بهترین هتل های پاریس




 

 

 

 

بهترین هتل های پاریس

 

 

 

قصد سفر به فرانسه را دارید؟ این خیلی خوب است! چقدر اطلاعات درباره ی هتل های پاریس دارید؟ مکان اقامت یکی از نکات مهم و پر رنگ در خاطره انگیزی یک سفر است. سفر به فرانسه برای خیلی افراد یک رویا است. خوشحال باشید که رویای شما به حقیقت پیوسته است! پاریس یکی از شهرهای تاریخی و توریستی جهان است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به سمت خود فرا می خواند. متاسفانه یا خوشبختانه با همه گیری ویروس کرونا کمی از شور و حرارت سفرها کاسته شد، اما با پخش واکسن و رعایت یک سری نکات، سفرهای توریستی اروپا و دیگر نقاط دنیا در حال جان گرفتنی دوباره است. این مقاله را برای اطلاعات کافی و انتخاب بهترین هتل پاریس در تور فرانسه سام سیر تا انتها دنبال کنید.

 

 

 

بهترین هتل های فرانسه کدامند؟

 

 

هتل گراند بولیوارد

 

Hotels des grands boulevards

 

در ریویو یا نظرات میهمانان این هتل آمده است که بالکن های نقلی و جذاب هر اتاق اقامتی متفاوت را رقم می زند. صبحانه های این هتل 4ستاره بی نظیر است. تنها 20 دقیقه پیاده روی تا موزه لوور دارد. هتل گراند بولیوارد دارای رستوران و بار در فضای باز است. جایی که به آسمان نزدیک است، جایی در پشت بام!

 

 

 

هتل لس باین پاریس

 

Hotel les bains Paris

 

به عقیده ی کسانی که اقامت در این هتل زا تجربه کرده اند، چیدمان اتاق ها دارای پیچیدگی و جذابیت است. موسیقی در بار هتل هم هوش از سر می برد. هتل لس باین پاریس به اندازهی 5 دقیقه پیاده روی تا ناحیه مارایس پاریس فاصله دارد. دارای استخر سر پوشیده و امکانات ورزشی هم هست. پس جای نگرانی نیست. همین طور که ماکارون گاز می زنید می توانید به بدو بدو روی تردیمل و شنا در هتل دل خوش کنید!

 

 

 

هتل باین ونیو

 

Hotel Bienvenue

 

از نظر میهمانان این هتل دوست داشتنی و دنج است. در خیابان آرامی واقع شده، با این حال به کافه ها، مغازه ها و مترو نزدیک است. هتل باین ونیو تنها 10 دقیقه تا گالری معروف لافایت Lafayette  فاصله دارد. هتل دارای وای فای، مینی بار و از همه جالب تر بوفه ی صبحانه ی خانگی است!

 

 

 

چقدر درباره ی غذاهای فرانسوی می دانید؟ روی این لینک کلیک کنید!

 

 

 

 

هتل سنت مارک

 

Hotel Saint-Marc

 

این هتل 4 ستاره مورد استقبال بسیاری از توریست ها قرار گرفته است. فضای اتاق های هتل دوست داشتنی هستند. کارکنان هتل مودب و مهربان هستند. تراس هتل با چشم انداز یک باغ بی نظیر است. تنها 100 متر فاصله تا اپرا گارنیر دارد. با اقامت در هتل سنت مارک می توانید دوچرخه کرایه کرده و تا مکان های گردشگری دوچرخه سواری کنید. بهتر از این نمی شود!

 

 

 

جاذبه های گردشگری تور فرانسه در این لینک!

 

 

 

هتل ملی هنر و صنایع دستی

 

Hotel national des arts et metiers

 

همانطور که از نام این هتل مشخص است طراحی و دیزاین اینجا با عناصر ملی و فرهنگی فرانسوی انجام شده است. آثار هنری هنرمندان مشهور فرانسوی روی دیوارها و میزها شکلی از یک دکوراسیون اصیل را به نگاه شما تقدیم می کند. هتل دارای امکاناتی مثل صبحانه ی خانگی، رستوران ایتالیایی و سالن فیتنس است. اقامتی از جنس فرانسوی در هتل ملی هنر و صنایع دستی.

 

 

 

 

یکی از نکات مهم در هتلداری ارائه خدمات مطابق با امتیاز هتل است. رعایت حقوق میهمان، احترام، حوصله و صمیمیت کارکنان هتل از دیگر مسائلی است که باید به طور مستمر زیر نظر گرفته شود.

 

 

هتل عمارت سوکت

 

Maison Souquet

 

این عمارت شبیه به انیمیشن های کلاسیک یا خانه ی استاد پیر هری پاتر طراحی شده است. به این سبک دیزاین Belle Epoque  می گویند. قطعا یک خواب پاریسی خوش در تختخواب های عمارت سوکت خواهید داشت. صبحانه، باغ زمستانی، استخر و اسپا از امکانات چشمک زن هتل هستند!

 

 

 

لو روک هتل

 

Le Roch hotel & Spa

 

از نگاه میهمانان این هتل wow دارد! نمره ی بیست از آن هتل لو روک است. اینجا تنها هتل نیست. حمام های آب گرم دلچسب و درمانگر هم در شهرت لو روک نقش داشته اند. معماری و دکوراسیون هتل سحر انگیز است. رنگ ابی اقیانوسی در همه جا نهان و آشکارا دیده می شود. یادتان باشد یک خوراک اردک اصیل فرانسوی در رستوران LE Roch  نوش جان کنید!

 

 

 

 

هتل جنرال پاریس

 

Le General Hotel

 

این هتل در ناحیه ی 11 پاریس و در فاصله ی 5 دقیقه ای میدان جمهوری قرار دارد. افرادی که در این هتل اقامت داشته اند از تخت ها و اتاق های راحت هتل جنرال راضی بوده اند. دکوراسیون هتل سبکی مدرن دارد. صبحانه ی دلچسب هتل هم در اتاق و هم در رستوران قابل سرو است. در بار هتل در حالیکه مشغول خواندن سر فصل روزنامه های مشهور جهان هستید به یاد سام سیر لبخندی بزنید.

 

 

 

هتل نولیسنکی پاریس

 

Nolinski Paris

 

تور فرانسه سام سیر هتل 5 ستاره ی نولسینکی را به شما پیشنهاد می کند. چرا؟ چون اقامت در این هتل احساس افتخار به شما خواهد داد. کارکنان طوری با میهمانان رفتار می کنند که انگار از خاندان شارل دوگل هستید! اتاق ها خاص و روشن هستند. نور به اندازه ی کافی همه جا هست. از هتل که بیرون می روید ایستگاه مترو را خواهید دید. پس دیگر نگران کرایه ی تاکسی در پاریس نباشید.

 

 

 

چطور به فرانسه برویم؟

 

 

برای سفر به کشور دیدنی فرانسه ابتدا باید ویزا بگیرید. برای دریافت ویزا فرانسه باید کار را به یک کاردان مثل سام سیر بسپارید. یک کار دیگر هم می توانید بکنید! از آفرهای خوب سام سیر تور اروپا است! شما که قصد سفر به قاره ی سبز جهان را دارید، بهتر است که از کشورهای دیگر مثل سوئیس و اسپانیا هم دیدن کنید! هر کدام یک جور دل می برد که به آن خواهیم پرداخت. عاشق فرانسه شده اید؟! تور فرانسه آماده است! فقط روی این لینک کلیک کنید!

 

 



نظرتان را بنویسید







منو