اگر مسافری در طول پرواز با هواپیما فوت کند، چه می‌شود؟




اگر مسافری در طول پرواز خارجی یا داخلی فوت کند، چه می‌شود؟

پرواز خارجی - سام سیر

 

 

اگر مسافری در طول پرواز با هواپیما فوت کند، چه می‌شود؟

 

در بعضی موارد ممکن در هواپیما در طول پرواز اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی و غم‌انگیز رخ دهد مثل مرگ یکی از مسافران که البته خیلی کم اتفاق افتاده است اما بهتر است بدانیم در این وضعیت چه اتفاقی می‌افتد. در ادامه به این وضوح می‌پردازیم. برای راهنمایی در مورد رزرو و خرید بلیط هواپیما و مشاوره پرواز خارجی به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

اگر احیاناً فردی در طول پرواز با هواپیما فوت کند، چه می‌شود؟

 

داستان را از ابتدا برایتان شرح می‌دهیم: مهمانداران هواپیما در پرواز خارجی به کشور پرتغال که فقط یک ساعت مانده تا به مقصد  برسیم  متوجه می‌شود که مسافری فوت کرده است. زمانی از فوت این مسافر متوجه شدند که هواپیما در زمان آخرین کاهش ارتفاع خود است. مهمانداران بعد از مطلع شدن از فوت مسافر آن را با پتو پوشانده و با کمربند محکم به صندلی بسته‌اند. به دلیل پر بودن همه صندلی‌های هواپیما و اینکه هواپیما در حال فرود آمدن بود تنها چیزی که درست بود بستن و پوشاندن آن در سرجای خودش بود. همچنین مسافر کنار پنجره نشته بود و جابجایی آن کمی سخت بوده.

 

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از قسمت جستجوی پرواز خارجی استفاده نمایید.

 

به علت اینکه پرواز خارجی بین‌المللی بود و فرد در خارج از منطقه پرتغال فوت کرده بود، هواپیما قرنطینه شد. تنها کسانی که شامل قرنطینه نمی‌شوند مهمانداران هواپیما هستند. مرگ این فرد باعث شد رفتن به خانه‌ها برای مسافران مشکل شود، ولی به دلیل اینکه مهمانداران گفتند ملیت فرد فوت‌شده پرتغالی است، زمان قرنطینه برای مسافران کمتر شد.

 

 

قوانین و مقررات مربوط به مرگ‌ومیر حین پرواز خارجی و داخلی

 

سازمان هواپیمایی فدرال قوانین ویژه‌ای را به‌منظور اقدامات در مقابل مرگ در طول پرواز تعیین کرده است، تقریباً تمام کشورها روشی مشابه در هنگام بروز این اتفاق دارند. هیچ‌وقت مسیر پرواز به خاطر این مورد عوض نمی‌شود مگر در شرایط خیلی اضطراری. در وضعیت خاص مهماندار هواپیما از مسافران می‌پرسد که آیا پزشک یا پرستاری در داخل هواپیما وجود دارد یا خیر. بعدازاینکه مهمانداران و کادر پزشکی هواپیما نتوانستند مسافر فوت‌شده را احیا کنند، در اقدام بعد شخص فوت‌شده را جابجا می‌کنند تا برای سایر مسافران اذیتی نداشته باشد یا موجب استرس و ترس در آن‌ها نشود.

 

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از قسمت جستجوی پرواز خارجی استفاده نمایید.

 

برای اینکه مسافران به آرامش برسند اغلب چیزی از بلندگو گفته نمی‌شود. در شرایطی که همه صندلی‌های هواپیما پر بود جسد فرد فوت‌شده با پارچه یا پتوی پوشانده می‌شود و اگر صندلی‌های موجود در ردیف آخر یا ردیف اول خالی بود گذاشته می‌شود در غیر این صورت جسد را در داخل کیسه‌های مخصوص که در هواپیما برای این مورد تعبیه‌شده گذاشته می‌شود و به آشپزخانه پشت هواپیما منتقل می‌شود. به‌هیچ‌عنوان جسد را داخل سرویس بهداشتی نمی‌گذارند چون بعد از گذشت زمانی مفاصل سفت می‌شود و حرکت دادن آن مشکل می‌شود.

 

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از قسمت جستجوی پرواز خارجی استفاده نمایید.

 

 

پس از پرواز

 

زمانی که پرواز به مقصد رسید و تمام مسافران پیاده شدن پزشکان ماهر وارد هواپیما می‌شوند و فرد فوت‌شده را خارج می‌کنند. اگر فرد فوت‌شده تنها باشد شرکت هواپیمایی با نزدیک‌ترین اقوام آن تماس می‌گیرد و آن‌ها را در جریان قرار می‌دهد.

آرزومندیم که هیچ‌کس در طول پرواز با هم‌چین اتفاقی روبه‌رو نشود و همچنین شما شاهد این اتفاق نباشید.

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از قسمت جستجوی پرواز خارجی استفاده نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو