر کرده باشید این مطلب را بهتر درک خواهید کرد. در هر حال هند از آن جاهایی است که هر انسان باید سفر به آن را در کارنامه ی زندگی خو داشته باشد. روی این لینک برای اطلاع از نرخ تور هند کلیک کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو