گشت و گذاری در موزه پرادو - برنامه تور اسپانیا




گشت و گذاری در موزه پرادو - برنامه تور اسپانیا

تور اسپانیا و بازدید از موزه پرادو

 

 

موزه پرادو اسپانیا Prado Museum

 

گشت و گذاری در موزه پرادو - برنامه تور اسپانیا

 

اسپانیا دارای موزه های بسیاری می باشد که مهم ترین و پربازدیدترین آن ها موزه پرادو در مادرید است. با تور اسپانیا می توانید شاهکارهای هنری را در این موزه ببینید. در این موزه مجموعه کاملی از آثار نقاشی تمام دنیا وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتر درباره سفر به اسپانیا و بازدید از موزه پرادو را بررسی کنیم.

 

پرادو جزء بهترین ها در سطح جهان محسوب می شود که دارای گالری های بی نظیری است. تمامی آثار هنرمندان نامی مانند رافائل، ولاسکز، روبنس و ... در این موزه به نمایش گذاشته می شود. خیابان پسئو دل پرادو جایی است که موزه در آن بنا شده است و افراد بسیاری با تور اسپانیا برای بازدید می روند. معماری ساختمان نئو کلاسیک بوده و به قرن 18 بازمی‌گردد. به جرأت می توان گفت جامع ترین کلکسیون ها را می توانید در موزه پرادو ببینید.

 

برای سفر به اسپانیا و بازدید از موزه پرادو راه‌های مختلفی را در پیش رو دارید. خرید بلیط هواپیما اسپانیا ویا رزرو تور اسپانیا می‌تواند گزینه‌های مناسب برای سفر شما باشد.

 

 

قدمت تاریخی موزه پرادو

 

اولین رونمایی موزه پرادو در سال 1819 و در روز 10 نوامبر اتفاق افتاد. نام موزه برگرفته از محله ای می باشد که موزه در آن جا ساخته شده است. علفزار یا پرادو نام باغ هایی بودند که پیش تر در این ناحیه وجود داشت. ملکه اسپانیا طی بازدیدی که از موزه لوور فرانسه داشته، تصمیم گرفت که همانند آن را در کشور خودش داشته باشد. با تور اسپانیا تاریخچه موزه را از نزدیک دنبال کنید.

 

موزه پرادو - بلیط هواپیما اسپانیا

 

نتیجه این کار موزه پرادو می باشد که امروز می بینید. این موزه به منظور بهتر شدن تمهیدات بسیاری را به خود دیده است. به منظور حفظ آثار ارزشمند موزه پرادو در زمان جنگ، آن ها را در زیر ساختمان و با کیسه های شن محافظت می کردند.

با مشاهده وسعت موزه در تور اسپانیا خود شگفت زده خواهید شد. آثار برجسته ای مانند ندیمه ها که کار ولاسکز می باشد، در مجموعه به چشم می خورد. آثار دیگری مانند پیروزی باکوس را می توانید در این موزه ببینید.

 

 

تندیس فرانسیسکو گویا

 

بخش اعظمی از موزه به کارهای هنرمند مشهور، فرانسیسکو گویا اختصاص داده شده است که تندیس او را می توانید در قسمت ورودی اصلی ببینید. آثارهنرمندان دیگری مانند بوش که شاه فیلیپ دوم به هنرهای وی علاقه ی شدیدی داشت، را می توانید در موزه ببینید. از میان آثار بوش می توان به باغ خوشی ها اشاره کرد. استادان دیگری نیز مانند روبنس، دورر و رامبراند نیز آثار گوناگونی در موزه دارند که می توانید با دیدن آن ها تجربه بی نظیری نیز در سفر خود با تور اسپانیا آن ها را ببینید.

 

به هیچ عنوان نمی توان از هنرهای قرون وسطی به رنسانس گذر کرد و نام نقاشی های معروف ایتالیایی را به زبان نیاورد. در این خصوص نیز به همین شکل است. نمی توان از آثار این هنرمندان چشم پوشی کرد. تمامی هنرمندان تاثیر زیادی در هنر باروک اسپانیا داشته اند.

برای سفر به اسپانیا و بازدید از موزه پرادو خرید بلیط هواپیما اسپانیا و رزرو تور اسپانیا به صورت آنلاین از گزینه های پیش روی شماست.

 

سفر به اسپانیا - موزه پرادو مادرید

 

وسعت موزه به قدری زیاد است که هرچه به بازدید آثار هنری بپردازید، تمام نخواهد شد. این موزه واقعا ارزش سفر به این کشور و خرید تور اسپانیا را دارد. اگرسفر به این کشور را می خواهید فقط برای یک بار تجربه کنید، آثار دیگری نیز هستند که توصیه می شود از آن ها بازدید کنید. در صورت داشتن وقت اضافی می توانید از بقیه آثار هنری موزه نیز بازدید کنید. آثاری که مربوط به قرن هفده می باشند را حتما بازدید کنید.

 

همزمان با بازدید از آثار زیبای موه نیز می توانید با رفتن به کافه تریا موزه رفع خستگی کنید. یکی از جاهای دیگری که ارزش توقف دارد فروشگاه پرادو می باشد. با تهیه کارت گردشگری مخصوص امکان ورود به صورت رایگان را خواهید داشت. اما موزه پرادو و فروشگاه آن به قدری زیبا است که ارزش پرداخت هزینه را هم دارد. اولویت با کسانی است که دارای این کارت می باشند. با تور اسپانیا سام سیر سفری بی نظیر را تجربه کنید.

 

برای سفر به اسپانیا و بازدید از موزه پرادو خرید بلیط هواپیما اسپانیا و رزرو تور اسپانیا به صورت آنلاین از گزینه های پیش روی شماست.

برای خرید بلیط هواپیما اسپانیا و رزرو تور اسپانیا بهترین پیشنهاد ما به شما جستجو در سایت سام سیر است. یکی از مزیت های خرید آنلاین بلیط هواپیما تخفیف همیشگی نسبت به خرید تلفنی یا حضوری می باشد.

 


برای مشاهده آفرهای تور اسپانیا کلیک کنید!


 

گردآوری: تحریریه تور اسپانیا



نظرتان را بنویسید







منو