سفر به تایلند بعد از کوید 19




 

سفر به تایلند بعد از کوید 19

 

 

شما هم با سفر موافقید؟ به راستی یکی از بهترین اتفاقات جهان همین گشت و گذار می تواند باشد. اما با همه گیری ویروس کرونا در جهان تا حدود قابل توجهی سفرها کاهش یافت. مردم از ترس ابتلا به این بیماری قید مسافرت و اکتشافات جغرافیایی را زدند و به دنبال کردن صفحات توریستی اکتفا از طریق اینترنت اکتفا کردند. اما خبر خوب اینکه با تزریق واکسن، درب های اکثر نقاط گردشگری باز شدند. در حال حاضر تایلند هم پذیرای توریست ها شده است. اما برای سفر به تایلند بعد از کوید 19 یک سری نکات را باید رعایت کرد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

چطور در دوران کرونا به تایلند سفر کنیم؟

 

 

همه چیز تمام نشده و همانطور که شاهد هستید با وجود واکسیناسیون کوید 19هنوز هم کشورها درگیر این بیماری هستند. پس واکسینه شدن دلیلی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیست. برای سفر به تایلند ابتدا تور تایلند را از طریق این لینک خریداری کرده و بعد خود را برای یک ماجراجویی بی نظیر آماده می کنید.

 

 

 

 

خبر مهم اینکه که از اول اکتبر ایرانی ها می توانند به 5 مقصد مهم گردشگری تایلند با ارائه ی گواهی هر 2 دوز واکسن سفر کنند. تا قبل از این ماجرا افراد می بایست تا 10 روز در تایلند قرنطینه می شدند. البته مسافران تایلند موظف به تست منفی PCR  تا 72 ساعت قبل از سفر هستند.

 

 

 

 

وضعیت تایلند در دوران کرونا چطور بود؟

 

 

 

تایلند یکی از کشورهاییی بود که در دوران اوج کرونا وضعیت خوبی نداشت. مرزهای خود را به طور کامل بست و این برای یکی از قطب های گردشگری جهان فاجعه بود. با این وجود واکسینه شدن هم دلیل قاطعی برای عدم رعایت نکات بهداشتی، ماسک زدن و حفظ فاصله ی اجتماعی نیست. این در حالی است که افراد در رستوران های تایلند بدون ماسک می نشینند. به نظر شما چه راه حلی برای این مسئله هست؟ آیا می توان قسمتی از ماسک را برش داد و به شکل مضحکی غذا خورد؟ قطعا کمتر کسی غذا خواهد خورد. این دیگر بخشی از ریسک های سفر به تایلند در دوران کرون است.

 

 

 

 

ارائه گواهی واکسن کوید در سفر به تایلند

 

 

اگر مسافر تور تایلند هستید، باید گواهی واکسن کرونا را همه جا همراه داشته باشید. برای بازدید از جاذبه های گردشگری تایلند به این مدرک نیاز دارید، در غیر این صورت اجازه ی ورود نخواهید داشت و باید به تماشای خیابان های شهر بنشینید.

 

 

 

خرید بلیط تایلند در دوران کرونا

 

 

 

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چه آژانس هایی اقدام به فروش تور تایلند را در این شرایط کرونایی داشته باشند. برای اطلاعات از یک تو امن اینجا کلیک کنید. شرکت خدمات مسافرتی سام سیر با برخورداری از تورهای مسافرتی اروپا و آسیا بهترین خدمات را در قالب سابقه ی طولانی مدت خود به شما ارائه خواهد. کافیست برای خرید تور تایلند و یا بلیط هواپیما تایلند روی این لینک کلیک کنید.

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو