بازدید از زاراگوزا در برنامه تور اسپانیا




بازدید از زاراگوزا در برنامه تور اسپانیا

تور اسپانیا در زاراگوزا - سام سیر

 

 

شهر زاراگوزا در برنامه تور اسپانیا

 

زاراگوزا جزء شهرهای مدیترانه‌ای محسوب می‌شود و در ناحیه شمال شرقی اسپانیا جای گرفته است. این شهر که خیلی بزرگ هم نیست در منطقه آراگون قرار دارد و هرساله گردشگران بسیاری از زاراگوزا دیدن می‌کنند. مجله گردشگری سام سیر شما را با تور اسپانیا و این شهر جذاب آشنا می‌کند.

 

 

زاراگوزا مرکز ناحیه آراگون

 

این ناحیه یکی از پربازدیدترین‌های اسپانیا می‌باشد. شایان ذکر است که ناحیه آراگون دارای حکومت و اداره‌ی مستقلی از دیگر بخش‌های اسپانیا می‌باشد. با تور اسپانیا می‌توانید به این شهر سفرکرده و شاهد کوهستان‌های بزرگ، کاخ‌های زیبا و قدیمی، معماری زیبا و ... باشید.

 

 

زاراگوزا پنجمین شهر بزرگ در اسپانیا

 

بلیط هواپیما اسپانیا - سام سیر

 

بسیاری از افراد نام شهرهای بزرگ اسپانیا مانند مادرید، بارسلونا و ... را شنیده‌اند اما شاید کمتر کسی با زاراگوزا آشنایی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما قبل از خرید بلیط هواپیما به مقصد اسپانیا، خواندن مطالبی در مورد شهرهای غیر معروف می‌باشد تا سفر خود را فقط محدود به بارسلونا و مادرید و ... نکنید. با مقایسه‌ی این شهر با شهرهای دیگر به نتایجی دست‌یافتیم که به شرح ذیل است:

 

 

این شهر بیش از ۲ هزار سال قدمت دارد

 

قدمت و پیشینه این شهر به بیش از 2000 سال می‌رسد. در ابتدا رومی‌ها شهر را اداره می‌کردند. سپس این شهر به دست پادشاه مسیحیان و مورها افتاد. در هرکدام از این دوره‌ها آثار تاریخی ارزشمندی برجای‌مانده است. اگر با تور اسپانیا به این شهر سفر کنید ویرانه‌های مربوط به دوره‌ی رومی که از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند را خواهید دید. از میان آن‌ها می‌توان به تئاتر رومانو و کاخ د آلجافریا اشاره کرد. همچنین کلیساهای بسیاری با سبک مودیجار در این شهر به چشم می‌خورد.

 

 

دسترسی عالی از مادرید و بارسلونا به زاراگوزا

 

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها هنگام رزرو تور اسپانیا مربوط به فرودگاه مقصد می‌باشد و اینکه چگونه خود را از فرودگاه به مرکز شهر و هتل خود برسانید.. شما می‌توانید از نه شهر مهم اروپا به زاراگوزا بلیط هواپیما بخرید و مستقیم پرواز داشته باشید. با قرار گرفتن در مرزهای کشور نیز به‌راحتی می‌توانید از مادرید و اسپانیا روانه زاراگوزا شوید.

 

اگر در بارسلونا قرارگرفته باشید می‌توانید از طریق اتوبوس که تنها 3 ساعت راه است به زاراگوزا بروید. مناظر اطراف نیز موجب می‌شود که حوصله‌تان سر نرود! و اما از مادرید تا زاراگوزا از طریق قطار 80 دقیقه راه خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم شهر زیبای زاراگوزا را در برنامه تور اسپانیا خود قرار دهید.

 

 

مکانی عالی برای سفرهای یک‌روزه به اطراف شهر

 

اگر با تور اسپانیا روانه شهر زیبای زاراگوزا شوید؛ دیدنی‌های اطراف شهر را نیز می‌توانید در برنامه خود قرار دهید. در فواصل نزدیک زاراگوزا مکان‌های جذاب بسیاری برای گردشگران وجود دارد. شما می‌توانید نحوه بازدید این مناطق را از پذیرش هتل پرسیده و یا با کمک تورلیدر به بازدید این مکان‌ها بروید. ازجمله مکان‌های دیدنی می‌توان به صومعه پیدرا، شهر تارازونا و منطقه‌ی گالاچوس دو لا آلفرانکا اشاره کرد.

 

تور اسپانیا و بازدید از زاراگوزا - سام سیر

 

 

اینجا مکانی برای کلیساهای بزرگ است

 

دو کلیسای معروف و بزرگ با نام‌های نوئسترا سنورا دل پیلار و دل سالوادور دو زاراگوزا در این شهر وجود دارند. سبک‌های موریش و مودیجاری در معماری این کلیساها به چشم می‌خورد. اگر علاقه به مکان‌های مذهبی دارید می‌توانید بلیط هواپیما و هتل خود را باهم رزرو کنید و از طریق تور اسپانیا از این دو کلیسا دیدن کنید.

 

 

غذاهای این شهر خوشمزه هستند

 

غذاهای محلی بسیاری در این منطقه قرار داشته که طرفداران بسیاری من‌جمله ایرانی‌ها دارد. فرقی نمی‌کند که علاقه به سبزیجات دارید یا گوشت؛ غذاهای آراگونی مناسب هر ذائقه‌ای می‌باشد. میوه‌های رنگارنگ همراه با اکثر غذاهای محلی سرو می‌شود.

قبل از خرید بلیط هواپیما اسپانیا در مورد شهرها و جاذبه‌های اسپانیا مطالعه کنید و برنامه سفر خود را بنویسید.

 

 

مناسب‌ترین زمان برای تور اسپانیا و سفر به زاراگوزا

 

شما می‌توانید در هرزمانی که مطابق میل شماست به این شهر زیبا سفر کنید. با این تفاوت که در ماه اکتبر فستیوال فیئستاس دل پیلار برگزار می‌شود. اگر در این زمان سفر کنید علاوه بر جاذبه‌های این شهر می‌توانید صحنه‌های شاد و رنگارنگ این فستیوال را از نزدیک ببینید. برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ی بسیاری در طول این فستیوال برگزار می‌شود. به‌طورکلی تور اسپانیا در هر شرایطی سرگرم‌کننده می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سام سیر آفرهای گوناگون را مشاهده کنید.



نظرتان را بنویسید







منو