اخذ پاسپورت دومینیکا




اخذ پاسپورت دومینیکا

 

  در حال حاضر کشور دومینیکا تنها کشوری است که بدون پیچیدگی به ایرانی ها پاسپورت اعطا می­کند. این کشور مشترک­المنافع با انگلستان در دریای کارائیب و در همسایگی آمریکا واقع شده است. پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا بین 3 تا 6 ماه زمان می­برد که هیچ یک از کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا به این سرعت پاسپورت صادر نمی­کنند. در کشور های اروپایی در صورتی که شرایط مساعد داشته باشید، با کار کردن و پرداخت مالیات بین 5 تا 10 سال زمان می­برد تا بتوانید پاسپورت این کشور را اخذ کنید و در کشور آمریکا ممکن است این مدت بیشتر هم شود.

 

 

مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا

 

  • سفر به بیش از 145 کشور دنیا بدون ویزا
  • مدت زمان کوتاه اخذ پاسپورت، بین 3 تا 6 ماه
  • حداقل هزینه 117 هزار دلار آمریکا
  • امکان دریافت آسان ویزای مولتی آمریکا، کانادا و استرالیا
  • بدون نیاز به مدرک زبان و یا مصاحبه سفارت
  • دریافت اقامت و شهروندی مادام العمر و امکان تمدید پاسپورت فقط با پرداخت هزینه اداری
  • امکان تأسیس شرکت و بیزینس در کشورهای اروپایی از جمله انگلستان

 

مدت اعتبار پاسپورت دومینیکا

 

   مدت زمان اعتبار پاسپورت دومینیکا 10 سال است که بعد از آن هم می­توان برای تمدید آن در خود کشور دومینیکا و یا از طریق سفارت این کشور اقدام کرد.

 

هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا

 

  1. سرمایه اهدایی پس از تایید مدارک به حساب دولت دومینیکا پرداخت می‌گردد.

 

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا

 

    شرایط اخذ پاسپورت کشور دومینیکا و تابعیت این کشور بسیار ساده است، با داشتن حداقل سن 21 سال و ارائه مدرک مبنی بر عدم سوء پیشینه، شما می‌توانید برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام کنید. در پروسه پرونده اخذ اقامت دومینیکا با روش­های مختلف می­توانید به غیر از همسر و فرزندان زیر 30 سال خود، خواهر و برادر خود با سن کمتر از 25 سال، پدر و مادر و حتی پدر بزرگ و مادر بزرگ  را به پرونده اصلی اضافه کنید. با این روش هزینه‌های کار برای هر نفر پایین می‌آید که در این خصوص کارشناسان ما به راحتی به شما اطلاعات لازم را ارائه می­دهند.

به طور کلی مدارک مورد نیاز برای اخذ پاسپورت کشور دومینیکا به شرح زیر است:

  • متقاضی اصلی حداقل باید 21 سال داشته باشد
  • عدم ریجکتی انگلیس
  • عدم سوء پیشینه
  • 200.000 دلار تمکن مالی
  • انجام معاینات پزشکی

 

روش دریافت پاسپورت کشور دومینیکا

 

    برای اخذ پاسپورت کشور دومینیکا شما اصلا نیازی نیست از کشور خارج شوید و هزینه­های جانبی و هزینه­های سفر به کشور خارجی بپردازید. تمام پروسه اخذ پاسپورت و انگشت نگاری در خود کشور ایران انجام می­شود و در نهایت پاسپورت شما برای شما ارسال می­شود.

   نکته قابل توجه دیگر این است که تمام اعضای خانواده شما می­توانند از طریق پرونده شما پاسپورت دومینیکا دریافت کنند و شامل تمام مزایای گفته شده در این مقاله شوند.

    شاید بپرسید چرا دومینیکا این کار را میکند؟! دومینیکا برای اعطای شهروندی و پاسپورت شما هزینه­های درمانی، مالیات و دیگر هزینه­ها دریافت نمیکند در عوض در قبال کمک هزینه بلاعوض و غیر قابل بازگشتی که از شما دریافت میکند به شما پاسپورت این کشور را اعطا میکند تا از تمام مزایای شهروندی از جمله سفر به بیش از 145 کشور دنیا بدون و دریافت ویزاهای مولتی کانادا، آمریکا و استرالیا استفاده کنید. همچنین شما با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا میتوانید در کشورهای اروپایی مجوز تأسیس تجارت و بیزینس خود را دریافت کنید و در این کشورها مشغول به کار و زندگی شوید. شما وقتی پاسپورت کشور دومینیکا را دریافت میکنید به صورت مادام العمر شهروند این کشور هستید و هر 10 سال یکبار فقط با پرداخت هزینه های اندک اداری پاسپورت خود را تمدید می­کنید.

   از دیگر مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا این است که شما اصلا احتیاج به سکونت در این کشور را ندارید و آدرس و محل سکونت شما میتواند در ایران باشد.

 

پاسپورت کشور دومینیکا برای چه افرادی مناسب است؟

 

     در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که اخذ پاسپورت دومینیکا برای افرادی که به دنبال مهاجرت دائمی هستند و قصد زندگی در کشور دیگری را دارند مناسب نیست و برای افرادی مناسب است که برای دلایل تجاری و کاری قصد مسافرت به دیگر کشورها را دارند. مدیران شرکت‌ها ، روسای سازمان‌ها، تجار، بازرگانان ، پزشکان، و افرادی که می‌خواهند بدون دردسر و برای مواقع ضروری ، یک پاسپورت دوم در جیب خود داشته باشند دریافت پاسپوت دومینیکا بهترین گزینه است. تصور کنید یک موقعیت تجاری خوب و یا یک مزایده در کشور انگلستان برگزار شده است و شما به دلیل زمانبر بودن اخذ ویزا و همچنین احتمال ریجکت شدن به این مزایده نرسیده­اید و صدها هزار دلار سود مالی را از دست داده­اید، در صورتی که با داشتن پاسپوررت دوم تنها با خرید بلیط میتوانید به انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی بدون ویزا سفر کنید. همچنین در نظر داشته باشید شرکت در نمایشگاههای بین المللی چقدر میتواند در رشد و پیشرفت شرکت به شما در سطح جهانی کمک کند.

 

با داشتن پاسپورت کشور دومینیکا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

 

    با داشتن پاسپورت دومینیکا شما به راحتی میتوانید در دانشگاههای کشور انگلستان که آرزوی خیلی از جوانهاست تحصیل کنید و نگران ویزا نباشید. با پاسپورت کشور دومینیکا همچنین میتوانید در کالج های زبان در کشورهای مختلف مثل فرانسه، اسپانیا ایتالیا و حتی در دوره­های کوتاه مدت این کشورها و همچنین انگلستان شرکت کنید و نگران بوجود آمدن مشکل یا کنسل کردن مجوز تحصیلتان نباشید. همچنین با در دست داشتن پاسپورت این کشور شما میتوانید به بیش از 145 کشور جهان از جمله کشورهای  انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، آلمان، بلژیک، ایرلند، هلند، سوئیس و دیگر کشورهای اروپایی و جزو اتحادیه اروپا بدون ویزا سفر کنید. کشورهای کره جنوبی، چین و سنگاپور نیز از دیگر کشورهایی است که با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا میتوانید سفر کنید. برای اخذ ویزای 10 ساله آمریکا، کانادا و استرالیا نیز هیچ دغدغه­ای ندارید و به راحتی میتوانید برای ویزا اقدام کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و حتی تنظیم قرار ملاقات میتوانید با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید تا به صورت کامل اطلاعات مورد نیاز در رابطه با اخذ پاسپورت کشور دومینیکا را در اختیار شما بگذارند.



نظرتان را بنویسید







منو