بهترین هتل های تور سیشل




 

 

 

 

بهترین هتل های تور سیشل

 

 

جزایر سیشل/ Seychelles  یکی از رویایی ترین و بکر ترین مقاصد توریستی جهان هستند. این کشور در شرق آفریقا و نوار ساحلی اقیانوس هند واقع شده است. پایتخت آن شهر ویکتوریا و مهم ترین جزیره مسکونی آن "ماهه" نام دارد. حفظ فرهنگ بومی و طبیعت دست نخورده از مهم ترین ویژگی های توریستی اینجاست و بهترین زمان سفر فصل های بهار و پاییز هستند. انگلیسی و فرانسوی از زبان های قابل قبول منطقه هستند. حالا برویم سراع هتل های تور سیشل که قبل از رزرو تور باید اطلاعاتی در این رابطه داشته باشید. با سام سیر همراه باشید.

 

 

 

 هتل پنج ستاره Story Seychelles

 

 

این اقامتگاه لوکس و ساحلی در 1 کیلومتری  Beau Vallon Beach  قرار دارد. تمام امکانات یک هتل 5 ستاره مثل استخر، پارکینگ، وای فای و غیره را دارد. همچنین اتاق های ویلایی برای لمس هر چه بیشتر این ناحیه از زمین در هتل استوری سیشل موجود است.

 

 

 

هتل پنج ستاره Kempinski

 

 

اقامتگاه های لوکس گروه کمپینسکی سوئیس در اکثر مناطق توریستی جهان اثری از خود گذاشته اند. هتل در جزیره " ماهه" بنا شده است. اتاق ها به سبک مدرن و کلاسیک چیدمان شده اند. رستوران و کافه های بی نظیر اروپایی در هتل قرار دارد. ضمنا از استخر و دیگر امکانات هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید. خوشبختانه هتل های خوبی در تور سیشل داریم!

 

 

 

هتل 4 ستاره Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino

 

 

این هتل نسبتا معروف و به بازار Labrin  نزدیک است. ساحلی، شیک و مدرن است. تمام امکانات یک اقامت چهار ستاره را برای شما فراهم می کند. روی هم رفته جای خوبی برای تماشای آبی اقیانوس و وول شدن در ماسه ها است.

 

 

برای اقامت کم هزینه تر می توانید هاستل های بومی سیشل را انتخاب کنید. البته نسبت به امنیت و کیفیت آنها اول اطمینان حاصل کنید. ماندن در این تیپ هتل ها هم جذابیت های خاص خود را دارد.

 

 

نحوه دریافت ویزا سیشل

 

برای سفر به این نقطه توریستی هیجان انگیز جهان نیازی به ویزا ندارید. با در دست داشتن بلیط رفت و برگشت، واچر رزرو هتل در سیشل و پول کافی در بدو ورود به سیشل می‌توانید برای مدت 1 ماه اقامت داشته باشید. 

 

 

بایدها و نبایدهای سفر به سیشل در این لینک

 

 

رزرو تور سیشل با سام سیر

 

برای سفر به جزایر دیدنی و بکر سیشل باید اقدام به رزرو تور و خرید بلیط هواپیما کنید. برای ورود به این کشور نیازی به ویزا ندارید. پرواز به سیشل معمولا با دو پرواز تهران-امارات- ماهه انجام می شود. با در دست داشتن واچر هتل در بدو ورود به این کشور می توانید مدت یکماه اقامت داشته باشید. الان زمان مناسب برای سفر است. فرصت ها را از دست ندهید. برای اطلاعات بیشتر به این لینک سام سیر بروید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو