سفر به مراکش (قسمت دوم)




 

 

نمایی از مردم مراکش/منبع/ Pinterest

 

 

 

سفر به مراکش (قسمت دوم)

 

 

مراکش یکی از کشورهای قاره آفریقا و از زیباترین مناطق توریستی کویری به شمار میرود. این سرزمین جادویی دارای فرهنگی کهن و با قومیت عرب نشین است. شهرهای رباط، کازابلانکا، فاس و شفشاون از مهم‌ترین مقاصد توریستی مراکش هستند. چای مراکشی، معماری مراکشی، بازار و هیاهوی مراکش و اتمسفر اسرار آمیز بیابان‌ها و رمل‌ها تنها بخشی از جذابیت‌های مراکش هستند. این مقاله منحصر به فرد سام سیر را تا انتها دنبال کنید.

 

 

 

چطور به مراکش سفر کنیم؟

 

 

برای سفر به مراکش باید ویزا ورود به این کشور را تهیه کنیم. شاید دریافت ویزا مراکش کمی مشکل باشد، اما جذابیت‌های گردشگری خاصی برای طرفداران‌ش دارد که انتظار برای آن ارزشمند خواهد بود. حداقل تا یکماه قبل از سفر باید مدارک خود را به سفارت مراکش در تهران ارسال کنید. این مدارک شامل موارد زیر میشود:

 

 

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • کپی گذرنامه
  • دعوت‌نامه
  • دو قطعه عکس 3×4 رنگی با پس زمینه سفید
  • گواهی تمکن مالی و پرینت حساب بانکی( به زبان انگلیسی با در سر برگ بانک با مهر و امضا شعبه)
  • گواهی اشتغال به کار به زبان و ذکر میزان حقوق همراه با ترجمه با مهر و امضا
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی

 

 

 

 

حتما نسبت به روز بودن مدارک ویزا مراکش قبل از هر اقدامی اطمینان حاصل کنید

 

 

 

واحد پولی مراکش چیست؟

 

 

یکی از نکات مهم پول و خرج کردن آن در کشور مقصد است. واحد پولی مراکش " درهم " است که تا این لحظه حدود 3 هزار تومان است. یک مدیریت هزینه خوب و اصولی در اجرایی ساختن سفرهای رویایی موثر است.

 

 

بلیط هواپیما سفر به مراکش

 

پروازهای قطری و ترکیش/Turkish بهترین مسیر هوایی به مقصد مراکش هستند. قرار بر این است از تهران به مقصد استانبول یا قطر و پس از آن به مراکش سفر کنیم. شهر مورد نظر خود را در تور مراکش انتخاب کنید. این یک تجربه بی‌نظیر در صفحه زندگی شما خواهد شد.

 

 

 

بهترین زمان سفر به مراکش

 

 

اگر میخواهید اوضاع بیشتر بر وفق مراد باشد و از سفر خود بیشتر لذت ببرید در ماه‌های اسفند، فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهر اقدام به رزرو تور مراکش کنید. وقتی روی رمل‌های صحرای مراکش بالا و پایین میشوید به اهمیت فصل موقع سفر پی خواهید برد.

 

 

 

اطلاعات درباره تور مراکش در این لینک

 

 

 

فرهنگ مردم مراکش

 

 

اکثر مردم مراکش مسلمان و به مذهب شیعه هستند. کلیسا در مراکش کمیاب است. اصالت این مردمان به فرهنگ عرب-آفریقایی برمیگردد. جمعیت این کشور حدود 35 میلیون نفر است. زندگی برخی مناطق مثل شهر "فاس" هنوز سبک بومی خود را حفظ کرده است و همرنگ شدن با آنها برای چند روز چقدر جذاب میتواند باشد.

 

 

 

غذاهای مراکشی

 

 

خوراک‌های مراکشی آمیخته با برنج، سبزیجات و گوشت است. چای مراکشی هم که در جهان حرف اول را میزند.

 

با خوشمزه‌ترین غذاهای مراکشی تو این لینک آشنا بشین!

 

 

 

بایدها و نبایدهای سفر به مراکش

 

 

در تور مراکش بهتره یک سری نکات رو رعایت کنید. احترام به قوانین و فرهنگ یک منطقه شعور اجتماعی ما رو بالا خواهد برد. مثلا اینکه در مواجهه با مقدسات یک منطقه بی احترامی نکنید یا اینکه...

 

 

ادامه بایدها و نبایدهای سفر به مراکش در این لینک

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو